אל תספידו אותה : דבורייה ניצחה את באקה

לאחר שהיא הפסידה שלושה משחקים ברציפות, החבורה של מאיר כהן חזרה ובגדול לאחר שניצחה את באקה 2-1 וקיבלה מעט אוויר בתחתית. מנגד, באקה איכזבה והתרחקה משמעותית ממקום בפלייאוף. עלי צרכסי ותומר סוויסה כבשו, גורג' אמסיס רק צימק. מאיר כהן : ''מאוד מרוצה מהנחישות של השחקנים''. אלעד בראון : ''''מסוג המשחקים שהיה רשום אליהם שלא ננצח.''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 06-03-2021
  • 14:57

מ.ס דבוריה אירחה את באקה אל גרביה למשחק ליגה במסגרת המחזור ה-11 בבית ב'. החבורה של מאיר כהן הגיעה למפגש לאחר שלושה הפסדים רצופים ובידיעה שתקלה נוספת עלולה להעמיק עבורה את הבור בתחתית. מנגד, האורחת הגיעה במצב רוח מרומם לאחר שניצחה במחזור הקודם את ערערה ועלתה למקום השלישי.

 

הפתיחה הייתה שייכת לדבוריה. בדקה ה-5 שחקני באקה קפאו ולא הסתדרו עם כדור שנשלח לתוך הרחבה, פיטר אלוהאב חלם, עלי צ'רכסי אמר תודה והכניע בקלות את אורן טל, 1-0 מפתיע לדבורייה.

 

עלי צ'רכסי חוגג עם מאמנו מאיר כהן (צילום : חגאג רחאל)

 

לאחר השער החבורה של אלעד בראון השתלטה על מרכז השדה ואף הגיעה לכמה חצאי מצבים אך היא לא הייתה מספיק מדוייקת. בדקה ה-35 דווקא דבורייה הייתה זו שכבשה, תומר סוויסה נשלח לכדור ארוך ובעקבות חור בהגנה הוא נותר לבד, השחקן המנוסה ניסה להגביה את הכדור שפגע באחד משחקני ההגנה ונכנס פנימה. 2-0 גדול לדבורייה.

 

תומר סוויסה חוגג את השער השני (צילום : חגאג רחאל)

 

דקה לאחר השער לבאקה הייתה הזדמנות ענק לחזור למשחק, כדור קרן של אודי כהן פגש בראשו של אחד השחקנים שנגח לחיבור אך תומר סוויסה התעופף והדף את הכדור על היד. השופט לא היסס ושרק על הנקודה הלבנה ואף שלף כרטיס אדום לסוויסה. קפטן הקבוצה, יוסף עוואדי ניגש לבעיטה אך סחט הצלת ענק מעאמר ג'בארין. עדיין 2-0 למארחת שנותרה בעשרה שחקנים בשלב מוקדם.

 

יוסףף עוואדי החמיץ פנדל (צילום : חגאג רחאל)

 

מרגע זה כל שחקני דבוריה התרכזו במאמצי הגנה וויתרו על המאבקים במרכז השדה כדי לשמור על היתרון. ככל שהדקות חלפו השליטה של באקה הפכה למשמעותית יותר ויותר. החבורה של אלעד בראון הגיעה למספר מצבים קורצים אך נתקלה בהגנה מסודרת של דבורייה.

 

באקה עשתה הרבה מאמצים לחזור (צילום : חגאג רחאל)

 

בדקה ה-80 זה סוף סוף נכנס. מג'ד אגברייה שלח כדור לדניאל פוזיילוב שמצא את גורג' אמסיס שמקרוב שלח את הכדור פנימה, 2-1. דבורייה בזבזה זמן ושמרה על התוצאה. בדקה ה-87 דניאל פוזיילוב כמעט וקבע שיוויון אך סחט עוד הצלה נהדרת  מעאמר ג'בארין. בסיום. ניצחון דחוק אך חשוב למאיר כהן וקבוצתו.

 

השחקן המצטיין : השוער עאמר ג'בארין (דבוריה)

 

עאמר ג'בארין היה פשוט נהדר (צילום : חגאג רחאל)

 

לסיכום : דבוריה רושמת את ניצחונה השלישי העונה ובך היא עולה למקום השביעי בבית. מנגד, באקה יכולה להרגיש תסכול מהתוצאה וזאת בעקבות כך שספגה שערים לא מחויבים והחמיצה בלי סוף.

 

מאיר כהן בסיום : ''משחק קשה. מאז שחזרנו מהפגרה אנו מציגים כדורגל טוב אך היה חסר לנו מזל ואני שמח שהיום המזל היה בצד שלנו. אני מאוד מרוצה מהנחישות של השחקנים, דבוריה קבוצה טובה ואני יודע מה בניתי כאן ואני שמח שקצרנו היום את הפירות. השחקנים עובדים קשה בכל אימון ובכל משחק ואני בטוח שלא נרד למרות שבבית כזה המאבק יהיה עד הדקה ה-90. מבחינה מנטלית, אני חושב שהניסיון שלי כשוער עבר דיבר בעד עצמו. אני מדגיש לשחקנים עד כמה זה חשוב להמציא מעצמם דברים חדשים. ערכנו הרבה שיחות לפני המשחק ואני שמח שזה השתלם.

 

מאיר כהן בסיום (צילום : חגאג רחאל)

 

אלעד בראון בסיום : ''מסוג המשחקים שהיה רשום אליהם שלא ננצח. היריבה הגיעה לשלושה מצבים בתוך הרחבה וניצלה שניים מטעויות וחוסר ריכוז שלנו. חבל לי שזו התוצאה במשחק בו שלטנו אך לא הצלחנו להשוות וזו עובדה, ניקח את הדברים ונמשיך למשחק הבא. המטרה של הקבוצה היא להמשיך לעבוד קשה ולהשתפר בכל אימון ובכל משחק וכמובן להגיע הכי גבוה שנוכל.''

 

אלעד בראון (צילום : חגאג רחאל)

 

תומר סוויסה בסיום : ''המשחק הזה היה ''מאסט'' עבורינו. באנו עם הרבה לחץ אבל מצד שני הגענו מוכנים. ידענו שניצחון יחזיר אותנו לעניינים ואני שמח שכך קרה. ניקח את שלושת הנקודות ונמשיך למשחק הבא.''

תומר סוויסה חוגג (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות