תחזית ליגה א׳ צפון המחזור ה-20: לירן ביטון מארחת את מוטי קריספיל

במחזור הקרוב ישחקו קבוצות הפלייאוף העליון בלבד, ועל כר הדשא מצפים לנו מפגשים לוהטים וקריטים. הפעם החלטתי לארח את מוטי קריספיל, מי שאימן בעבר את מגדל העמק ומזוהה עם המועדון ומכיר את ליגה א צפון מקרוב. מוטי עשה עבודה נהדרת ועזר לאיכסל להגיע לפלייאוף העליון, וכעת הוא עוזר למסאי דגו בעכו עם מאבקי התחתית, ומכאן נאחל לו בהצלחה!

  • על ידי: לירן ביטון
  • 20-04-2021
  • 09:00

לקראת המחזור הקרוב אמר קריספיל: ״האמת שמאוד מאוד קשה להמר על מנצחות במפגשיי הפלייאוף ארבעת הקבוצות מצויינות עם מאמנים מעולים וחומר שחקנים איכותי ביותר.״

 

 

בני ריינה- מכבי טמרה:  

לירן: מפגש לא פשוט בין שתי הקבוצות שנחלו הפסד כבר במשחק הפלייאוף הראשון ויבוא למשחק במטרה לקחת נקודות. ריינה קבוצה טובה, ובמשחק הקודם הציגה יכולת טובה אבל לא היה לה מספיק מחץ והיא הרבתה להחמיץ , ואם היא רוצה להמשיך ולדבר על הליגה הלאומית היא תהיה חייבת לשפר את זה בפלייאוף. מנגד, טמרה קבוצה איכותית ומאומנת מאוד עם צוות מקצועי מהטובים בליגה שיודעים מה הם עושים. אמיר כהן הוא מאמן של מאני טיים, וההפסד הקודם רק יגרום לו להתעורר ואני מהמרת על טמרה. 

 

מוטי: ריינה קבוצה מצויינת עם מאמן מאוד מנוסה שהתחיל את העונה בליגה הלאומית באחי נצרת משחק קודם ריינה הפסידה 2-0 לטירה הקטלנית ותרצה לבוא הפעם ולקחת 3 נקודות מאוד חשובות במאבק העלייה מנגד עומד מולו צוות מקצועי מדהים בדמותו של שמעון הדרי ואמיר כהן שעושה עבודה נהדרת בטמרה לטמרה יש המון איכות בחומר השחקנים ומשה בן לולו אחד שלא נגמר הפעם אני הולך עם טמרה.

 

 

האם טירה תמשיך את המומנטום החיובי גם על כאוכב? (צילום: חגאג ראחל) 

 

מ.ס טירה- הפועל כאוכב:

לירן: שתי הקבוצות שהעפילו לפלייאוף מהמקום הראשון והן הקבוצות הטובות ביותר בצפון, לכן על כר הדשא צפוי לנו מפגש לוהט וכל מאמן יכין את התותחים הכי כבדים שלו לשם כך. שתי הקבוצות רשמו ניצחון במחזור הקודם ולא ירצו לאבד נקודות, אך לשתיהן מצפה מפגש לא פשוט כי שתי הקבוצות איכותיות עם הגנה מצוינת וגם התקפה טובה.טירה פתחה חזק את הפלייאוף אחרי שתי הפסדים חסרי משמעות בסיום העונה הסדירה, וקבוצתו של חיים סירוטקין תרצה להשאיר את הנקודות בבית. כמובן שלא יהיה לה קל מול החבורה המאומנת של עודד קוטר אבל אני הולכת על ניצחון של טירה. 

 

מוטי: וואו איזה עונה עושים יחדיו עבד טיטי וחיים סירוטקין קבוצה מצויינת , חדה מאוד , מאוזנת מאוד , עם חומר שחקנים שרץ עם הקבוצה שנה שנייה ברציפות מאוד מתואמים מציגים כדורגל יוצא מין הכלל חיים סירוטקין סוחף אחריו את כל השחקנים פשוט מדהים יופי של עונה מנגד בשקט בשקט עודד קוטר מאמן מצויין מאוד צנוע עם תלכיד שחקנים מצויין לא עם שמות גדולים אבל עם המון לב ונשמה וכדורגל פשוט מדהים כאחד שמכיר את עודד המון זמן הוא לא יתן לקבוצה שלו לשמש במשחק הזה כתפאורה יתן לכולם לדבר ולעשות המון רעש וכרגיל יבוא עם השקט והצניעות ויוציא מהשחקנים שלו את המיטב הפעם אני הולך על תיקו

הוסף תגובה
תגובות
  1. מוטי (אילן 20-04-2021, 09:58)
    אחלה מוטי קריספיל מספר 1 ????
  2. מאיפה צצת פתאום ? (יש מאמן אחד ענק במגדל העמק 20-04-2021, 11:48)
    רק עומרי משה ביטון כל השאר אתם שייכים להיסטוריה.