תחזית לליגה א' צפון-עו"ד שי אבני מארח את מאיר כהן- מחזור 9

הפעם אני מארח את מאמן דבוריה- מאיר כהן. מאיר תמיד לעג למוסכמות. כשאמרו שהוא שוער נמוך מדי, הוא הפתיע את כולם כשעשה קריירה גדולה ברמות הגבוהות. כשאמרו לו שדבוריה היא המועמדת הבכירה לרדת ליגה- העמיד קבוצה צעירה ולוחמת שהשתלבה יפה בליגה. מאיר עושה בינתיים עבודה גדולה, במיוחד למאמן צעיר בתחילת הדרך. אני מאמין שעוד ידו נטויה והוא יגיע לליגות הבכירות גם כמאמן.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 18-02-2021
  • 12:21

במחזור זה יתקיימו שני משחקי צמרת בין המקום הראשון לשלישי, ובין השני לרביעי. באקה תהיה במוקד כאשר תארח את הראשונה-כאוכבריינה תארח את הרביעית-זלפה. שני משחקים שקולים ומעניינים שישפיעו על המשך העונה. גם בתחתית משחקים שקולים ומעניינים בין דבוריה למגדל העמק ובין ערערה לרובי שפירא. כל זה בבית ב' המותח והצמוד. בבית א' מחזור רגיל ללא משחק מרכזי.

 

המשחקים:

בית א':

מכבי צור שלום- איחוד מג'דל כרום

שי אבניצור שלום עם 8 נקודות ורק חמישה שערי זכות ב-7 משחקים. מג'דל כרום שווה נקודות , במיוחד לאחר המשחק שלה מול טבריה בה היתה טובה יותר. למג'דל כרום יש הרכב טוב אך היא חייבת חיזוק בהתקפה. הסיכוי של מג'דל כרום להישאר בליגה הוא אפסי. יש לה כאן הזדמנות אחרונה לקחת נקודות ולהכריז על מלחמה עד סוף העונה.

הניחוש שלי: תיקו.

מאיר כהןצור שלום קבוצה טובה בהרבה ממג'דל כרום.מג'דל כרום עם שבעה הפסדים משבעה משחקים, ספגה 18 שערים וכבשה רק 2. מג'דל למעשה כבר ירדה ליגה. צור שלום ייקחו את הנקודות.

הניחוש שלי: צור שלום.

 

שוער פורדיס בפעולה...יצטרך להיות במיטבו כדי לעצור את בועיינה. צילום: עודד חסין.

 

מכבי טמרה-הפועל הרצליה-נדחה

שי אבניטמרה סיימה בתיקו מול בועיינה וכעת פוגשת את הפועל הרצליה חסרת המזל. הרצליה הייתה שווה נקודות גם מול צור שלום וגם מול טירה אך חוסר מזל גרם לשני הפסדים של 0-1. כעת היא חייבת להוציא נקודות אחרת כל הרכש שהובא יצטרך להתמודד על ההישארות בליגה.

הניחוש שליתיקו.

 

מאיר כהןטמרה אחת הקבוצות הטובות בליגה עם צוות אימן טוב ושחקנים שהגיעו מהלאומית. לדעתי הם ירוצו עד הסוף. הרצליה לא תרד ליגה. יש לה שילוב בין צעירים מוכשרים בשילוב עם ותיקים אך טמרה רוצה לעלות ליגה והיא תיקח את הנקודות.

הניחוש שלי: מכבי טמרה.

 

הפועל הרצליה רוצה לרשום ניצחון על חשבון טמרה (צילום: דן יידוב)

 

הפועל פרדיס- הפועל בועיינה

שי אבניפרדיס הורידה פרופיל אחרי תחילת עונה טובה. בועיינה הוכיחה מול טמרה שהיא מכוונת לצמרת הגבוהה. בועיינה במומנטום טוב יותר.

הניחוש שלי: הפועל בועיינה.

מאיר כהןפרדיס חיזקו את הקבוצה העונה אך היא נפלה בבית קשה שבו הרבה קבוצות שרוצות לעלות ליגה. פרדיסיכולה לנצח ולהפסיד לכל קבוצה בליגה. בועיינה היא קבוצה שנבנתה להיות בצמרת. יש לה התקפה מצויינתוהגנה פחות טובה אך עדיין הם ינצחו במיחוד לאחר שפרדיס הובסה מול טבריה.

הניחוש שלי:הפועל בועיינה.

 

מ.ס טירה- הפועל כפר כנא

שי אבניטירה הוכיחה שהשנה היא הולכת עד הסוף כאשר ידעה לנצח את הפועל הרצליה במשחק קשה 0-1. דברים קטנים שמאפיינים קבוצות אלופות. בבית מול כפר כנאואחרי משחק הגביע מול נורדיה, הם יבואו משוחררים יותר.

