צהוב עולה: אשדוד גברה על הכח

עירוני אשדוד התארחה אצל הכח עמידר ר"ג והציגה משחק מצוין, שהסתיים עם ניצחון חשוב. במחצית הראשונה נכבשו שלושה שערים, כולל מהפך אחד, כשלבסוף עירוני אשדוד מנצחת 2-1 משערים של שקד חתוכה ובר סוויסה. להכח כבש אופק בלולו. אשדוד קבוצה צעירה ותוסספת וכיף לראות אותם משחקים, מנגד הכח הציגה קבוצה של שחקנים צעירים ומוכשרים, אך בעיקר נאיביים. אבינו: "שמח שהראינו אופי"

  • על ידי: אוהד רון
  • 06-03-2021
  • 12:34

הכח ר"ג אירחה את עירוני אשדוד באיצטדיונה הביתי למשחק תחתית חשוב לשתי הקבוצות, שצמודות בחלק התחתון של הטבלה, בידיעה שניצחון יהיה משמעותי עבורן.

 

הצוות המקצועי של אשדוד בפתיחת המשחק (צילום: איתן ידגר) 

 

שחקני הכח עמידר רמת גן בפתיחה (צילום: איתן ידגר)

 

השופטים בפתיחת המשחק (צילום: איתן ידגר)

 

המשחק נפתח נהדר והכח רג פתחה חזק מאד, וכבר בדקה ה-5 ירדן סידי מרים קרן, ואופק בלולו כובש בנגיחה מתוך רחבת החמש פנימה 1-0 להכח. הגנת אשדוד חולמת.

 

עידן ליטבק חוגג עם שחקניו את שער ההיתרון. אופק בלולו חוגג יחד איתו. (צילום: איתן ידגר)

 

 

שחקני הכח חוגגים את השער (צילום: איתן ידגר)

 

דקה לאחר מכן הכח ממשיכה ללחוץ, ירדן סידי מקבל כדור על ה-16 לבד מול שוער אשדוד יונתן רוטשילד, ומחמיץ הזדמנות גדולה נוספת. בדקה ה-10 בר סוויסה המצויין מאשדוד מקבל כדור מדוד לראש אך נוגח החוצה. באותן דקות עירוני לוחצת והכח מתגוננת, וניצלת יותר בזכות החמצות ענק של שחקני אשדוד או הצלות של שוער הכח דן חממה.

 

שוער הכח, דן חממה, רשם הצלות אדירות (צילום: איתן ידגר) 

 

בדקה ה-18 אשדוד ממשיכה ללחוץ ותום איידה מהכוח רג מאבד כדור שלומיאלי באמצע המגרש, לשקד חתוכה במרכז המגרש שמתקדם עד השער ומול חממה מקפיץ קטנה וכובש 1-1. גול יפה של שחקן מוכשר. 

 

שקד חתוכה,כובש ורץ לחגוג (צילום: איתן ידגר) 

 

בדקה ה-21 אשדוד ממשיכה ללחוץ וזוכה לכדור חופשי מ-30 מטרים אלכסונית. שקד חתוכה מרים ובר סוויסה כובש מקרוב. שוב הגנת הכח חולמת. הגנה חלשה מאד להכח, ולא ברור איך הכדור מגיע בכזאת קלות לחלוץ המוכשר מאשדוד ללא הפרעה.

 

דניאל אגמי שחקן מוכשר מאוד! (צילום: איתן ידגר)

 

בדקה ה-32 שלומי דגאני הפעלתן בשחקני ר"ג מוריד היטב על רחבת ה-16 לנתנאל מוריס שמול שוער אשדוד רוטשילד בועט החוצה. החמצה ענקית! דקה 40 אותו דגאני מרים כדור גדול לרחבה מוריס נתנאל נוגח החוצה. החמצה ענקית נוספת לחלוץ הכח.מחצית נהדרת מסתיימת ביתרון עירוני אשדוד 2-1.

 

שלומי דגאני שומר על הכדור (צילום: איתן ידגר)

 

המחצית השנייה נפתחה בקצב פחות טוב. שתי הקבוצות הורידו קצב ורוב דקות המחצית לא ראינו מצבים מסוכנים, אך גם המצבים שאשדוד מגיעה היא פוגשת הגנה חלשה להכח, אשדוד החמימה מצבים קורצים, ודן חממה במיטבו מציל את הכח מלספוג עוד.

 

אופק בלולו חוגג עםנתנאל מוריס, שלומי דגאני מצטרף. (צילום: איתן ידגר) 


הכח מדקה 75 לוחצים ומנסים להשוות בעוד עירוני יוצאת למתפרצות מסוכנות, ולקראת הסיום מגבירה לחץ ומגיעה למצבים מסוכנים, אבל לא מצליחה לכבוש.

 

נתננאל מוריס, היה פעלתן ומאד מסוכן בעיקר במחצית הראשונה. צילום: אין ידגר

 

סיכום: משחק מצוין ראינו בין שתי קבוצות עם סגלים מאד צעירים. הבעיה של הכח זה ההגנה הנאיבית וחסרת הנסיון שלא מראה שמבינה את המקום שלה בטבלה, וכמו שזה נראה הגנה כזאת לא תצליח לשרוד העונה וחבל! כי יש להם חלק התקפי טוב שמסוגל לקחת נקודות מכל קבוצה. עירוני אשדוד גם בסגל צעיר, אבל רואים צעירים שעומדים יפה ורואים עבודה יוצאת מהכלל של המאמן אבי אבינו. השחקנים נלחמים ורואים שבאו לקחת נקודות וכל הכבוד להם על המוטיבציה. הגיע להם לנצח.

 

שקד חתוכה הצטיין בשורות הצהובים (צילום: איתן ידגר)

 

שקד חתוכה בתגובה:"מאושרים מהניצחון, היה משחק לא פשוט עשינו אותו קשה כי היינו יכולים לנצל את המצבים ולעשות את המשחק קל. בסופו של דבר שמח על הניצחון ושרק נמשיך ככה"

 

אבי אבינו יכול להיות מרוצה בסיום (צילום: איתן ידגר)

 

אבי אבינו בתגובה:"שמח שהראינו שוב אופי וידענו לחזור מפיגור. כל המשחק היה לנו מספיק מצבים כדי לסיים את המשחק עם גול שלישי ולצערי לא עשינו את זה. אני שמח כי לפעמים צריך לקחת שלוש נקודות בצורה כזאת כי ידענו שהמשחק הזה הוא קריטי להמשך העונה"

הצהובים מאשדוד יודעים ניצחון חשוב (צילום: איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. השוער דן חממה אחד הכישרונות הבולטים בכדורגל הישראלי (סאם ... 06-03-2021, 15:11)
    דן חממה ...שוער עשוי ללא חת עם אינסטינקט מפותח ..
  2. בעסה ניצחנו , אחזור בהפסדים (גולן יפרח המובטל עירוניה 06-03-2021, 17:15)
  3. זה לא אני , אני לא פה שמנצחים (גולן יפרח האדום הסמוי 06-03-2021, 17:16)
  4. אהלן יפרח החמוד (רוטשילד 06-03-2021, 19:24)
  5. הפוזל מבוסטון (ומי נתן 2500 מהצד 07-03-2021, 22:36)
    היידה קניה