הפועל פרדסיה פותחת עונה בליגה ב'

לקראת פתיחת העונה הקרובה בליגה ב' דרום א' החתימה פרדסיה לעונה נוספת את המאמן לירן תגר, מי שעשה עונה גדולה לאחר שהקבוצה העפילה מליגה ג' ממחוז השרון הקשה, לליגה ב' לאחר שנלחמו עם ספורטינג תל אביב, צעירי טירה ובני רעננה החזקות. המטרה של פרדסיה העונה היא לתקוע יתד בליגה ב'

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 13-07-2020
  • 09:04

לקראת פתיחת העונה הקרובה בליגה ב' דרום א' החתימה פרדסיה לעונה נוספת את המאמן לירן תגר, מי שעשה עונה גדולה לאחר שהקבוצה העפילה מליגה ג' ממחוז השרון הקשה, לליגה ב' לאחר שנלחמו עם ספורטינג תל אביב, צעירי טירה ובני רעננה החזקות. המטרה של פרדסיה העונה היא לתקוע יתד בליגה ב'.  פרדסיה תפתח את אימוניה לקראת פתיחת העונה בליגה ב' דרום א' לאחר שחזרה לליגה לאחר שנתיים בליגה ג'.
הקבוצה נבנתה על ידי המאמן המוכשר לירן תגר, שבנה קבוצה יציבה ולוחמת כשכאמור המטרה של הקבוצה היא להתברג בחלק העליון של הליגה. לקראת פתיחת האימונים תפסנו את לירן תגר לראיון קצר. לירן, מי לדעתך תרוץ בצמרת?
"הקבוצה שתפתח את העונה בצורה חזקה תרוץ בצמרת."

 

לירן תגר החזיר את פרדסיה לליגה ב' לאחר שנתיים בליגה ג'

 

ספר לנו מי עזב את פרדסיה ומי הצטרף לסגל שלכם?
"כרגע אנחנו  משתדלים לשמור את הסגל הקיים מהעונה הקודמת וננסה לצרף מספר שחקנים צעירים ורעבים. כרגע אנחנו מתעסקים בלפתוח את העונה בצורה טובה ואני מאמין שנעשה עונה טובה." 

לסיום אמר תגר: "אני מודה להנהלה ולשחקנים על ההצלחה בעונה הקודמת בתקציב נמוך, בזכות חזרתם של שחקני הבית לקבוצה. אנחנו ננסה לעשות עונה טובה, להפתיע ולהגיע לפלייאוף העליון. המטרה היא לבנות קבוצה עם כישרונות צעירים מוכשרים."

פרדסיה מתכוננת לפתיחת האימונים בליגה ב' דרום א'

הוסף תגובה
תגובות
  1. מסתמנת הגרלה על הכרטיס השני לליגה ב' בננו לםפורטינג (דני השיקמה 13-07-2020, 09:25)
    עץ או פלי
  2. אין ליגה (סלומון 13-07-2020, 09:31)
    איזה פותחת ליגה העונה הבאה לא תיפתח ההודעה מגיע מההתא
  3. ספורטינג צריכה להתמודד על הכרטיס השני נגד השקמה רמת חי (ברק 13-07-2020, 14:05)
    כבר היה המשחק?
  4. ל3 אמור להיות ב20/08 אצטדיון רמת גן במצב הנוכחי לא יהיה (דני השקמה 13-07-2020, 20:42)
    לפי המבחנים של מרמורק שאמורים להיות בהגרלה גם השקמה-ספורטינג כפי הנראה במצב קורונה נכון לעכשיו יהיה רק בהגרלה ..אף אחת מהם לא ממש תספיק להתארגן לליגה ב' מי שתנצח ממלא תרד ליגה[4-5] יורדות עדיף להשאר בליגה ג' המוחלשת .
  5. תגובה ל-4 (אלי 14-07-2020, 06:26)
    קודם כל המשחק יערך 10 באוגוסט וכן יהיה משחק ועל תהיה בטוח שקבוצה שתעלה תרד בטוח הליגה ב חלשה ויש לנו מקום באמצע טבלה , אם אתה חושב שעדיף להישאר בליגה ג אז אל תופיעו למשחק ותחסוך לך כסף וזמן תודה