"טרם הראנו את כל היכולות והכישרון שלנו"

עד העונה החולפת, ענאן פרו שימש כמנהל מקצועי במחלקת הנוער של הפועל רובי שפירא חיפה, העונה הוא קיבל את המושכות ומוביל את קבוצתם הבוגרים על הקווים, כשהשאיפה היא להתברג בחלק העליון של הטבלה בסיום העונה. בריאיון לאתר 'גולר' הוא מספר על הקבוצה שנבנתה ברובי העונה, ומתייחס לעצירת הליגה " מאמנים מעלים הילוך ומיד מקבלים ביטול משחקים, הדבר מתסכל אותנו ופוגע בהכנות הפיזיות."

  • על ידי: לירן ביטון
  • 06-02-2021
  • 14:05

ענאן פרו (40) עורך דין במקצועו, שיחק במשך שנים כדורגל מקצועני ופרש ב 2012. מרבית הקריירה הוא שימש כשוער בהפועל חיפה, ושלוש שנים בבני סכנין, וסגר מעגל בקבוצת האוהדים של הפועל רובי שפירא חיפה. השנה הוא קיבל את המשוכות ואת תפקיד מאמן הקבוצה הבוגרת, לאחר שהוחלט על ידי הנהלת הקבוצה על הצערת הקבוצה מתוך שיקולים כלכליים ומקצועיים.

 

ענאן, ספר לנו על הקבוצה שנבנתה העונה ברובי?

"הקבוצה שנבנתה התבססה על שחקנים צעירים מהעונה החולפת לצד שני שחקנים עם נסיון. בנוסף לזה הקבוצה צירפה שוער מנוסה ״עולה חדש״ שהרשים את הצוות המקצועי בתחילת העונה. כמו כן, לאחרונה הקבוצה צירפה שני שחקנים מנוסים שעשו איזון בקבוצה, השחקנים אדיר דנין ואיתמר כהן."

 

מה המטרות שלכם העונה?

"הקבוצה נבנתה במטרה להתברג בחלק העליון כפי שעשה זאת בארבעת השנים האחרונות. 

 

האם אתה מרוצה מקצב צבירת הנקודות?

"עד כה הקבוצה שיחקה חמש משחקים בלבד. אם לומר את האמת, טרם הראנו את היכולות והכישרון שלנו. בכל זאת הקבוצה חדשה וצריכה זמן להתחבר ולצבור נקודות."

 

האם לדעתך עצירת הליגה משפיעה על המטרות של הקבוצות?

"הליגה השנה מוזרה, מתאמנים ומעלים הילוך ומיד מקבלים ביטול משחקים, הדבר מתסכל אותנו, פוגע בהכנות הפיזיות שלנו ובטח בכושר המשחק. ידוע שזה המצב בכל הקבוצות אך קבוצה שרוצה להתחבר חייבת לשחק, והעצירה של הפעילות פוגעת בתהליך."

 

איך התרשמת העונה מליגה א' צפון?
"לדעתי ליגה א כמו בכל שנה ליגה מעניינת ומאתגרת, הקבוצות די שוות מבחינת היכולת על אף הפרשי התקציב. לפי מה שראיתי עד עכשיו, רוב הקבוצות מסוגלות להלחם על מיקום בחלק העליון של הטבלה."

 

מילה לסיום: "נקווה לימים בריאות יותר, ימים בהם הספורט ינצח."

הוסף תגובה
תגובות