"שיחקתי בהרבה קבוצות וזו קבוצה מיוחדת"

כך אמר אמין שחאדה, קשר מכבי אחווה שעב מצמרת בית א'. בשעב יש השנה קבוצה הגנתית ברמה אחרת כשהיא לאחר 12 מחזורים סופרת חמישה שערים בלבד. שאחדה בטוח מאוד בקבוצתו: "אנחנו מהקבוצות הכי טובות שיש."

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 14-04-2021
  • 17:18

במכבי אחווה שעב טפו טפו טפו בנתיים הכל הולך כמו שצריך. קבוצה מגובשת, שחקנים מרוצים ומעריכים מאוד את המאמן. אמין שחאדה, הקשר של הקבוצה בעל הערכה רבה לכל מי שיש לו חלק בבניית הקבוצה ותחזוקתה.

 

אמין, אתם במקום יפה למעלה, איך הולך בנתיים?

"הולך מצוין, הכל כמו שעון. אנחנו בצמרת במקום השני ולא סתם - אנחנו שואפים להיות שם. יש לנו חדר הלבשה שקט. שיחקתי בהרבה קבוצות, וזאת קבוצה מיוחדת. יש חיבור נהדר בין המאמן לשחקנים ואנחנו מעריכים מאוד את הנהלת הקבוצה."

 

לדעתך, הייתה בחירה נכונה בשחקנים?

"מאוד. יש בין השחקנים כבוד, אהבה, הערכה רבה. חדר הלבשה שקט ובריא לא קורה סתם. יש לנו מאמן ענק שיודע לחבר בין כולם שמגיע עם גישה נהדרת. נותנים לנו את השקט לעבוד."

 

מוחמד בדאח - מקבל הערכה משחקניו (צילום: מועדון הכדורגל מכבי אחווה שעב)

 

מה מטרות הקבוצה העונה?

"להיות מהקבוצות הכי טובות ואם נצליח לעלות נשמח. זו שנה ראשונה שלנו בליגה ב' ואנחנו מהקבוצות הכי טובות שיש. עשינו תיקו בכפר כנא, ניצחנו את כרמיאל - יותר טוב מזה? יש לנו אחלה הגנה, לא סתם ספגנו הכי מעט שערים. אם נצליח לעלות ליגה נשמח וגם אם לא, יש לנו קבוצה טובה ובריאה ואנחנו נהנים מכל רגע."

 

שיהיה בהצלחה!

אמין שחאדה - העוגן של מרכז השדה בשעב (צילום: מועדון הכדורגל מכבי אחווה שעב)

הוסף תגובה
תגובות
  1. קדימה לעליה (מחמוד דחאדה 14-04-2021, 23:04)
    קבוצה
  2. קדימה לעליה (מחמוד דחאדה 14-04-2021, 23:06)
    יותר גיבוש בין שחקני הקבוצה גם עם המאמן הנהדר ואז עולים ליגה
  3. לא יעלו לא מספיק טובים (מספר 4 15-04-2021, 01:00)
    קבוצה בנונית מאוד לא מובן לי עוד איך במצב של חלק עליון