ליגה א׳ צפון: נבחרת המחזור השמיני

המחזור השמיני בליגה א' צפון הסתיים, מחזור בו כאוכב וטירה מגדילות את הפער מהיריבות שלהן. בתחתית ערערה עם ניצחון גדול על מגדל העמק ולמעשה ניצחון שמחזיר אותה לליגה. טבריה ממשיכה עם ההתאוששות, אבל מי היה כוכב המחזור? מי היה מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 16-02-2021
  • 13:13

שוער:

אסף רז (מ.ס. טירה)

למרות הצטיינתו של אלדר פשכחצקי בערערה, ולמעשה הוא זה שחתום על הניצחן מול מגדל העמק עם הצלות הירואיות. אסף רז היה מצויין במשחק החוץ של קבוצתו מטירה על הרצליה. הציל את קבוצתו ממצבים מסוכנים של היריבה והראה הרבה ניסיון וביטחון בשער טירה.

 

אסף רז, הראה הרבה ניסיון וביטחון בשער (צילום: רמי גריידיש)

 

הגנה:

איימן עלי (עירוני טבריה)

מגנה הימיני של טבריה, עשה הגנה מצויין מול מגדל כרום, ותמך רבות בהתקפה של חבריו וייצר מצבים מסוכנים לחבריו. 

 

נאמיר אגא (הפועל כאכוב)

בלמה המצויין של כאוכב עשה עבודת הגנה יוצאת מהכלל מול התקפת רובי חיפה. נטרל את חלוצי היריבה ולא נתן להם להגיע למצבי הבקעה. בלם חכם שמשחק חזק עם נסיון רב. 

 

אביב חדד (באקה אל גרביה)

בלמה הוותיק של באקה, היה במיטבו מול זלאפה. שמר על שערו ומנע מהיריבה להגיע למצבי הבקעה. בלם וותיק שמשחק בהרבה חוכמה ומנע מהיריבה לכבוש. 

 

אביב חדד, הצטיין בשורות באקה (צילום: חגאג ראחל)

 

עומר מחאג'נה (הפועל בועיינה)

שיחק הגנתי מצויין בצד שמאל של קבוצתו, סגר את הקו, חילץ כדורים והוא התמודד מול התקפה מול חזקה של מכבי טמרה. תמך בחלק ההתקפי של קובצתו. היה מהבולטים בקבוצתו. 

 

קישור:

ראול גרשונוב (מ.ס. טירה)

איזה שחקן ראול, כמה חוכמה, כמה כישרון יש לבחור הזה. מחלץ כדורים מהיריבה, משחרר את הקבוצה מלחץ של היריבה ומייצר מצבים לחבריו מצבים. מביא הרבה שקט ושליטה של קבוצתו במרכז במגרש. 

 

עבד מורגאן, כוכבה של כאוכב. מוביל אותה למקום הראשון עם פער גדול...צילום: חגאג רחאל.

 

עבד מורגאן (הפועל כאוכב)

כוכבה של כאוכב ניהל את המשחק בצורה מצוייינת בהנעת כדור, היה מאד מסוכן בחלק ההתקפי של קבוצתו, איים על שער היריבה וכבש את שער הניצחון שהביא 3 נקודות חשובות לקבוצתו. 

 

מחמוד יוסף (הפועל בועיינה)

הקיצוני של בועיינה, עבד על הקו, ממש חרש את הקו סידר מצבים מצויינים לחבריו. ואחד המצבים אפילו בישל שער והראה הרבה יכולות גבוהות. 

 

לידור באבא (מכבי צור שלום)

הקיצוני של צור שלום כבש שער נהדר אל עבר חיבורי הקורות אבל מעבר לשער הוא עבד על הקו שלו, תמך בהגנה וייצר מצבים מסוכנים לחבריו. היה פעיל מאד ולא הפסיק להטריד את הגנת כפר כנא. 

 

לידור באבא, כבש שער נהדר לזכות קבוצתו (צילום: חגאג ראחל)

 

התקפה:

משה בן לולו (מכבי טמרה)

חלוצה של מכביטמרה אומנם לא כבש אבל לא הפסיק לייצר מצבים לחבריו, הטריד רבות את הגנת בועיינה והוא היה הבולט ביותר בהתקפה של שמעון הדרי מטמרה. 

 

מאמן המחזור: עיסא נוגידאת (הפועל ערערה)

מאמנה של ערערה הגיע לפני כמה ימים, הביא חיזוק במקומות הנכונים ועשה ניצחון ענק מבחינתו על מגדל העמק בקרב על 6 נקודות בדרך להשאיר את קבוצתו בליגה. שאפו!

הוסף תגובה
תגובות
  1. שוער מצטיין (אסף רז בני לוד 16-02-2021, 14:33)
    ‏אסף רז הורדת את בני לוד את מה קרה בירושלים 4-0 ?