עו״ד שי אבני מארח את עבד רביע- התחזית לליגה א' צפון מחזור 8

במחזור זה צפוי קרב צמרת מרתק בבית א׳ בין בועיינה לטמרה. בבית ב' יהיו מפגשים מעניינים בין זלפה לבאקה ובין רובי שפירא לכאוכב. בנוסף, ייערכו ביום שני משחקי השלמה שבהם ריינה תנסה לחזור למסלול הנצחונות. הפעם אני מארח את עבד רביע- יו"ר צעירי טייבה. הקבוצה עלתה לליגה א' והוא נכנס לנעלי התפקיד בהצלחה רבה מתחילת העונה כאשר הקבוצה השתלבה יפה בליגה.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 11-02-2021
  • 13:07

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף, מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

המשחקים:

בית א':

הפועל כפר כנא-מכבי צור שלום

שי אבניכפר כנא התפרעה במחזור האחרון על מג'דל כרום וכבשה מולה חמישייה. צור שלום גנבה גול מול הפועל הרצליה למרות שלהרצליה היה מגיע לפחות תיקו. משחק שקול.

הניחוש שלי: תיקו.

עבד רביעכפר כנא תנצל את יתרון הביתיות ותיקח שלוש נקודות.

הניחוש שלי: הפועל כפר כנא.

 

הפועל הרצליה-מ.ס טירה

שי אבניהפועל הרצליה התחזקה בשבועיים האחרונים ומולה תתייצב טירה שצריכה לייצר מומנטום חדש אחרי הפגרה הכפויה עקב הסגר. אני מאמין שהרצליה תיתן פייט. חלוקת נקודות.

הניחוש שליתיקו.

 עבד רביע: הפועל הרצליה התחזקה בחודש האחרון והיא תבוא ותעשה חיים קשים לטירה. אני מאמין שטירה תנצח בכל זאת מכיוון שהיא מחוברת יותר אבל עדיין, לא יהיה לה משחק קל בהרצליה.

הניחוש שלי: מ.ס טירה.

 

האם מ.ס טירה תמשיך את המומנטום? (צילום: עודד חסין)

 

הפועל בועיינה-מכבי טמרה

שי אבנימשחק צמרת בין בועיינה שבמקום השלישי לטמרה שבמקום השני. טמרה הביאה שמות מהליגות הבכירות ומעניין כיצד הם יתאקלמו בליגה א' הקשוחה. בועיינה תרצה להראות שהיא מכוונת גבוה העונה. 

הניחוש שלי: תיקו.

עבד רביע: שתי קבוצות טובות שיבואו למשחק במטרה לא להפסיד ויסתפקו בתיקו.

הניחוש שלי: תיקו.

 

איחוד מג'דל כרום-עירוני טבריה

שי אבנילצערי מג'דל כרום פתחה את העונה בצורה גרועה ונראה שהמערכת כבר איבדה תקווה לגבי ההישארות בליגה א'. עירוני טבריה ניצחה נצחון חוץ מרשים מול פרדיסותמשיך במומנטום גם מול מג'דל כרום.

הניחוש שלי: עירוני טבריה.

עבד רביע: טבריה נמצאת בכושר טוב והיא תעבור את מג'דל כרום שעושה רושם כי היא הרימה ידיים.

הניחוש שלי: עירוני טבריה.

 

האם לירון אלימלך יביא ניצחון לקבוצתו? (צילום: עודד חסין) 

 

בית ב':

הפועל ערערה-הפועל מגדל העמק

שי אבניערערה עדיין ללא נצחון העונה ועם שני שערי זכות בסך הכל מפתיחת העונה. במגדל העמק נפרדו מחיים לוי ומינו את מאמן הנוער, עומרי ביטון, שהפסיד 0:7 מול כאוכב. אני חושב שזה לא הוגן לזרוק אותו למים העמוקים בלי מצופים. זאת אומרת, צריכים להביא לו חיזוק ראוי ורק אז לשפוט את יכולתו. בכל מקרה, אני מאחל לו שיספקו לו את הכלים להצליח ושיצבור נקודות.

הניחוש שליהפועל ערערה.

עבד רביע: מגדל העמק באה למשחק הזה אחרי הפסד גדול מול כאוכב ולאחר ששיחררה את חיים לוי וכמה שחקנים בולטים. יהיה לה קשה להוציא נקודות מערערה שנלחמת על חייה.

