סוכן השחקנים עו"ד שי אבני מארח את עיסא נוג’ידאת ליגה א צפון המחזור ה-10

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף, מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 25-02-2021
  • 13:01

יש 4 קבוצות שרצות חזק לעלייה והן כרגע מעל הליגה והן: טירה, כאוכב, טמרה וריינה. בקצב הזה הליגה תאבד מהר מאוד עניין בצמרת ויהיו רק מאבקי תחתית. במחזור הזה יהיו משחקים רותחים בבית ב'- משחק עונה בין ריינה השנייה לכאוכב הראשונה וקרב תחתית בין רובי שפירא חיפה להפועל דבוריה.

בבית א' תנסה הפועל הרצליה לברוח מהתחתית במשחק קריטי בשבילה מול פרדיס.

 

הפעם אני מארח את עיסא נוג'ידאת, מאמן הפועל ערערה, שמבחינתי הוא מאמן החודש בליגה א' צפון. עיסא השיג 7 נקודות משלושה משחקים כאשר בשני המשחקים הראשונים לאחר בואו השיג שני נצחונות והקבוצה זינקה מהמקום האחרון למקום הרביעי.

המשחקים:

 

בית א':
מכבי טמרה-הפועל כפר כנא:
שי אבני: טמרה בכושר מצוין וממעטת לספוג. כעת הם גם צירפו חלוץ מצוין מהלאומית בדמות אבו ענזה.
הניחוש שלי: תיקו.

 

עיסא נוגידאת: טמרה עם סגל שחקנים מצוין ותיאבק על כרטיס העלייה לליגה הלאומית על אף שהיא לא דורסת את היריבות. בינתיים היא מנצחת וצוברת את הנקודות. כפר כנא יבואו עם הרבה מוטיבציה לתקן את התבוסה מול טירה. ביום נתון הסגל של כפר כנא יכול לנצח כל קבוצה בליגה אך עדיין טמרה עדיפה עם סגל השחקנים שלה ותנצח.
הניחוש שלי: מכבי טמרה.
 
הפועל פרדיס-הפועל הרצליה
שי אבני: הפועל הרצליה משחקת כדורגל טוב אך חוסר מזל משווע גרם לה לשלושה הפסדים רצופים של 0-1 למרות ששיחקה טוב מול קבוצות חזקות כמו טירה וטמרה. משחק זה הוא הזדמנות קריטית בשבילה כדי לצבור נקודות ולברוח מהמקום הלפני אחרון. פרדיס בבית לא תעשה חיים קלים.
הניחוש שלי: תיקו.

 

עיסא נוג'ידאת: קרב חזק מאוד בין שתי קבוצות במומנטום הפוך אחד מהשני. פרדיס במומנטום חיובי לאחר הנצחון על בועיינה וישתדלו להמשיך את המומנטום. הרצליה תנסה לעצור את כדור השלג לאחר שלושה הפסדים רצופים אך זה יהיה קשה מאוד מול פרדיס בחוץ.
הניחוש שלי: הפועל פרדיס.
 

האם מומו ניסטל יוביל את הרצליה לניצחון בפרדיס?(צילום: מאור אלקסלסי) 

 


עירוני טבריה-הפועל בועיינה
שי אבני: טבריה היו גרועים נגד מג'דל כרום ובכל זאת ניצחו. יותר גרוע מאותו משחק- לא יכול להיות. בועיינה השתלבה מצוין בליגה א' ותילחם להוציא נצחון בטבריה.
הניחוש שלי: תיקו.

 

עיסא נוג'ידאת: טבריה חזקה מאוד בבית ובאה לאחר שני נצחונות ונסה להמשיך את המומנטום החיובי. מנגד תבוא בועיינה שעשתה פתיחת עונה מצויינת אך לאחר ההפסד מול פרדיס, תהיה מרוצה מתיקו.
הניחוש שלי: תיקו.
 
 
מ.ס טירה-מכבי צור שלום
שי אבני: טירה התפוצצה מול כפר כנא אחרי ההדחה מהגביע עם חמישייה. צור שלום תגיע עם מאמן חדש על הקווים אך מדובר במשחק חוץ הכי קשה בליגה מול קבוצה שאיבדה רק שתי נקודות העונה.
הניחוש שלי: מ.ס טירה.

 

עיסא נוג'ידאת: טירה מתחילת העונה משיגה תוצאות מרשימות ומנגד צור שלום אחרי חילוף מאמנים תנסה להפתיע את טירה. טירה אמנם תנצח אך יהיה נצחון דחוק.
הניחוש שלי: מ.ס טירה.
 

חיים לוי ירשום בכורה על הקווים בצור שלום (צילום: דוברות מגדל העמק)

 


בית ב':
מכבי ריינה-הפועל כאוכב
שי אבני: משחק אש בין שתי קבוצות שרוצות לעלות ליגה. כאוכב כבר שנה שלישית ברציפות בצמרת ומגלה יציבות. ריינה עלתה בסערה מליגה ב
הניחוש שלי: מכבי בני ריינה.
 
עיסא נוג'ידאת: משחק העונה בבית ב' עם שתי קבוצות מעולות שנמצאות במומנטום חיובי. שתי הקבוצות ינסו לנצח אך תהיה חלוקת נקודות.
הניחוש שלי: תיקו.
 
מ.ס רובי שפירא חיפה-מ.ס דבוריה
שי אבני: קרב תחתית בוער! רובי שפירא איבדה גובה ונמצאת רק שתי נקודות מהמקום האחרון. דבוריה ירדה למקום האחרון לאחר ההפסד למגדל העמק. שתי הקבוצות מלאות בשחקנים צעירים ומעניין מי תעמוד בלחץ ותיקח את הנקודות. נראה כמו חלוקת נקודות.
הניחוש שלי: תיקו.
 
עיסא נוג'ידאת: שתי הקבוצות ינסו לנצח כדי לברוח מהתחתית הצפופה והבוערת בבית הזה. שתי הקבוצות לאחר הפסד ושוות ברמתן.
הניחוש שלי: תיקו.

 

 

האם רובי שפירא תנצח ותברח מהתחתית הלוהטת? (צילום: עודד חסין) 
 
הפועל באקה אל גרבייה- הפועל ערערה
שי אבני: באקה מגיעה למשחק אחרי רצף משחקים קשים מול זלפה, ריינה וכאוכב. ערערה מגיעה לאחר שלושה משחקים רצופים ללא הפסד. משחק שקול מאוד.
הניחוש שלי: תיקו.
 
עיסא נוג'ידאת: משחק קשה לשתי הקבוצות שיש להן אותו מספר נקודות. אני מכבד את קבוצת באקה אל גרבייה, ההנהלה והמאמן ומאחל להם בהצלחה העונה חוץ מהמשחק הזה. ערערה תיקח שלוש נקודות.
הניחוש שלי: הפועל ערערה.

עו"ד שי אבני מארח את המאמן המצויין עיסא נוגידאת.

הוסף תגובה
תגובות