תחתית אש: רובי חיפה נגד דבוריה

כשהן צמודות לתחתית הלוהטת ולמקום האחרון שמוביל לליגה ב', שום תוצאה מלבד ניצחון לא תתקבל בשני המועדונים שעלולים להסתבך מאוד ולהיאבק על הישרדות בליגה. הקבוצות יגיעו למשחק לאחר שהפסידו בצורה מאכזבת במחזור הקודם, ובידיעה שכל משחק עד הפלייאוף הוא על שש נקודות.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 26-02-2021
  • 07:31

רובי שפירא תארח את מ.ס דבוריה בשישי הקרוב בשעה 13:30 למשחק ליגה במסגרת המחזור העשירי של בית ב'. המארחת נחלה במחזור הקודם הפסד מאכזב לבני ערערה שבעקבותיו היא ירדה למקום השביעי בטבלת בבית. מנגד, גם המצב בדבורייה לא מזהיר כשהיא ממוקמת אחרונה בבית עם שש נקודות בלבד אך עם משחק חסר שלא התקיים בגלל התפרצות קורונה אצל היריבה, צעירי טייבה. בסיבוב הקודם רובי שפירא ניצחה את דבורייה 2-0 במשחק חוץ.

 

רובי שפירא חיפה

החבורה של ענאן פרו פתחה את העונה בצורה דיי טובה כשניצחה פעמיים בשלושת המשחקים הראשונים אך מאז היא צברה שתי נקודות בלבד ולאחר ההפסד בשבוע שעבר היא צנחה למקום השביעי בטבלת הבית והיא רחוקה שתי נקודות בלבד מהמקום שמוביל לליגה ב'. הקבוצה תאלץ להסתדר במשחק הקרוב עם סגל מעט חסר כשאיתמר כהן לא יהיה בסגל למשחק לאחר שנפצע במשחק נגד כאוכב ואיתי מורנו שחזר לאימונים השבוע נמצא עדיין בספק למשחק. מי שיהיה זמין הוא שחקנה החדש של הקבוצה, עומר כהן, שחתם אמש במועדון.

 

כדי לנצח, רובי שפירא תצטרך את עמית תקתוק חד ודרוך. השחקן הצעיר (19) הגיע הקיץ למועדון לאחר שהושאל ממכבי נתניה ועד כה מציג יכולת איכותית ואף הוסיף שני שערי ליגה. גם הוא יודע את חשיבות המשחק: ''אנחנו מגיעים אחרי כמה משחקים שלא ניצחנו מאז מגדל העמק בחוץ.
אנחנו עובדים קשה באימונים ענאן והצוות עובדים איתנו ונותנים את כל תשומת הלב לכל שחקן כדי שנגיע הכי מוכנים''.
תקתוק התייחס גם למצב הקבוצה בטבלה - ''אני באופן אישי מאוד מאמין בקבוצה וחושב שנגיע למקום יותר גבוה בהמשך.המומנטום כרגע לא משחק לטובתינו אבל השישי בטוח שנגיע טובים וחזקים יותר''

 

עמית תקתוק (צילום : מחסאן נאסר)

מ.ס דבורייה 

מאיר כהן וקבוצתו חוו פתיחת עונה לא מספיק טובה כשעד כה הקבוצה הפסידה חמש מתוך שבעת משחקי הליגה ויש חשש כבד במועדון לגבי סיכוי הקבוצה להישאר בליגה. כמו שצוין, לקבוצה משחק חסר מול טייבה שיתקיים בשבוע הבא ובמועדון יודעים ששני המפגשים הללו הולכים להצביע על הכיוון אליו הולכת הקבוצה העונה.

 

דבורייה כבשה העונה שלושה שערים בלבד, מי שינסה לשפר זאת הוא תומר סוויסה המנוסה. החלוץ (32) שיחק במספר קבוצות בכירות בליגת העל והלאומית ביניהן בית''ר ירושלים, הפועל באר שבע, הפועל חיפה ועוד. במהלך הפגרה סוויסה הצטרף למועדון לאחר שעזב את נוף הגליל מהלאומית וכעת בידיו אחריות גדולה במשימה להשאיר אתת הקבוצה בליגה: ''כל תוצאה מלבד ניצחון תאכזב אותי. חשוב לזכור שיש לנו משחק השלמה בשלישי ובמידה וננצח את רובי זה ייתן לנו הרבה כח להמשך וזאת בידיעה שהטבלה ממש צמודה אז חשוב לצבור נקודות. רוצים לברוח מהתחתית כמה שיותר מהר''.  סוויסה התייחס גם לסיבת המעבר מהלאומית לדבורייה: ''אני בן אדם שאוהב להמשיך ולהתקדם ואם הדברים מסתדרים לי יותר טוב אני הולך עליהם בלב שלם, מאיר כהן הוא חבר טוב שלי ובאתי לעזור לו ולקבוצה להישאר בליגה, המערכת בדבורייה חדשה, היו שם בעבר הרבה בעיות וחובות וכעת המטרה שלנו היא להשאיר את המועדון הזה בליגה.''

 

תומר סוויסה (צילום : חגאג רחאל)

 

עבור פאיק מחאמיד, שחקן ההתקפה החדש של דבורייה, מדובר במשחק מרגש במיוחד כיוון ששיחק בעבר ברובי שפירא: ''המשחק נגד רובי שפירא זה לא עוד משחק מבחינתי. תמיד כיף לשחק נגד קבוצה שעזרה לי  ופתחה לי את הדלת כדי להצליח, אני מאוד מכבד אותם אבל נגיע למשחק ביום שישי כדי לנצח.'' מחאמיד התייחס גם לסיכויי הקבוצה במשחק הקרוב - ''אני כבר חמש שנים משחק בליגה א' ואני יודע שבליגה הזאת כל נקודה חשובה ומשמעותית, אנחנו נגיע כדי לנצח ובע''ה נעשה זאת.כל עוד זה תלוי בקבוצה שלי  אני לא חושש מירידה ,הגעתי לקבוצה כדי לעזור לה להישאר ובע"ה נשיג את המטרה בסוף העונה. אני מאוד מאמין במערכת המקצועית שלנו שהיא מכינה אותנו  לכל משחק וכל אימון בצורה הטובה ביותר''

 

פאיק מחאמיד במדים של רובי שפירא, בשישי הקרוב הוא ינסה לנצח אותה (צילום : מאור אלקסלסי)

רובי חיפה, הפסד והם יכולים לתכנן את ליגה ב... (צילום : מחסאן נאסר)

הוסף תגובה
תגובות