הודעת ההתאחדות: הליגות נדחו עד לאחר החגים

הליגות הכי מעניינות בישראל, הליגות החובבניות, צפויות להתחיל סביב התאריך ה-17.10, זאת לאור ההנחיות ממשרד הבריאות. פתיחת משחקי הליגות יידחו עד לאחרי החגים. תוקם ועדת קורונה והיא תמליץ על כל שינוי בעקבות התפשטות המגיפה

  • על ידי: אוהד רון
  • 22-07-2020
  • 13:56

הליגות החובבניות יתחילו לאחר החגים!

 

הנהלת ההתאחדות לכדורגל החליטה פה אחד כי:

1. לאור התחלואה הגוברת של נגיף הקורונה לקראת פתיחת עונת המשחקים 20/21, מחליטה הנהלת ההתאחדות על מינוי ועדת אד-הוק ("ועדת היגוי" "הוועדה") אשר תעסוק בפעילות תחרויות הליגות והגביע בצל התפשטות מגפת הקורונה. הוועדה תורכב מיו"ר הנהלת ההתאחדות, יו"ר הוועדה המקצועית, יו"ר ועדת ליגות א'-ג', יו"ר ועדת הנוער, יו"ר ועדת הנשים ויו"ר הוועדה הרפואית. מוזמנים קבועים מנכ"ל ההתאחדות, סמנכ"ל תחרויות ותפעול וכן מנכ"ל איגוד השופטים. ועדת ההיגוי תסייע ותייעץ לוועדת ליגה וגביע בניהול הליגות לאור הנחיות משרד הבריאות המשתנות מעת לעת.

ועדת ההיגוי תמליץ על שינויים בלוחות המשחקים, שיטת המשחקים, במבנה הליגות החובבניות והנוער, ככל שהדבר יידרש בעקבות התפשטות המגיפה וההתאמות הנדרשות.

 

2. לאור הנחיות משרד הבריאות וחובת הבידוד, פתיחת משחקי ליגות הבוגרים והבוגרות (א', ב', ג', נשים ואולמות) יידחו לאחר החגים. ועדת ליגה וגביע תפרסם מועדים חדשים לאחר תאום עם משרד התרבות והספורט.

 

3. בהתאם ובכפוף להנחיות משרד הבריאות, תפעל ההתאחדות לקיים פעילות ספורטיבית תחרותית בעונת המשחקים הקרובה בליגות הנוער והילדים. ועדת הליגה והגביע תפעל להתאמת לוחות המשחקים בייעוץ עם ועדת ההיגוי ובתיאום עם משרד התרבות והספורט.

 

4. לישיבת ההנהלה הבאה ולפני פתיחת עונת המשחקים תובא הצעה לתיקון תקנון המתייחסת למצב בו עונת המשחקים 20/21 תופסק בשל מגיפת הקורונה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. התאחדות מושחתת (אוהד 22-07-2020, 14:18)
    כרגיל במקום לדחות את ליגת על ובלאומית אתם המושחתים דוחים את מי שבא לכם לכם הכדורגל בארץ ובנבחרת תמיד תלכו אחורנית נמאסתם
  2. לא מעניינות אף אחד (ליגות פח 22-07-2020, 18:01)
    ליגה שכונה עם פגרה של שנה עוד מעט ששחקנים לא שיחקו חחחח מספיק לכו לעבוד בעבודה רגילה או לקבוע שזו ליגה ללא שכר ואזורית כל קבוצה תשחק באיזור שלה תסיים מקום 1 יתמודדו בינהם על עלייה לליגת החלומות ליגה לאומית ששם מפוטרים כל יומיים
  3. כל הכבוד החלטה טובה (טוביה 22-07-2020, 19:15)
    סוף סוף עושים משהו מועיל בהתאחדות לכדורגל לא משנה שבסוף לא יתקיימו משחקים בשום ליגה
  4. הכי קל להחליט (אנרגי הארנב 25-07-2020, 13:29)
    ההיתאחדות לחדוווראגללללחח קובעת כי אין כוח לליגות הגבוהות אפשר לחשוב כן ליגה פח אשפה ומחליטה על הנוע
  5. הכי קל על קטנים (אנרגי הארנב 25-07-2020, 13:31)
    נוער כי שם קל ועוד מעט גם זה לא ישאר להם כי הם כל השנים מזלזלים ולא רוצים שינויים רק שלוחצים אותם לק