נבחרת צפון המחזור ה-12-בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

המחזור ה 12 בליגה א הסתיים, מחזור בו טירה מנצחת את טמרה ומגדילה את הפער בינהן. פרדיס ובועיינה מנצחות וחולפות על פני טמרה במאבק על הסגנות. בבית ב כאוכב גם ללא משחק, וריינה למרות התיקו כמעט הבטיחו את עלייתן לפלייאוף העליון. אבל מי היה מאמן המחזור? מי כוכב המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון? שווה לראות..

  • על ידי: אוהד רון
  • 15-03-2021
  • 11:59

נבחרת השבוע:

שוער:

שלומי אזולאי (הפועל מגדל העמק)

שוערה של מגדל העמק, היה שוב במיטבו והפעם מול רובי חיפה במשחק חוץ חשוב, לקח כדורים ולפחות 3 הצלות של 1 על 1, כיוון את שחקניו ובעיקר דאג לכך שקבוצתו תחזור עם נקודה יקרה מקרב תחתית סופר חשוב. 

 

הגנה:

תאמר שייח (רובי חיפה)

בלמה המצוין של רובי חיפה, מנע מהיריבה ממגדל העמק להגיע למצב כיבוש, לקח כדורים ראשונים בראש, ובמשחקו החכם השרה הרבה שקט להגנת קבוצתו. 

 

מנאר דראושי (בני ריינה)

בלמה של ריינה היה מהבולטים בקבוצתו כשמנע מחלוצי היריבה מדבוריה להגיע למצבי הבקעה, ניווט את המשחק מהחלק האחורי והביא נקודה יקרה לקבוצתו. 

 

מוחמד מחאגנה (טירה)

בלמה הוותיק של טירה, בעוד משחק נהדר ששמר על רשת קבוצתו. מחאגנה נחשב לבלם מהטובים בליגה אשר יודע איך ומה צריך כדי לעלות ליגה, ומול טמרה הוא הוכיח את זה. היה חכם במשחקו ולא נתן לחלוצי היריבה להגיע למצב הבקעה. 

 

מוחמד מחאגנה אחד מהבלמים הטובים בליגה (צילום: חגאג ראחל) 

 

קישור:

גיי לבנה (בני זלפה)

קשרה של זלפה, שיחק אומנם רק 45 דקות בגלל שנפצע אבל הוא כבש שער וסחט פנדל לזכות קבוצתו והיה פשוט מצוין על המגרש, לאחר שנפצע והוחלף קבוצתו הרגישה זאת ואיבדה ניצחון חשוב.

 

מוחמד אבו ראס (פרדיס )

קשרה שמשחק בכנף של פרדיס, היה מצטין המשחק, בישל שער שהביא ניצחון לקבוצתו, לא הפסיק לייצר מצבים טובים לחבריו והיה מעל כולם. 

 

ספואן זועבי (הפועל בועיינה)

קשרה של בועיינה היה מצוין מול מגדל כרום, בישל שלושה שערים וייצר עוד הרבה מצבים לחבריו. איים על שער היריבה והביא עוד ניצחון לקבוצתו. 

 

ספואן זועבי הביא ניצחון לקבוצתו (צילום: יח״צ)

 

ראול גרשומוב (טירה)

קשרה המצוין של טירה עשה קפיצת מדרגה נהדרת העונה, מנהל את משחק קבוצתו, מייצר מצבים וללא ספק המנהיג במרכז המגרש של טירה. שווה ליגות גבוהות יותר. 

 

כפיר בן דוד (עירוני טבריה)

קשרה של טבריה הלב והנשמה של טבריה בעוד משחק הקרבה שלו, נתן את הנשמה לקבוצתו והביא נקודה חשובה לקבוצתו. כפיר ניהל את משחק קבוצתו נהדר ותמיד במקום כדי להביא נקודות. 

 

התקפה:

מגד קיש (ערערה)

חלוצה של ערערה היה מצוין מול זלפה, כבש צמד שערים לקבוצתו ולא הפסיק להטריד את הגנת היריבה, איים על השער ובסוף הביא נקודה חשוב לקבוצתו. 

 

פראס גנאיים (הפועל בועיינה )-כוכב המחזור!

ללא ספק כוכב המחזור שלנו! כבש שלושער ולא הפסיק לאיים על השער של מגדל כרום. חלוץ ענק גדל בבועיינה. 

 

חיים סירוטקין ממשיך להוביל את טירה ללאומית. האם הוא יעלה את טירה ליגה? (צילום: עודד חסין) 

 

מאמן המחזור:( חיים סירוטקין)

איזה מאמן ענק חיים סירוטקין! מגיע למשחק עונה כמו מאמן גדול, ולא משנה מה עבר עליו בשבוע האחרון ומביא את כל הנסיון והידע שלו למשחק קבוצתו שנראית פשוט מעולה כמו שהקבוצות של סירוטקין נראות. חיים מאמן גדול ורק הוא יוביל את טירה לליגה הלאומית שם היא ראויה. 

מצטייני הצפון של אתר גולר

הוסף תגובה
תגובות