רפי בוסקילה מונה למאמן הפועל עירוני כרמיאל

החלפת מאמנים על הקווים בהפועל עירוני כרמיאל מליגה ב צפון. הקבוצה הצפונית פתחה את הסיבוב השני עם שני הפסדים רצופים ולירון יגר מאמן הקבוצה שם את המפתחות, מי שתפס את מקומו הוט רמי בוסקילה. מטעם הקבוצה נמסר: "המטרה שלנו היא להיכנס לפליאוף ולנסות להעפיל לליגה א' "

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 13-12-2021
  • 12:50

את הסיבוב השני בליגה ב' צפון הפועל עירוני כרמיאל פתחו ברגל שמאל. במחזור העשירי זה היה הפסד לבני ממב"ע, ובמחזור האחרון זה היה הפסד להפועל צפת. לירון יגר, שהוביל את הקבוצה לצמרת הליגה גם אשתקד הבין שהוא צריך לקחת אחריות ולשים את המפתחות.

 

במקומו של יגר, מונה רפי בוסקילה, מאמן מוכשר עם ניסיון עשיר באימון קבוצות בליגה א' וליגה לאומית.

 

"בעקבות התוצאות האחרונות במיוחד בשבועיים האחרונים, החלטתי לקחת אחריות ובקשתי לסיים את תפקידי כמאמן הקבוצה." סיכם יגר. "אני חושב שיש פה קבוצה באמת מצוינת שיכולה לעמוד במטרה שהצבנו השנה לעלות ליגה. אני כאחד שגדל במקום הזה והמועדון בית עבורי מגלה אחריות ומפנה את מקומי לרפי בוסקילה , את רפי אני מכיר אני חושב שהוא בהחלט ראוי והאיש הנכון ובהזדמנות זאת מאחל לו ולקבוצה שאני חלק ממנה הרבה הצלחה ושנצליח לעמוד במטרה."

לירון יגר - שם את המפתחות (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

 

רפי בוסקילה, המאמן הנכנס בא עם ציפיות וחושב שיש בכרמיאל תשתית טובה: "מרגע שהנהלת עירוני כרמיאל פנתה אלי ונפגשתי איתם ראיתי אנשים רציניים, שמדברים באותה השפה שלי ומאוד מחוייבים למועדון." סיכם בוסקילה.  "באותו רגע קיבלתי החלטה שאני רוצה להיות חלק מהמועדון שנקרא הפועל עירוני כרמיאל  ולהגשים את המטרות שהציב המועדון השנה."

בוסקילה - רוצה לעמוד בציפיות המועדון (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל) 

 

מהנהלת המועדון נמסר: "המטרה שלנו היא להצליח להיכנס לפליאוף ובסיום העונה לנסות להעפיל לליגה א'. התחלנו את הסיבוב לא טוב, עם שני הפסדים ורוצים לחזור למסלול הניצחונות לאחר שלא הפסדנו כלל בסיבוב הראשון."

 

רפי בוסקילה - יצליח להוביל את כרמיאל לפליאוף? (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. רפי בוסקילה (אשר סנדל 21-12-2021, 14:34)
    מאמן ואדם משכמו ומעלה. בחירה מעולה בהצלחה