מפגש צמרת של ראשי ליגה א- בתקופת הקורונה

הערב נערך מפגש אצל איהאב סרסור מכפר קאסם של נציגי ליגות א' בנושא משמעויות והתמודדות מועדוני הכדורגל בליגה א' בתקופת הקורונה. בתום המפגש הוחלט להעלות מספר נושאים המחייבים את התייחסותה וטיפולה של ההתאחדות לכדורגל טרם קבלת החלטה בעניין קיום פעילות ליגות א' בתקופה מורכבת זו.

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-10-2020
  • 22:51

הנקודות שיועברו בצורה מסודרת להתאחדות מתייחסות לנקודות הבאות:

1. קיום מתווה בריאותי ברור בכל נושא הקורונה בפעילות השוטפת של המועדונים תוך התחשבות באופייה המורכב של ליגה א' שלא מאפשר בידוד בתנאים מחמירים.

2. קביעת מועד רשמי לתחילת הליגה כתנאי לחזרה לפעילות.

3. השוואת מעמד ליגה א' ביחס לקיום העונה והגעה לסיומה ע"פ המתווה שייקבע לליגות המקצועניות.

עוד סוכם בדיון לקיים תהליך בו תקבל ליגה א' התייחסות משמעותית מההתאחדות לכדורגל שתתאים לאופיה והמשאבים הרבים המושקעים בה ע"י ראשי המועדונים.

ליגה א' היום לא שונה משתי הליגות המקצועניות בהיבט הכלכלי והמקצועי וראוי שתקבל את המעמד המגיע לה

 

מאחלים לכולנו שעונת הכדורגל תתחדש עלינו לטובה ושנצליח להתגבר על כל המכשולים הקיימים היום וכאלו שניתקל בהם בהמשך.

 

איהאב סרסור, כל הכבוד לו שהצליח לאחד את כל קבוצות ליגה א צפון ודרום אצלו בבית לפגישה החשובה. 

 

המארח איהאב סרסור הוסיף בסיום:"כול הכבוד לכול הקבוצות מליגה א' מהצפון והדרום שהגיעו לשיחה ושכולם יצאו עם פה אחד והוחלט: או שיהיה כדורגל עד הסוף או אין כדורגל, אנחנו לא משחקים איתם חתול ועכבר עם ההתאחדות. מספיק עם ההתנהלות ההזויה של אי וודאות השחקנים לא יודעים מה יהיה וגם אנחנו לא יודעים מה לעשות?  ההתאחדות חייבת לתת תשובות ברורות לכול הקבוצות של ליגה א ויתחילו לתת כבוד כול הקבוצות בינתיים אף קבוצה לא מקבלת הכבוד שמגיע לה ובטח לא תשובה איך להתנהל. יוצאים מהשיחה היום יותר חזקים ויותר מאחודים. ושנראה עכשיו מה ההתאחדות תעשה ומה תחליט?" 

 

תמיר חופי יו"ר הפועל מרמורק בתגובה:"אחד הדברים החשובים שקרו הערב זאת האחדות והסולידריות בין המועדונים סוף סוף נראה שהצלחנו לאחד כוחות וליגה א' תוכל לקבל את מה שמגיע לה הקבוצות הפסידו השנה את כל הכנסותיהן: קהל, מחלקות צעירות, הכנסות מההתאחדות שלא התקבלו, ספונסרים שהיום עוד יותר קשה לגייס ומצד שני אנו נדרשים לספק את אותו שרות אליו הורגלנו בשנים האחרונות ההתאחדות לכדורגל תצטרך לשבת איתנו ביחד ולחשוב איך לקיים כדורגל בתקופה מורכבת זו ההתלבטויות והמורכבות במציאות הנוכחית אינן נחלתן של הקבוצות בלבד הקבוצות נמצאות ונכנסות לסיכון כלכלי שעלול להיווצר מעצם קיום הליגה וההתאחדות נדרשת לתת על זה את הדעת טרם החזרה לפעילות שוטפת מאמין ומקווה שנצליח ביחד עם ההתאחדות לגבש מענה שייקח בחשבון את כלל התרחישים הצפויים"

 

האחים חופי, מובילים את המאבק למען קבוצות ליגה א. צילום: יוסי סוריק.

 

בדר גאוגה יו"ר ערערה:"אנחנו תומכים בכל ההחלטות שיצאו היום בפגישה אצל איהאב סרסור. אנחנו רוצים לדעת מתי פותחים את הליגה ושההתאחדות תתחייב לנו שהליגה תסתיים כמו בליגה הלאומית ליגת העל. מבקשים אישר קשר בקורונה, וחייבים לשנות את המתווה של דרישת משרד הבריאות ששחקנים ילכו לעבודה ולאימון אבל שלא ילכו לחתונות ולא לקניון. כלומר ילכו לעבודה ולבית. ויתחייבו על כך. ותודה רבה לאיהאב סרסור על האירוח, הרבה כבוד מגיע לו ולקבוצה שלו". 

יש איחוד בין הקבוצות בליגה א. עכשיו נראה את ההתאחדות .

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל שבוע מחתימים כוכב אחר במאות אלפי שקלים (מרמורק בוכים הפסידו הכנסות חבורת שקרניים 20-10-2020, 05:07)
    די לצביעות זאת בדיחה כל המפגשים האלה כפר קאסם מרמורק איבדו הכנסות . מסכנות הקבוצות הקטנות אלה שבאמת הפסידו ואין להם כסף
  2. שום מפגש (סרסור 20-10-2020, 06:16)
    שום מפגש לא יעזור לכם הליגות הנמוכות מיותרת לחלוטין מליגה א ומטה צריכים רק טורינירים לכו לעבוד
  3. אוהד (ליגה 20-10-2020, 08:08)
    היום סגרתם את העונה
  4. אחדות? בת.. שלי (זועבי 20-10-2020, 08:27)
    חבורת צבועים על מי אתם עובדים? מי אתם בכלל? לא ב וג כולם אותו דבר. קחו מה שנותנים לכם ותסתמואין לכם שום משמעות בכדורגל ליגה של בכיינים
  5. לא יעזור (ליאון 20-10-2020, 08:35)
    הליגות הנמוכות מיותרת לחלוטין די מספיק איו כדורגל יש קורונה
  6. עוד חודש-חוגשיים סגר שלישי על מה אתם מדברים?? (דני 20-10-2020, 09:51)
    25-30 איש ביחד כול הזמן מתכון בדוק להדבקות כמו בנבחרת ובקבוצות ליגה על רק פה הם לא מקצוענים ולא יכולים להסתפק רק בכדורגל ובידוד.....עים כול הכבוד זה רק כדורגל שזה תרבות פנאי וכולה מושבתת..
  7. כסף כסף כסף (איציק 20-10-2020, 13:23)
    חבורה של דבילים נצלנים כל ליגה א. רצו ושילמו מענקי חתימה לפני שבכלל ידעו אם ומתי תהיה ליגה. במקום לזיין את השכל שבו עם השחקנים ושיחזירו מה שקיבלו על פארש. אל תזיינו את השכל סתם
  8. על ראש הגנב בוער הכובע (טוהר 20-10-2020, 14:28)
    מה שמעניין אותכם זה ההכנסות ולא הקורונה ולא המשחקים ואפילו היושב ראש של מרמורק נפל ואמר אין לי את כל ההכנסות האלו
  9. גל יוסף (סגול בנשמה 20-10-2020, 20:09)
    הימור נכון הימר גל שלא נסחף ושקע כמו יתר הטמבלים שהישקיעו הון ועכשיו בוכים כי שקעו