המפציץ מליגה ב': חלוץ של מספרים

מייזר זועבי חגג לאחרונה יום הולדת 21, אך הוא כבר מתקרב מעל מאה שערים בקריירת הבוגרים שלו. הממוצע שלו עד כה הפועל אום אל פאחם עומד על שער למשחק, כולל צמד בסופ"ש האחרון. בעבר שמו נקשר כמועמד להפועל עפולה והפועל נצרת עילית ונשאלת השאלה: מה הוא עדיין עושה בליגה ב'?

  • על ידי: יגאל גולדשטיין
  • 13-01-2017
  • 08:49

ביום שבת נערך משחק במסגרת המחזור ה-16 בליגה ב' צפון ב', הפועל אום אל פאחם כמעט והסתבכה במשחק נגד מועדון כדורגל אלנהדה נצרת, אך במצב של 1:1 היה זה החלוץ מייזר זועבי שכבש צמד, עבורו זה שערו ה-14 ב-15 משחקים. למי שהשם מצלצל מוכר, זה מכיוון שבעבר הוא עלה כמועמד ואף נבחן בהפועל עפולה והפועל נצרת עילית. זועבי הצעיר נחשב לאחד החלוצים המחוננים בליגות הנמוכות, בעונה שעברה כבש 22 שערים (שתי רביעיות) במדי הפועל בני זלפה, עונה קודם לכן כבש 17 שערים במדי בני סולם, כאשר בתשעת המחזורים האחרונים כבש 11 שערים. את קריירת הבוגרים שלו הוא החל בסולם בעונת 2012/2013 כאשר עזר לה להעפיל לליגה ב', בעונה זו כבש לא פחות מ-40 שערים, כולל חמישייה אחת וחמש פעמים שלושער. בסה"כ החלוץ שלאחרונה חגג יום הולדת 21, כבש 107 שערים בליגות הנמוכות וסביר להניח שעד סוף העונה הוא ישפר את הנתון הזה.

 

קבוצתו, הפועל אום אל פאחם מוליכה את הטבלה בגאון עם 13 ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד בודד, מאזן שערים של 9-54. על הקווים עומד זועבי אחר, הישאם זועבי שהיה חלוץ נפלא ואף שיחק בליגת העל. לקבוצה מטרה ברורה והיא להעפיל בסיום העונה, אך למייזר זועבי יש הזדמנות ממשית לעשות את הקפיצה לליגות הגבוהות יותר. במגזר זוכרים חלוץ שכבש בצרורות בליגות הנמוכות, קראו לו זאהי ארמלי והוא עשה זאת במדי מכבי שפרעם, בזכות שעריו עלתה הקבוצה עד לליגת המשנה (לאומית כיום) ולאחר מכן זכה באליפות עם מכבי חיפה ואף הגיע לסגל נבחרת ישראל. זועבי מלא בכשרון, צעיר ואם יגיע בסופו של דבר לרמות הגבוהות יהיה אחד הפספוסים הגדולים של קבוצות העמק, אשר לא גילו את הפוטנציאל הטמון בו.

זועבי. מחורר רשתות בליגות הנמוכות (צילום: עלאא בדראנה)

הוסף תגובה
תגובות