קווין ריינשטיין חתם לעונה נוספת בהפועל כפ"ס

קווין ריינשטיין חתם בהפועל כפר סבא באמצעות סוכנות השחקנים D&A. הקשר שהיה לאחד השחקנים הדומיננטיים בעלייתה של הפועל כפר סבא לליגת העל העונה, חתם הבוקר בקבוצה באמצעות סוכנות השחקנים D&A וישחק עמה בליגת העל. ריינשטיין: "שמח להמשיך עם כפר סבא בליגת העל"

  • על ידי: אוהד רון בשיתוף סוכנות השחקניםD&A.
  • 06-06-2019
  • 15:08

קווין ריינשטיין נחשב לקבלן עליות (עלייה עם הפועל עפולה, עירוני נשר, הפועל עכו והעונה עם הפועל כפר סבא) ושחקן מוכשר וללא ספק מהווה בורג חשוב במערך של הפועל כפר סבא.
 

נציגיו של קווין בתגובה לחתימתו בכפ"ס גם לעונה הבאה: "קווין ריינשטיין שחקן מוכשר שעשה מספר עליות בשנים האחרונות והעונה את העלייה המשמעותית עם כפר סבא. אנחנו מאמינים שהוא אחד השחקנים שיתנו את הטון גם בליגת העל בעונה הבאה".

קווין ריינשטיין אמר לאחר שחתם בכפ"ס: "אני שמח להמשיך עם כפר סבא בליגת העל. אני מרגיש טוב במועדון ורוצה להודות לאופיר חיים והנהלה על הבעת האמון בי ומפה נשאר לי רק להוכיח על המגרש. בהזדמנות זו אני רוצה לנצל את הבמה להודות לסוכנים שלי, D&A, על העבודה הנפלאה"!

קווין ריינשטיין חתם לעונה נוספת בהפועל כפר סבא

הוסף תגובה
תגובות
  1. מברוק קווין (קרית גתי 06-06-2019, 19:16)
    קווין שאפו שיהיה לכם בהצלחה בליגת העל ...
  2. הסוכן הזה נסע מעפולה לכפר סבא בשביל להצטלם? (קובי 06-06-2019, 20:57)
    את החוזה מסכמים לפני במייל/פקס. ואז השחקן מגיע לחתום. הסוכן הזה נסע מעפולה לכפר סבא בשביל להצטלם?
  3. מברוק (אבי כץ נהריה 07-06-2019, 05:46)
    קווין הגעת למקום שהיית צריך להיות מזמן וזה ליגת העל. המון בהצלחה. אני בטוח שתהיה שחקן חשוב ובולט בליגה. כל טוב והמון הצלחה.