מ.כ ירושלים פותחת עונה בליגה ב'

סיפור הסינדרלה של קבוצת הכדורגל מ.כ ירושלים, הסתיים בסוף טוב ובעליית ליגה מרגשת לליגה ב', כל זאת בזכות ההתפרקות של מכבי קריית גת ועלייתה של עירוני כסייפה לליגה א' דרום א'. עמית ברבש יאמן את ירושלים גם בעונה הבאה לאחר שחתם לעונה נוספת

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 05-09-2020
  • 08:59

מ.כ ירושלים תפתח את העונה הבאה בליגה ב' דרום ב' במטרה לתקוע יתד בליגה ב' ולנסות לשאוף להגיע לחלק העליון של הטבלה. הסגל הקיים מעונה שהעברה ישאר, כשיש לקבוצה שלד מצוין משנה שעברה, עם שחקנים ששיחקו ברמות הגבוהות בכדורגל להם רוצים להוסיף 5-6 שחקנים מנוסים יחד עם חומר שחקנים צעירים וכישרוניים.

 

עמית ברבש יאמן את ירושלים גם בליגה ב'

 

מאמן הקבוצה, עמית ברבש, אמר לקראת העונה הקרובה לאחר שקבוצתו זכתבה בכרטיס לליגה ב': "בהחלט מגיע לנו מזל טוב! המועדון עשה עונה טובה מאוד, קח בחשבון שהליגה נעצרה 5 מחזורים לסיום ואם תסתכל על 4 הקבוצות הראשונות, היה מרחק של שתי נקודות לא יותר, ולדעתי אם המשחקים שנשארו לכל 4 הראשונות יש מצב שהיינו עולים מהמקום ראשון, ככה גם אני חושב לגבי בני יצ'אלאל, ונחלת יהודה שהיו יכולות לסיים במקום ה-1 בסוף העונה."

על הציפיות לקראת העונה הבאה אמר ברבש: "הציפיות שלנו העונה יהיו לפי המטרה שלנו... כרגע אנחנו יושבים על המטרה, זה לא יהיה מקצועי להתחיל ליגה באוגוסט ואני מקווה שבהתאחדות או משחק הבריאות יבינו את זה, במידה ולא נשתדל להגיע בכושר הכי טוב."

מה התוכניות שלך בתור מאמן?

"התוכניות שלי כמאמן הן שונות כי המטרה שלי כאן זה לבנייה של מועדון ולא רק לאמן. חוץ מליגת העל בכדורגל אימנתי בכל ליגה, ככה שהיום השאיפות שלי לזה ליהנות מכדורגל. מאחל לכולם רק בריאות ובהצלחה לקבוצות."

מ.כ ירושלים פותחת עונה בליגה ב'

הוסף תגובה
תגובות
  1. פחחח (פחחח 06-09-2020, 15:19)
    גם אם לא הייתה קורונה ביתר אשדוד הייתה עולה איזה ליצנים ירושלים