הצחקתם אותה: טירה פירקה את כפר קנא

לאחר ההדחה הכואבת מגביע המדינה, מ.ס טירה הביסה 5-0 את כפר קנא והתקרבה צעד משמעותי לעבר הפלייאוף, מנגד, לכפר קנא יש עוד הרבה עבודה לקראת הסיבוב השני. ניר עזריה הצטיין עם צמד. דור מלכה, עבד מנסור ורן רול כבשו גם כן.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 23-02-2021
  • 18:58

מ.ס טירה אירחה את הפועל כפר קנא למשחק ליגה במסגרת המחזור התשיעי בבית א'. החבורה של סירוטקין הגיעה למפגש לאחר שנחלה הפסד מאכזב בסוף השבוע מול נורדיה והודחה מגביע המדינה. היא באה למשחק במטרה לחזור למסלול הניצחונות. מנגד, כפר קנא  מהמקום השישי בבית וקיוותה להפתיע ולהתרחק מהתחתית.

 

צוות השיפוט עם הקפטנים (צילום : חגאג רחאל)

 

כבר בדקה הרביעית המארחת עלתה על לוח התוצאות, ניר עזריה הנהדר קיבל כדור על הסף הרחבה, התגבר על אחמד סייד אחמד והכניע בקלות את השוער, 1-0 טירה בשלב מוקדם. לאחר השער החבורה של סירוטקין וטיטי המשיכה את הלחץ הכבד על השער אך נתקלה בהגנת האורחת שבעיקר הסתגרה והקבוצות ירדו למחצית ב1-0 שבירירי.

 

טירה חוגגת שער מוקדם (צילום : חגאג רחאל)

 

למחצית השנייה עלתה רק קבוצה אחת על המגרש, כ-7 דקות מפתיחת המחצית קרן קצרה הכללה חילופי מסירות בין עמר מנצור לעמיד קשוע הובילו להרמת כדור שפגש את ראשו של רן רול שהכניע מקרוב את שרבל אדביה. 2-0 טירה.

 

מרגע זה מוליכת טבלת הבית החלה לרקוד על המגרש, בדקה ה-67 מנצור עבד אל חפיז כבש את אחד משערי העונה בליגה, השחקן ניסה להגביה לרחבה ממרחק של כ-35 מטרים מהשער ושיגר כדור חזק ומדויק שנפל ברשת של כפר קנא, 3-0 לטירה. החגיגה נמשכה כשעשר דקות לסיום, עמיד קשוע שלח כדור עומק לדור מלכה שניצל חור בהגנת האורחת וכבש את הרביעי, 4-0 טירה.

 

וויאם עמאשה. טירה הייתה גדולה על כפר קנא (צילום : חגאג רחאל)

 

אקורד הסיום הגיע בדקה ה-87, מתנאל טדיסה בעט כדור חד מכ-30 מטרים, שרבל אדביה הגיב רע כששמט את הכדור, ניר עזריה הגיב בזריזות וחתם את תוצאת המשחק, 5-0 גדול לטירה.

 

מי שהצטיין במיוחד הוא ניר עזריה כבש צמד ענק במשחק ובכך ביסס את מקומו כמלך השערים של הליגה עם 8 כיבושים בעונה מדהימה. לפני מועד תום העברות השחקן קיבל פניה מחיים שאבו, מאמן הפועל פתח תקווה. עבד טיטי והנהלת הקבוצה סירבו לה בתוקף. כמו שזה נראה ייתכן כי עזריה שנה הבאה ישחק בליגת העל. עם כאלו עוצמות, מהירות מדהימה וחוש שערים מחודד הוא בדרך הנכונה.

 

חיים סירוטקין בסיום : ''השחקנים נלחמו,הראו ומראים מחויבות גדולה למועדון.ראינו אתמול מה קורה כשרצון ויכולת נפגשים..התוצאה אתמול היא השתקפות של מה שקורה באימונים שלנו. הצלחנו לשכוח במהירות את הגביע, זה מעיד על קבוצה בריאה.שום הדחה או הפסד לא ישברו אותנו.היה חצי יום של קרייסה ומשם הרמנו את עצמינו והתוצאה נראתה אתמול על הדשא.השנה אנחנו מרגישים שזה יותר תלוי בנו. מוקדם מדי לצאת בהצהרות,אבל אנחנו בהחלט נראים מצוין כרגע.''

 

כובש הצמד, ניר עזריה בסיום :''טוב לי בטירה, המטרה חד משמעית לעלות ליגה. לגבי שנה הבאה, אני סומך על הסוכן שלי, משה גולדנברג ונקבל ביחד החלטות. כמו שהוא ייעץ לי להישאר עוד עונה בטירה, אחרי ששיחקתי במועדון לפני שנתיים והיה לי טוב שם והייתי מלך שערים, אני סמוך ובטוח שנקבל יחדיו את ההחלטה הטובה ביותר לגבי עתידי''

 

שוער הקבוצה, אסף רז בסיום : ''אני שמח שחזרנו לעצמנו כי מאז הפגרה לא הצגנו את הכדורגל שלנו אבל עבד וחיים הורידו אותנו לקרקע ואני שמח שהתפוצצנו במשחק הזה. לא היה קל להתאושש מהגביע כי באמת רצינו ללכת רחוק. אנחנו אומנם רגל וחצי בפלייאוף אבל אנחנו צריכים לסיים את העבודה בצורה הטובה ביותר. הסוד הוא להגיע בכושר טוב וחדים לשלבים המכריעים של העונה, אנחנו עובדים קשה בשביל זה.''

 

אסף רז (צילום : רמי גרידיש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כפר קנה חלשה (יוסי 23-02-2021, 21:54)
    עשיתם מטירה ברצלונה חחחח
  2. לא להתלהב (הנהלה דרום א 24-02-2021, 13:06)
    לא להתלהב יותר מידי, זאת רק ליגה א צפון, רמה של ליגה ב, ראינו מה קרה מול נורדיה החלשה בגביע.
  3. טירה גם בדרום תהיה קבוצת צמרת (למס 3 24-02-2021, 14:35)
    אתה כנראה מנתח מתוך היגיון שלך.קודם כל הגביע זה רק משחק 1 לא כמו הליגה.שנית מה נורדיה עשתה לטירה ב 120 דקות אשר עם קצת חדות וריכוז נורדיה מקבלת 3 בטוחים והעניין בפנדלים היה מזל יותר מכדורגל.ואם הדרום יותר חזק מהצפון למה אין מרמורק או אשדוד..בגביע ויש נורדיה דרך אגב טירה ניצחה רמת השרון מהלאומית שתבין שבגביע ביום נתון כל קבוצה יכולה להפתיע נורדיה אחרי הנצחון בגביע הפסידה בליגה טירה ניצחה
  4. למס 1 . טירה כיום מנצחת גם רת ברצלונה (למס 1 . טירה כיום מנצחת גם רת ברצלונה 24-02-2021, 17:28)
    למס 1 . טירה כיום מנצחת גם רת ברצלונה
  5. לספר 4 (יוסי 25-02-2021, 12:56)
    חחחחחחחחחחחחחח חחחחחח
  6. טירה בחיים לא תעלה . מי שתעלה רק כוכב . נתראה בסוף (הוגה דעות 25-02-2021, 13:34)