טירה עם האופי מנצחת את הרצליה 0-1

מוליכת הטבלה מ.ס. טירה ממשיכה לנצח, ואמש פגשה את הפועל הרצליה החזקה, שהיוותה יריבה שקולה והייתה שווה גול או שניים. אך טירה הראתה הרבה אופי, וניצחה משער של רן רול. סירוטקין:"פרט לתוצאה, השחקנים גילו אופי". טיטי:"הראנו הרבה אופי" סמארה:"היה משחק חזק וטעון". הרצליה עם סגל שחקנים טוב חייבת להתחיל לצבור יותר נקודות.

  • על ידי: אוהד רון
  • 13-02-2021
  • 13:07

הפועל הרצליה אירחה את מוליכת הטבלה מטירה למשחק ההזדמנות האחרונה של הרצליה להיצמד לצמרת הגבוהה. הרצליה עם סגל שחקנים מהטובים בליגה, התחזקו מאד בימים האחרונים וגם במשחק ראו את זה, הרצליה הייתה טובה מאד, ופתחה את המשחק שקול מול טירה שנחשבת לקבוצה החזקה בליגה. טירה ניסתה לשחק את הכדורגל הרגיל שלה עם הרבה החזקת כדור, וניסתה להגיע למצבי הבקעה. אך דווקא הרצליה יצאה למתפרצת מאד מסוכנת שבסיומה עדן בן מנשה שהיה מצוין, מוצא של דור נחמני אחד על אחד מול שוער טירה אסף רז, אך דור בועט לרגליים של השוער המצויין.

 

שתי הקבוצות בפתיחת המשחק (צילום: יח״צ)


בדקה ה-30 שימי חיון המגן המצוין של הרצליה הרים כדור לרחבה, הכדור הגיע לדודי הילל שבועט החוצה, החמצה ענקית להרצליה. הרצליה בדקות מצוינת הייתה חייבת לכבוש, אך חוסר הנסיון של שחקניה הצעירים נראה בבירור, והמחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים.


מחצית שניה המגמה נמשכה כשבשיאה חלוץ הרצליה תומר שריקי פורץ על הקו, ונכנס לאמצע ומגיע למצב בעיטה בזווית קשה ובועט לאסף רז. בדקה ה-80 הרכש החדש של טירה עמית מלכה, מחזיק כדור ברחבה ואמיר אבלס מושך אותו לריצפה. השופט מעניק פנדל לטירה אותו בועט רן רול וכובש 1-0. עד הסיום טירה הגיעה לעוד מספר מצבים מצוינים לכיבוש אך חלוצי הקבוצה החמיצו.

 

ד״ר סמארה וחיים סירוטקין מרוצים בסיום (צילום: יח״צ)


מאמן טירה, חיים סירוטקין: "הגענו מבחינתנו למשחק קשה מאד בהרצליה הכי קשה בליגה, קבוצה שמניעה כדור. פרט לתוצאה השחקנים גילו אופי אדיר היה משחק שקול, ואני מקווה שנעלה את היכולת שלנו לקראת משחק הבא"


עבד טיטי בתגובה: ״הראנו הרבה אופי ידענו שיהיה קשה אחרי פגרה של חודש וחצי, לא קל משחק בהרצליה. ידענו שהם קבוצה טובה. אמרתי לשחקנים שגם נקודה זה בסדר למרות שיכולנו לתת עוד 2-3 גולים בסוף אבל העיקר הניצחון. וממשיכים לקראת הפיינאל פור. הראש שלנו בנורדיה בגביע שגם הם מתחזקים. מצפה משחק קשה מאוד, אבל רוצים להמשיך להתקדם גם בגביע"

 

רן רול כובש שער הניצחון במשחק (צילום: יח״צ)


כובש שער הניצחון רן רול: "עייפים אך מרוצים. לא הצגנו את היכולת הרגילה שלנו, אבל הגענו למספיק מצבים כדי לסיים את המשחק יותר מוקדם. עשינו ניצחון נגד קבוצה מצויינת. ושמחים על שלושת הנקודות וממשיכים הלאה לכיוון הגביע"

 

ד״ר סמארה, עבד טיטי וחיים סירוטקין (צילום: יח״צ)


דוקטור סמארה שתומך בקבוצה מבחינה כלכלית:"מאד שמח ומאושר על הניצחון הזה. הניצחון הזה ישאיר אותנו בצמרת הטבלה עד משחקי הפלייאוף. היה משחק חזק וטעון. היה חשוב לנצח את המשחק הזה אחרי החופש הגדול שהיה בגלל הקורונה. שאפו גדול לשחקנים וכמובן למאמן חיים סירוטקין שעשה חילופים טובים וחכמים שזה הביא את הניצחון. שמח על החיזוק שעשיתי עם עמית מלכה שכבר במשחק הראשון שלו עשו עליו פנדל והבקענו את שער הניצחון. חשוב מאד. וכמובן כל הכבוד לשחקנים. הניצחון הזה של אופי חשוב מאד להמשך העונה. עכשיו הפנים לקראת משחק הגביע״

 

עידו גונן מטירה, שהיה מהבולטים במשחק, בתגובה:"הגענו למשחק קשה מאוד בתקופה הכי בעייתית. אני שמח שהראנו אופי וידענו לנצח את המשחק ,כיף לחזור לשחק ובמיוחד לנצח.״

אנשי טירה חוגגים בסיום ניצחון חשוב (צילום: יח״צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. דחוף מומי הזבל הביתה זה לא מאמן הוא לא יודע להציב את השחקנים במגרש אלי היקר בושה בשבילך שאתה עוד מחז (פנחס אלי המאמן הזה שלוש שנים רק נזק גורם לך תזרוק אותו עדיף בלי מאמן 13-02-2021, 16:44)
    מחזיק את הסמרטוט הזהאתה חייב לעשות שינוי לפני שתמצא את עצמך והקבוצה בליגה ב תפטר את המאמן הזר רק נז