ברוכה הבאה לליגה: עירוני טבריה ניצחה 4-1 את פרדיס

לאחר פתיחת עונה מאכזבת עירוני טבריה ומוריס אוזן חזרו מהפגרה בסערה עם 4-1 ענק על בני פרדיס. לירון אלימלך הנהדר כבש את שעריו הראשונים העונה בליגה, גם ניראל מחפוד ואופק יפרח הצטרפו לחגיגה. פרדיס, שפתחה את העונה בצורה מרשימה, פספסה הזדמנות להקרב לצמרת.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 09-02-2021
  • 18:11

בני פרדיס אירחה את עירוני טבריה למשחק ליגה במסגרת המחזור השביעי בבית א' בליגה א' צפון. בני פרדיס ידעה שניצחון במשחק יצמיד אותה לצמרת הגבוהה ומנגד עירוני טבריה, שפתחה את העונה בצורה לא טובה, קיוותה לרשום ניצחון ליגה שני ולברוח מהתחתית.

 

ב15-20 דקות הראשונות המאחרת הניעה את הכדור בצורה יפה וניסו ללחוץ אך לא הצליחו לתרגם זאת למצבים ממשיים. בדקה ה-24 ובניגוד להלך המשחק, לירון אלימלך שיגר פצצה מרחוק שפגעה בידו של אחד משחקני ההגנה, השופט דניאל לוי לא היסס ושרק על הנקודה הלבנה. אלימלך לקח את האחריות וכבש את הראשון לזכות טבריה. 

 

שחקני פורדיס מתווכחים עם השופט (צילום : עודד חסין)

 

לירון אלימלך וניראל מחפוד חוגגים את הראשון (צילום : עודד חסין)

 

השער של טבריה העלים לחלוטין את שחקני פרדיס מכר הדשא כשהם נראו מבוהלים ולא מרוכזים. האורחים ניצלו זאת כששלוש דקות מאוחר יותר הם הכפילו את התוצאה, ניראל מחפוד קיבל כדור ברחבה, היטל בשחקני ההגנה ושלח את הכדור לרשת, בליץ מדהים של טבריה הוביל ל2-0 מרשים.

 

ניראל מחפוד חוגג את השער השני (צילום : עודד חסין)

 

המסיבה הטבריאנית נמשכה בדקה ה-35 כמרגליו של לא אחר מאשר לירון אלימלך ששיגר פצצה ממרחק הישר לחיבורי השער ונתן את האות לחגיגות. אלימלך, שנחשב לאחד החלוצים הטובים בעשור האחרון בליגה, כבש את שעריו הראשונים העונה. תוצאת המחצית, 3-0 גדול לעירוני טבריה.

 

לירון אלימלך משגר פצצה לרשת (צילום : עודד חסין)

 

את המחצית השניה חניכיו של מוריס אוזן החלו בסערה, בדקה ה-46 קרן קצרה הגיעה לאופק יפרח שחלף על פני שחקן הגנה ושלח כדור לרשת, 4-0 טבריה.

 

אופק יפרח כובש את הרביעי לרשת של פורדיס (צילום : עודד חסין)

 

 פרדיס, שהכל לה הפוך במשחק הזה, לא ויתרה ופאיד חסון ביצע התאמות שהיטיבו עם הקבוצה שניסתה לחזור למשחק. בדקה ה-76 אמיר שוויקי, שנחשב בעבר לכישרון גדול במדי בית''ר ירושלים, כבש שער מרגש במיוחד לאחר שלוש שנים בהן לא שיחק כדורגל אך לצערה של פרדיס זה היה מאוחר מידי והמשחק נגמר ב4-1 לטבריה.

 

פרדיס ניסתה לחזור למשחק (צילום : עודד חסין)

 

לסיכום : הקבוצה מהכנרת רשמה לזכותה ניצחון סופר חשוב שנותן לה רוח גבית להמשך. מנגד, בני פרדיס חזרה מהפגרה בצורה לא מספיק טובה וככל הנראה אנו צפויים לראות שינויים בקרוב בסגל השחקנים של הקבוצה.

 

מוריס אוזן על הקווים (צילום : עודד חסין)

 

פאיד חסון בסיום : ''משחק לא טוב שלנו למרות הפתיחה הטובה ב-20 דקות הראשונות. לאחר הפנדל שקיבלנו הייתה לנו נפילה, אני חושב שזה יותר מנטלי ממקצועי ואנו צריכים לעבוד על כך בעתיד. זה ברור שאני מאוכזב מכמה שחקנים אבל עוד לא התקבלה החלטה סופית לגבי השינויים הנדרשים. הפנים למשחק הבא בו נצטרך להיראות טוב יותר.''

 

כובש הצמד, לירון אלימלך בסיום : ''תחושות נהדרות תמיד כיף לנצח במיוחד אחרי תקופה ארוכה בלי משחקי ליגה , מעבר לניצחון  חשוב מבחינתנו שגם הצגנו כדורגל שמח והתקפי וחזרנו עם הנקודות ממשחק חוץ קשה מאוד .מחצית ראשונה לגמרי טובה שלנו כולם היו מצויינים בעמדות שלהם , מוריס עבד איתנו המון בתקופה האחרונה על משחק המעבר ואני שמח שגם הבאנו את זה למשחק , חצי שני הקצב של המשחק ירד משמעותית והיו המון איבודי כדור אבל זה לגיטימי אחרי 44 ימים בלי משחקים שהכושר משחק של כולם נפגע.

 

לירון אלימלך התייחס למטרות להמשך : ''אני בטוח מאוד בפוטנציאל של הקבוצה שלנו ! יש לנו איכויות של שחקנים שמתאימים לצמרת , מאמן  הכי טוב בליגה והנהלה מדהימה שנותנת לנו שקט וגיבוי .. מה שנשאר זה לבוא בכל משחק עם אמונה שאפשר להגיע רחוק העונה גם אחרי פתיחת עונה פחות טובה .''

 

כובש השער הרביעי, אופק יפרח בסיום : ''אין כמו תחושת ניצחון במיוחד אחרי 44 ימים ללא משחק ליגה רישמי. יש לנו סגל טוב וכישרוני מבחינת שחקנים והזמן ביחד עושה לנו טוב להתחבר ולהכיר. יש לנו עוד מה לשפר.אני מאוד מאמין בקבוצה שקיימת, צריכים לדעת לשמור על המשכיות ואין שום סיבה שלא נהיה למעלה.''

 

 

 

שחקנה של פורדיס, מוחמד אבו ראס בסיום :  ''20 דקות ראשונות התחלנו את המשחק טוב מאוד , אחרי זה נשרק נגדנו פנדל והיה ירידה מנטאלית אצל כל השחקנים.  יום לא טוב שלנו ויכולת לא טובה בכלל , חייבים לקחת את עצמנו בידיים ולהשתפר.''

 

 

לירון אלימלך כובש. לירון יכול להוביל את טבריה לפלייאוף. (צילום : עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות