"בבית שלנו אנחנו לא ניתן מתנות לאף אחד"

כך אמר שניר שטרית, מאמן הפועל בית שאן לאחר תוצאת התיקו אמש במשחק מול פרדס חנה / כרכור. בית שאן פתחו את הליגה נהדר עם רצף של שני ניצחונות וירצו לחזור למסלול. האם יצליחו לעשות זאת מול נשר ביום שישי? שטרית בטוח שכן: "לדעתי יהיה משחק טוב"

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 23-12-2020
  • 22:56

הפועל בית שאן נתנה פתיחת עונה הצגה. במשחק הראשון ניצחון 6-0 על גלבוע, במשחק השני 5-0 על ביר אל מכסור. אתמול, במחזור השלישי יצאה בית שאן למשחק חוץ בפרדס חנה / כרכור ונעצרה עם תוצאת תיקו מאופסת.

 

שניר, נשבר רצף הניצחונות. אתם מרגישים אכזבה?

"האמת שלא, היה במשחק הזה הכל חוץ מכדורגל. באה קבוצה שרצתה לשחק רק לרגליים, הרבה זמן לא נתקלתי במשחק כזה. הייתה רמה מאוד רדודה של כדורגל. עם זאת, אנחנו לא מאוכזבים. לא ספגנו שערים ושלטנו ברוב דקות המשחק. הגענו למספר מצבים ולא הצלחנו להבקיע. זה היה משחק קשה במגרש קשה.

 

מה היה חסר בשביל לנצח את המשחק?

"במשחק הזה ניכר היה לראות את חוסר החלוץ הטבעי. אייל ברזני אינו חלוץ טבעי, הוא משחק הרבה מחוץ לרחבה. אין ספק שזו עמדה שאותה נצטרך לחזק בכדי להגיע לצמרת. אם היה לנו חלוץ בספסל זה היה נראה אחרת."

 

מרגישים מוכנים לעירוני נשר? אפשר לנצח?

"אנחנו מרגישים קצת חבולים לאחר המשחק אתמול, אך אנחנו באים לשחק את הכדורגל שלנו. את מה שאנחנו יודעים לעשות. לדעתי יהיה משחק טוב ובבית שלנו אנחנו לא ניתן מתנות לאף אחד. חשוב לזכור שבבית שאן נבנתה קבוצה צעירה ורעבה שתרוץ וכל השאר בונוס. אנחנו מסתכלים רק ממשחק למשחק." 

 

שניר שטרית - בנה בבית שאן קבוצה צעירה ורעבה (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

צילום: דוברות הפועל בית שאן

הוסף תגובה
תגובות
  1. גרומזנו ....מחכה לך ברחבה......ומאי מזל בקווים... (נשר באים לאכול לכם תראש בבית....יאללה תל חנן 24-12-2020, 08:21)
    יאללה נשר עולים השנה ...