"המטרה שלי היא להיות בקבוצה ששואפת לעלות ליגה, ולהיות בולטת ומובילה"

אבי יוסף נחשב לאחד הקשרים הבכירים בליגה א' דרום, והוא שיחק בעונה וחצי האחרונות במדי בית"ר נורידה, אך לקראת העונה שבפתח הקשר המנוסה טרם החליט על האתגר הבא שלו. בראיון לאתר 'גולר' הוא מדבר על הרצון לחתום בקבוצה מובילה ולמקסם את היכולות שלו על המגרש, ומתייחס להשפעת משבר הקורונה על הליגות הנמוכות

  • על ידי: לירן ביטון
  • 12-10-2020
  • 09:23

"עוד בתחילת הקורונה הבנתי שהמצב של הליגה לא הולך לכיוון טוב, כמו עוד תחומים אחרים שנפגעו. לכן החלטתי לא למהר ולהמתין עם החתימה שלי לגבי שנה הבאה" אמר אבי יוסף (28), שנחשב לאחד מהקשרים הבכירים בליגות הנמוכות, ולבורג מרכזי בהצלחת כל קבוצה בה הוא משחק. בעונה וחצי האחרונות הוא שיחק במדי נורדיה, וטרם החליט היכן ישחק העונה. מס' קבוצות הביעו עניין בקשר, ויוסף שנחשב לחיזוק מצוין עבור כל קבוצה בה הוא חותם, ישקול את האתגר הבא שלו במטרה למקסם את היכולות שלו על המגרש. "היה חשוב לי לראות לאיזה כיוון הקבוצות הולכות והליגה בפרט" הוסיף הקשר. 

 

אבי בקבוצה עם איזה מטרות אתה שואף לחתום? 

"המטרה שלי תמיד הייתה להיות חלק בקבוצה ששואפת לעלות ליגה ולהיות בולטת ומובילה, כך שאני יוכל למצות באופן מקסימלי את היכולות שלי על המגרש ולמקסם את הנתינה שלי לקבוצה. כמובן שבכל מועדון שאני נמצא בו אני נותן מאתיים אחוז, אבל זה תמיד כיף לשחק בקבוצה ששואפת למצויינות. 
למען האמת מאוד רציתי להמשיך במועדון הכדורגל בית״ר נורדיה ירושלים, למרות שהשנה היכולות שלה קצת שונות. אני מאוד התחברתי למועדון ורציתי להשאר אפילו שזה בא על חשבון דברים אחרים. וזו גם באמת אחת מהסיבות שחיזקו אצלי את ההחלטה לא למהר לחתום."

 

ומה המטרות האישיות שלך לקראת העונה הבאה? 

"המטרה העיקרית שלי היא לבוא ולמקסם את היכולות שלי על המגרש תוך שיפור ולמידה תמידית. חשוב לי להוביל, לנצח ולשמור על אנרגיה טובה בחדר ההלבשה ועל המגרש כמובן."

 

איך אתה בכל זאת שומר על כושר בתקופה הזאת? 

"ברור שזו תקופה מאתגרת, אבל כמו שאני אומר אין תירוצים. בכל יום ראשון אני מכין לעצמי תכנית שבועית שמשלבת אימוני אירובי, כוח, אימוני כדורגל ואתלטיקה. אני מתאים את עצמי להנחיות, כשאפשר אני הולך לחדר כושר, ובמצב כמו בתקופה הנוכחית אני מתאמן בבית, יש לי ציוד שמשמש אותי. אין יום שעובר בלי אימון אחד או שניים, ואם תשאלו  את אשתי נמאס לה כבר לכבס בגדי ספורט." 

 

איך לדעתך יראה הכדורגל תחת משבר הקורונה? 

"אני חושב שאף אחד לא באמת יודע איך תראה עונת הכדורגל תחת הקורונה. אני מאוד מאוד מקווה שהכדורגל יחזור וימצאו את הסידור הנכון. אין ספק שהעדר הכדורגל מתסכל ומשפיע על החיים האישיים שלי ואני בטוח שגם על כדורגלנים אחרים שכל חייהם זה הכדורגל." 

 

האם לדעתך השחקנים בליגות הנמוכות נפגעו כתוצאה מההחלטות שנקבעו על הליגות? דחיית העונה/ חלוקה לבתים וכ׳ו

"כמובן. אין שחקן שלא נפגע מההחלטה שהליגה נדחתה, מכל הבחינות. גם הנושא הכלכלי, ישנם שחקנים כמוני שהכדורגל היווה עבורם מקור פרנסה עיקרי. לגבי חלוקת לבתים, זה הפתרון שעומד כרגע כדי לאפשר לליגה להתקיים בצורה בטוחה ומהירה תוך שמירה על בריאות הציבור שחשובה לא פחות. 
אני מקווה שהליגה תתחיל לפעול במתווה הזה, ורק ימים יגידו איך זה ישפיע על השחקנים והקבוצות."

 

מילה לסיום: "אני מאחל בראש ובראשונה בריאות איתנה לכולם שזה הדבר הכי חשוב ובעזרת בשם נעבור את המצב הזה חזקים מתמיד."

אבי יוסף מתכונן לאתגר הבא (צילום: ינון פוקס)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לך תחפש מי ינענע אותך שחקן זבל עליך מישמע על שחקן זבל שלא יודע לתת מסירה אלק שחקן ועוד יש לו תנאים (אוהד 12-10-2020, 13:41)
    לך תחפש מי ינענע אותך קודם תלמד יסודות לעצור כדור אתה לא יודע שחקן זבל שעושה תנאים מי אתה בכלל מי שמ
  2. בוא לחולון (חולוני 12-10-2020, 13:59)
    תיהנה מכדורגל
  3. איו כדורגל (עלי 12-10-2020, 15:19)
    על מה אתה מדבר מר בין יוסף אין ליגה יש קורונה מגיפה עולמית ואתה לא חושב תתעורר
  4. שערוקי (אחלה שחקן אחלה בן אדם 12-10-2020, 16:04)
  5. לתגובה הראשונה (אוהד שרוף 12-10-2020, 18:43)
    אבי יוסף שחקן הכי טוב בליגה א'! רק פחדן , גיבור מאחורי מקלדת, מניאק מגיב תגובה כזאת לך תישן עם גרביים ימשועמם
  6. אבי אתה מלך. (בית"ר נורדיה ירושלים 12-10-2020, 19:54)
    אוהבים אותך בבית"ר.
  7. אבי יוסף הוא צדיק אמיתי! (דותן 12-10-2020, 21:03)
    יכל לשחק בכל קבוצה בליגת על/ארצית ובגלל בחירה בערכים שהוא הולך איתם, משחק ובשמחה איפה שהוא משחק. אדם מתוק ואהוב, גאים בך!!!
  8. אבי שחקן ובנאדם (נורדיאני 12-10-2020, 21:14)
    לא רק שחקן מצוין אלא גם בנאדם טוב שעובד קשה