"בושה איך שהקבוצה נראית, יהיו שינויים"

כך אמר יוחאי כהן האיש החזק בקבוצת האיחוד של מכבי צור שלום קרית אתא. עוד מוסיף יוחאי:"לא יכול להיות שקבוצה שכבשה שני שערים כל העונה, כבשה נגדנו שניים וניצחה אותנו"

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-02-2021
  • 14:23

היום (שישי) נערך משחק ליגה בין הקבוצה המאוחדת של מכבי צור שלום/עירוני קרית אתא, לבין מג׳דל כרום מהמקום האחרון בליגה א׳ צפון,אשר כבשה רק שני שערים כל העונה. צור שלום שבנתה קבוצה חזקה העונה הפסידה 2-1 ונראיתה לא טוב בלשון המעטה. 

 

שאלנו את האיש החזק באיחוד, יוחאי כהן מה דעתו על המשחק והוא אמר: "בושה. נראינו ממש לא טוב. לא יכול להיות שהקבוצה נראית ככה חייבים לעשות שינויים גדולים בקבוצה. לא יכול להיות שקבוצה שכובשת שני שערים כל העונה נגדנו כובשת שני שערים ומנצחת אותנו. נראינו לא טוב וחייבים לעשות שינויים כדי להשתפר"

יוחאי כהן. הקבוצה לא נראית טובה, והגיע הזמן לעשות שינויים. צילום: עודד חסין

הוסף תגובה
תגובות
  1. יכולת (גלזר א . 19-02-2021, 15:24)
    עמידה נכונה של מגדל כרום מול משחק לא חכם של הקבוצה מהקריות גרמו לניצחון ראשון העונה של נועלת הטבלה . ליוחאי כדאי לזכור שיש לו יד ורגל בקביעת הסגל כך שלא יפיל הכל על השחקנים . לשם שינוי היה שיפוט טוב פלוס .
  2. מגדל כרום, קבוצה מאוד חזקה. היו צריכים לנצח אותנו, איך הם במקום האחרון אני לא מבין ? (אוהד עירוני טבריה 19-02-2021, 16:05)
  3. דני אסולין (איתי 19-02-2021, 17:35)
    כישלון ידוע מראש דני חמוד יאללה ניכשלת הביתה