אוהד רון בתחזית מחזור מס׳ 2 לליגה א׳ צפון

ליגה א' צפון נפתחה האופן רשמי, והיום (שישי) יצא לדרך המחזור השני כאשר צפויים לנו כמה מפגשים מסקרנים. לקראת המחזור הקרוב, אוהד רון מציג את התחזית למשחקים כאשר הוא חושב שטבריה תנצח את רובי, שאיכסל תגבר על ערערה ושטייבה ומגדל העמק יפרדו בתיקו. ומה עם שאר התוצאות? כל הפרטים בתחזית שלפניכם

  • על ידי: אוהד רון
  • 17-09-2021
  • 09:04

הפועל כפר כנא-מ.ס. טירה
כפר כנא חטפה חמישייה לפני שבוע מהרצליה, והאמת אמרנו והתרענו שכפר כנא קבוצה עייפה, קבוצה של שחקנים וותיקים שהרבה מעבר לשיא, אבל יש להם מאמן כמו פאהד חסון שיראה את זה לפני הליגה ויעשה שינויים. פאהד לא שמע לנו וחטף בראש. אם לא יעשה שינוי הוא ימשיך לחטוף, כאשר עכשיו התור של טירה החזקה לתת לכפר כנא בראש ורק אז פאהד חסון יבין שהוא חייב לאזן את הקבוצה בשחקנים צעירים ורעבים להצלחה. טירה תנצח בקלות. 

 

עירוני טבריה-רובי חיפה
טבריה החזקה הראתה יכולות טובות שבוע שעבר כשהביסה את באקה בעשרה שחקנים. אמיר כהן ושמעון הדרי שיחקו אותה בענק, והאמת לפי הפתיחה עושה רושם שזאת תהיה עונה של טבריה ועוד 17. רובי חיפה חטפה הפתעה מבועיינה ועושה רושם שהם יחטפו מטבריה את הפסדם השני, וטבריה תשלח אותם לעשות חושבים ולבדוק במה הם טעו ואיך קרה שקבוצה כמו רובי עם הסגל שלה מפסידה שני משחקים בפתיחה. טבריה ינצחו בקלות וישלחו את רובי לעשות חושבים.

 

האם טבריה תחגוג מול רובי (צילום: עודד חסין) 

 

הפועל כאוכב-הפועל הרצליה
הרצליה שנחשבת לקבוצה אולי הכי לוזרית בשנים האחרונות בליגה א צפון, נתנה הצגה במחזור שעבר והביסה את כפר כנא בחמש חתיכות. ארז בנודיס בשקט בשקט בנה קבוצה מאוזנת וכנראה יוביל אותה שוב לצמרת וכרגיל מקסימום של הרצליה זה מקום שני.כאוכב הופתעו בשבוע שעבר ע"י ערערה ובבית ירצו לחזור למסלול הניצחונות גם בליגה והם ינצחו את הרצליה בבית, ויחזירו אותם למקומם הטבעי ליד המקום השני.

 

הפועל בועיינה-עירוני נשר
בועיינה פתחו חזק את העונה עם ניצחון גדול על רובי בחוץ, ואילו נשר הופתעו בבית ע"י איכסל. נשר זה לא הפתעה כי הם מתבססים על הנוער המצוין שלהם וזה הבעיה בשחקנים צעירים החוסר יציבות. נשר קבוצה צעירה וסופר מוכשרת יכולה לנצח כל משחק בטח כמו בועיינה, אבל בגלל שמדובר במשחק חוץ בכפר כמו בועיינה אני חושב שהשחקנים הצעירים של נשר יפחדו להציג את יכולתם ובועיינה תסיים עוד משחק עם ניצחון. נשר מצידה תתחיל להבין שצעירים מוכשרים זה טוב אבל חייבים ניסיון כדי לקחת נקודות

 

הפועל איכסל-בני ערערה

שתי המפתיעות הגדולות של המחזור הראשון נפגשות באיכסל, כאשר ניצחון נוסף של איכסל ואולי יחזיר לאנשי הכפר את החשק ולהאמין שהם יכולים להפתיע ולהאבק על העליה. ערערה חולמים על הישארות ללא מבחנים ואני חושב שהם יכולים לעמוד בחלום שלהם, אבל איכסל בבית יכולים וצריכים לנצח. ניצחון לאיכסל.

 

האם עומרי ביטון יוביל את מגדל לניצחון? הפסד עלול להביא למספר מאמנים "חופרים" לבדוק את המגרש במגדל העמק..( צילום: חגאג ראחל) 

 

צעירי טייבה-הפועל מגדל העמק

טייבה פתחה את העונה עם תיקו ללא שערים בבית  ולמרות זאת מאמן טייבה עיסא נוגידאת בנה קבוצה חזקה מאד עם תקציב גדול ואין ספק שהם יתמודדו בחלק העליון של הטבלה. מגדל העמק הפסידה במחזור הראשון לטירה הפסד שאפשר לקבל אותו במונחים של הליגה, אבל מול טייבה בחוץ הם חייבים לפחות נקודה. עומרי ביטון מאמן מגדל העמק יסגור את המשחק כדי לקחת נקודה, כי הפסד אחד נוסף הוא יודע שכבר המאמן המחליף שלו יהיה על הקו טלפון. מאמין שהמשחק יסתיים בתיקו  

 

עוד משחקים:
בני פרדיס-nמכבי צור שלום: תיקו
בני זלפה-הפועל באקה אל גרביה,:בני זלפה תנצח.
מכבי טמרה-צעירי כפר כנא, ניצחון לצעירי כפר כנא.

תחזית ליגה א צפון, שיהיה בהצלחה לכולם!

הוסף תגובה
תגובות