הניחוש שלי: מ.ס טירה

מאיר כהןטירה היא אחת הקבוצות הטובות בליגה , עם סגל מצוין שרץ כבר שנתיים- שלוש יחד. חיזקו אותה בעמדות המתאימות ויש לה איזון בין כל חלקי הקבוצה. כפר כנא תהיה באמצע הטבלה, יש לה שחקנים טובים אך היא לא תוכל לאיים על טירה.

הניחוש שלי: מ.ס טירה.

 

טירה רוצה להמשיך במומנטום החיובי (צילום: עודד חסין)

 

 

בית ב':

הפועל מגדל העמק-מ.ס דבוריה

שי אבנימגדל העמק עם שני הפסדים רצופים לאחר הסגר והאחרון מביניהם לאחרונה ערערה. דבוריה קבוצה צעירה ומלוכדת שתבוא להוציא פה נקודות.

הניחוש שלימ.ס דבוריה

 

מאיר כהן: מגדל העמק היא קבוצה שאני מכיר היטב. יש לה שחקנים טובים אך היא נמצאת בתקופה פחות טובה לאחר שחיים לוי עזב ואחרי שני הפסדים רצופים לאחר הסגר. מדובר בחיה פצועה שקשה לדעת איך היא תגיע למשחק. דבוריה לא שיחקה כבר הרבה זמן, אך עדיין יש לנו קבוצה טובה ואני מאמין שננצח.

הניחוש שלי: מ.ס דבוריה.

 

 

מ.ס רובי שפירא חיפה- הפועל ערערה

שי אבנירובי שפירא הפסידה לכאוכב ופוגשת את ערערה האחרונה בתזמון הכי לא טוב. ערערה באה בתנופה לאחר נצחון ראשון העונה, במחזור הקודם מול מגדל העמק. יהיה משחק אגרסיבי ושקול.

הניחוש שלי: תיקו.

 

מאיר כהןרובי שפירא נבנתה על צעירים אך בזמן האחרון צירפו ותיקים טובים שיחזקו את הקבוצה. שתי הקבוצות מתבססות על אגרסיביות ומשמעת טקטית. מאיר כהןרובי בבית עשתה צרות להרבה קבוצות. ערערה היא קבוצה שכולם כבר הורידו אותה ליגה אך המאמן החדש והניצחון על מגדל העמק מחזירים אותה למסלול.

הניחוש שלי: תיקו.

 

איך יסתיים המפגש בין רובי שפירא לערערה? (צילום: חגאג ראחל)

 

הפועל באקה אל גרבייה- הפועל כאוכב

שי אבניבאקה הקשתה על ריינה אשר ניצחה רק בדקה ה-95. באקה החמיצה פנדל בדקה ה-98 ונתנה פייט אדיר. כאוכב מגיעה למגרש קשה ואם היא תנצח שם- היא רגל וחצי בפלייאוף. קל זה לא יהיה.

הניחוש שלי: תיקו.

 

מאיר כהןבאקה היא קבוצה טובה וחיזקה את הקבוצה בכמה שחקנים. באקה עשתה צרות לריינה השבוע ותעשה צרות גם לכאוכבכאוכב במומנטום חיובי, סופגת מעט שערים וכובשת המון. אני מאמין שכאוכב ייקחו את הנקודות.

 

הניחוש שלי: הפועל כאוכב.

 

מכבי ריינה-הפועל זלפה

שי אבניריינה תנצל את המומנטום גם מול הקבוצה המוכשרת והעיקשת של זלפה.הניחוש שלי: מכבי ריינה.

 

מאיר כהןריינה במומנטום חיובי אחרי הנצחון על באקה, בזלפה יש שילוב של צעירים וותיקים אך ריינה תיקח את הנקודות. 

מאיר כהן בתחזית ליגה א צפון (צילום: חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תפסיק לקשקש קשקשן (מאיר נראה אם תנצח במגדל העמק 18-02-2021, 12:31)
    יש לנו מאמן יותר טוב מחיים לוי העתיק ומחר נראה אם אתה מנצח
  2. תפסיק לקשקש קשקשן (מאיר נראה אם תנצח במגדל העמק 18-02-2021, 12:31)
    יש לנו מאמן יותר טוב מחיים לוי העתיק ומחר נראה אם אתה מנצח
  3. תפסיק לקשקש קשקשן (מאיר נראה אם תנצח במגדל העמק 18-02-2021, 12:31)
    יש לנו מאמן יותר טוב מחיים לוי העתיק ומחר נראה אם אתה מנצח
  4. תפסיק לקשקש קשקשן (מאיר נראה אם תנצח במגדל העמק 18-02-2021, 12:31)
    יש לנו מאמן יותר טוב מחיים לוי העתיק ומחר נראה אם אתה מנצח
  5. בהצלחה לרובי שפירא (יוסי 18-02-2021, 15:00)
  6. שוער (ואליד 19-02-2021, 17:04)
    באדר גנבת שוער של ליגת על אין לו מחיר יפנו אליך הרבה קבוצות ויפצו אותך בכסף אל תתן הוא 89 אחוז מהקבוצה הייתי בקרית חיים ומדברים כבר