הניחוש שלי: הפועל ערערה.

 

הפועל כאוכב- מ.ס רובי שפירא חיפה

שי אבניכאוכב התפוצצה על מגדל העמק עם שביעייה למרות שהיא לא מאופיינת בנצחונות מרובי שערים. רובי שפירא השוותה מול זלפה בדקה ה-95 במחזור הקודם וזו ההזדמנות שלה להראות שהיא מסוגלת להתמודד מול קבוצות הצמרת של הליגה.

הניחוש שלי: הפועל כאוכב.

עבד רביע: שתי קבוצות שמשחקות כדורגל התקפי וטוב. יהיה משחק צמוד וכך גם התוצאה.

הניחוש שלי: תיקו.

 

האם קבוצתו של ענאן פרו תרשום ניצחון (צילום: דוברות עיר הפועלים)

 

מ.ס דבוריה-צעירי טייבה

שי אבנידבוריה הפתיעה רבים כאשר צברה כבר 6 נקודות בעוד כולם חשבו בתחילת העונה שהיא יורדת בטוחה. גם טייבה הפתיעה בצבירת הנקודות שלה וזהו בעצם מפגש המפתיעות.  חלוקת נקודות.

הניחוש שלי: תיקו.

עבד רביע: קבוצת צעירי טייבה עברה שינויים בצוות המקצועי ובסגל השחקנים וכיום היא קבוצה חזקה שתבוא לנצח בכל מגרש. גם מול דבוריה.

הניחוש שלי: צעירי טייבה.

 

הפועל זלפה-עירוני באקה אל גרבייה

שי אבניזלפה פיספסה נצחון בתוספת הזמן מול רובי שפירא. עכשיו יהיה לה קשה יותר מכיוון שבאקה היא הסוס השחור של הליגה. קבוצה שקשה מאוד להכניע, הגנה חזקה והתקפה שבכל משחק שווה שער.

הניחוש שלי: באקה.

עבד רביע: שתי קבוצות טובות שכל אחת מהן תבוא להוציא נקודה ולא להפסיד. חלוקת נקודות.

הניחוש שלי: תיקו.

 

משחקי השלמה באמצע השבוע:

צעירי טייבה- הפועל ערערה

שי אבני: טייבה טובה יותר ותיקח במשחק זה שלוש נקודות מול ערערה שבקושי מוצאת את השער מתחילת העונה.

הניחוש שלי: צעירי טייבה.

עבד רביע: אותו דבר כמו מול דבוריה. שלוש נקודות.

הניחוש שלי: צעירי טייבה.

 

עירוני באקה אל גרבייה- מכבי ריינה

שי אבנימשחק צמרת בין שתי קבוצות שירוצו למעלה. בגביע המדינה, ריינה נזקקה לגול בדקה ה-120 בבאקה כדי לעבור שלב. אני מעריך מאוד את ההשקעה העצומה של ראשי ריינה בכדי לעלות ליגה אך אם הקבוצה צוברת 9 נקודות מ-18 אפשריות (50% הצלחה) כאשר הושקעו בה מיליונים- כנראה שצריך לשנות שם את הדרך. מנגד, מתייצבת קבוצה שהשקיעה עשירית מריינה ונמצאת נקודה ממנה עם משחק חסר. באקה שומרים על פרופיל נמוך אך יש לה הגנה חזקה, התקפה שיכולה בכל משחק לתת גול ומאמן בדמות אלעד בר און שידע לבנות סגל מאוזן בין ותיקים לשחקנים צעירים וכשרוניים. ריינה מעמידה את העונה הזו במבחן. אני לא זוכר מתי קבוצת ליגה א' השקיעה כספים ברמה כזו על מנת לעלות ליגה ואם זה בכלל כדאי. זה מזכיר לי את קבוצת הגלאקטיקוס של מכבי ת"א עם ברקוביץ', רוסו ונמני. כולם זוכרים איך זה התפוצץ כבר באמצע העונה.אני מקווה בשביל ריינה שההשקעה תישא פרי כי עם השקעה כספית כזו כל דבר מלבד עליית ליגה יהיה כישלון. לדעתי תהיה פה הפתעה והנקודות ישארו בבאקה. 

הוסף תגובה
תגובות