חלוקת נקודות: בני זלפה ובאקה אל גרביה נפרדו בתיקו

שתי הקבוצות הגיעו למשחק במטרה לנצח כדי להיצמד לצמרת הגבוהה אך הן נאלצו להסתפק בנקודה. לאחר מחצית מאופסת, חן ראובן העלה את באקה ליתרון, אך החבורה של יובל שטרית לא ויתרה וחמש דקות לסיום אחמד סבע השווה את התוצאה וקבע את תוצאת המשחק: 1-1. אלעד בראון בסיום: ''חבל מאוד שבדקות אחרונות אנחנו מאבדים את הריכוז"

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 15-02-2021
  • 08:15

בני זלפה אירחה את באקה אל גרביה למשחק במסגרת המחזור השמיני של בית ב' בליגה א׳ צפון. זלפה הגיעה למשחק לאחר שרשמו תיקו מול רובי שפירא וקיוותה לנצח בבית כדי לעלות למקום השני. מנגד, באקה אל גרביה חזרה לשחק לאחר פגרה ממושכת ורצתה לחזור ברגל ימין.

 

המחצית הראשונה התנהלה בצורה דיי שיוויונית. האורחת שלטה במרכז השדה והניעה בצורה יפה את הכדור, ומנגד זלפה יצאה להתקפות מתפרצות ואף הגיעה לשני מצבי כיבוש וודאיים אך פספסה והמחצית הראשונה הסתיימה בתיקו מאופס. 

 

מוחמד שבאט, שוער זלאפה עוצר עוד נסיון הבקעה של באקה . (צילום חגאג רחאל)

 

במחצית השנייה באקה שלטה בנעשה על המגרש והגיעה למצבים קורצים, בדקה ה-59 חן ראובן שיגר פצצה ממרחק של כ-16 מטרים לרשת והעלה את קבוצתו ליתרון חשוב. ראובן (28), שהגיע הקיץ מאדומים אשדוד, כבש את שערו הראשון העונה. 1-0 באקה.

 

חן ראובן כבש את הראשון שלו העונה (צילום : חגאג רחאל)

 

באקה המשיכה את המומנטום וחיפשה את השני, אך פספסה ונענשה בדקה ה-85 כשאחמד סבע נשלח לכדור ארוך, התגבר על שחקני ההגנה ושלח כדור מדויק לפינה הרחוקה והכניע את אורן טל. 1-1 דרמטי. האורחת ניסתה להחזיר לעצמה את היתרון אך היא לא הצליחה. שתי הקבוצות נפרדו בתיקו 1-1 שמשאיר את שתיהן במרחק סביר מהמקום השני.

 

אחמד סבע באדום, השווה את התוצאה (צילום : חגאג רחאל)

 

אלעד בראון בסיום: ''מחצית ראשונה פחות טובה שלנו למרות ששלטנו בכדור אבל לא ייצרנו מצבים. מחצית שניה יותר טובה, כבשנו גם שער מאוד חשוב, חבל מאוד שבדקות אחרונות אנחנו מאבדים את הריכוז. אבל המשחק מאחרנו יש לנו כבר משחק לא פשוט נגד רינה, נשתפר ונבוא בצורה טובה למשחק".

 

אלעד בראון ייקח איתו נקודה מהמשחק (צילום : חגאג רחאל)

זלפה ובאקה נפרדו בתיקו (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות