"מרמורק יכולה לשחק בלאומית וגם להצליח"

הקבוצה האדומה מרחובות, תפגוש הערב את הפועל עפולה לקרב גורלות מוחץ שבסופו יקבע מי תשחק בעונה הבאה בליגה הלאומית. רגע לפני היריבות המסקרנת שוחחנו עם ניר שרון, חלוצה של הפועל מרמורק שחולם לרשום עלייה עם קבוצתו

  • על ידי: לירן ביטון
  • 02-08-2020
  • 08:21

הערב בשעה 20:00 הפועל מרמורק והפועל עפולה יפגשו באיצטדיון רמת גן לקרב מוחץ על הכרטיס לליגה הלאומית. הפועל מרמורק חולמת לחזור לליגה הלאומית אחרי עונה אחת בליגה א', ומנגד עפולה חולמת לשמור על מקומה בלאומית לעונה הבאה. חדר ההלבשה של הפועל מרמורק דרוך ומוכן לקראת היריבות, למרות ההכנה הלא פשוטה בעקבות משבר הקורונה. כזכור מלבד המשחק בו הדיחה את כאוכב, הפועל מרמורק לא שיחקה משחקים רשמיים כבר כחמישה חודשים, והקבוצה ניסתה לצמצם את הפער באימונים האחרונים. למרות הקושי, שחקני מרמורק יבואו להילחם על המגרש במטרה להוביל את הקבוצה לליגה הלאומית. 

"התחושה טובה, חיכינו למשחק הזה הרבה זמן, זה משחק שכל שחקן כדורגל רוצה לשחק בו, ואנחנו רק מחכים שהמשחק יתחיל" אמר ניר שרון חלוצה של מרמורק והוסיף: "התחושות שלי טובות, מחכה כבר לשחק. הביאו אותי לקבוצה בשביל משחקים כאלה ואני בטוח שנעשה הכל ושנעמוד במטרה שלנו."

 

ניר, עשיתם הכנות מיוחדות למשחק?

"הצוות הכין אותנו למשחק בצורה הטובה ביותר. ההנהלה והצוות נותנים לנו את כל הכלים בשביל שנבוא מוכנים למשחק. ובעזרת השם נעמוד במשימה שלנו."

האם לדעתך מרמורק יכולה להשתלב בליגה הלאומית?

"מרמורק יכולה לשחק בלאומית וגם להצליח. רוב השחקנים פה הן שחקנים ששיחקו בליגה הלאומית או בליגת העל בשנים האחרונות והם יכולים לשחק גם עכשיו."

במידה ומרמורק תעלה ליגה אתה צפוי להמשיך בקבוצה?

"אני מתרכז כרגע רק במשחק נגד עפולה, לא חושב על העונה הבאה במיוחד לפני משחק כזה שהחשיבות שלו גבוהה מאוד."

ניר שרון רוצה לרשום עלייה עם מרמורק (צילום: יוסי סוריק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. איך עושים כותרות בלי אוונטות (אדון פינוקיו תלמד מיועד רון איך מדברים נקי 02-08-2020, 10:41)
    לא אוהבים אותך בכפר שלם אל תבוא יותר יא ז** אתה אדון פינוקיו i am סניף גדול סמרטוט רצפה
  2. אשליות (החכם 02-08-2020, 12:40)
    מרמורק אחרי 30 דקות שופכים מנוע
  3. פיראס מוגרבי חתם בשפרעם (פיראס מוגרבי חתם בשפרעם 02-08-2020, 13:04)
  4. החכם צודק לצערי (הוגה דעות 02-08-2020, 18:31)
    לא כוחות