"אנחנו רוצים שיתייחסו אלינו כמו ליגה מקצוענית. השנה, ליגה א' היא ליגה מעניינת."

כך אמר חאלד חלאיילה, כוכבה של מכבי טמרה. חלאיילה אחד הסמלים הגדולים של בני סכנין הגיע השנה למכבי טמרה בכדי לעלות אותה על המפה. על קבוצתו הוסיף חלאיילה: "נהיה קבוצה חזקה שתתמודד חזק על עלייה."

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 04-11-2020
  • 14:56

הקשר חאלד חלאיילה, הוא אחד הסמלים הגדולים של בני סכנין. חלאיילה, שיחק בסכנין במשך 19 שנים, הגיע השנה אל מכבי טמרה מליגה א' על מנת לעזור לקבוצה להעפיל לליגה הלאומית.
 
איך המצב בקבוצה?
"כמו כל קבוצה, רוצים לחזור. אנחנו רוצים שיתייחסו אלינו כמו ליגה מקצועית. השנה, ליגה א' היא ליגה מאוד מעניינת. יש הרבה קבוצות שהתחזקו ויש הרבה שחקנים טובים בליגה. אני מקווה שנחזור לשחק כמה שיותר מהר וליהנות מכדורגל."
 
לדעתך הליגה תסתיים על המגרש?
"אני מקווה שהליגה תסתיים על המגרש, אך הבריאות היא הכי חשובה. אנחנו רוצים לשמור על הבריאות ונקווה שתהיה ליגה ספורטיבית. למי שמגיע לעלות יעלה ושהליגה לא תיקטע באמצע."
 
איך הקבוצה שלכם לדעתך? תתמודדו על העליה?
"לדעתי יש לנו קבוצה חזקה מאוד, קבוצה חדשה. אנחנו צריכים עוד להתחבר מכיוון שיש הרבה שחקנים חדשים. חלקם פעם ראשונה בליגה א', אני חושב שביחד נהיה קבוצה חזקה שתתמודד חזק בעליה."
 
יש חיבור טוב?
"לפני שיצאנו לסגר נראינו טוב. גם באימונים וגם במשחקי אימון. עכשיו כשנחזור לשגרה נתחבר. חסר לנו שחקן/ שניים ונהיה קבוצה חזקה מאוד."

 

שיהיה בהצלחה!

חאלד חליילה, מקווה שהליגה תסתיים על המגרש אבל הבריאות יותר חשובה. צילום באדיבות אתר וואן צילם אחמד מוררה.

הוסף תגובה
תגובות