"אני צפוי להמשיך בדימונה גם בעונה הבאה"

עמית גבאי נחשב לאחד השחקנים המוכשרים ביותר במ.ס דימונה בשנים האחרונות, ולפליימיקר של הקבוצה שמחבר בין ההגנה להתקפה. גבאי, שצפוי להמשיך גם בעונה הבאה בדימונה מסכם את העונה הקודמת שהסתיימה בעלייה.

  • על ידי: לירן ביטון
  • 21-06-2020
  • 14:03

זו העונה השלישית של קשר האמצע עמית גבאי, במ.ס דימונה. הוא נחשב לשחקן מהיר ומוכשר מאוד, שמחבר בין ההגנה להתקפה, והעונה האחרונה הסתיימה עבורו בעלייה מרגשת: "תחושה טובה מאוד,כיף גדול לעלות ליגה ולמצות את העונה כמו שצריך,עונה קודמת גם היו כוונות לעלייה וזה לא צלח בסוף ואני שמח שהשנה זה כן קרה,והרבה בגלל חדר ההלבשה המלוכד שהיה השנה" סיכם גבאי

 

איך אתה מסכם את העונה ברמה האישית והקבוצתית?

"ברמה האישית אני חושב שהייתה לי עונה די טובה,שיחקתי את כל המשחקים למעט משחקים שהייתי מורחק,חושב שהתקדמתי והתבגרתי טיפה במשחק שלי.מבחינה קבוצתית הייתה לנו עונה מדהימה,הגענו לכל מגרש וקבוצה בליגה במטרה אך ורק לנצח,למרות שהיו קצת קשיים במהלך העונה התגברנו על הכל וכל משחק הגענו ונתנו 100 אחוז,ובסוף כמובן זה ישתלם"

 

מה היה סוד הקסם של דימונה?

"אני חושב שנבנתה קבוצה מאוד מלוכדת ועם הרבה שחקנים מוכשרים ועוד הרבה עם ניסיון,כמובן שזה דרש תקציב די גבוה!אבל כל אחד ואחד אוכיח מה הוא שווה,היינו מאוזנים פשוט בכל תפקיד במגרש. סוד הקסם כמובן היה החיבור של השחקנים עם המועדון ועם המאמן,וחשוב מכל החיבור שלנו אחד עם השני,אני לא יודע אם הייתה קבוצה כזאת מגובשת בשנים האחרונות בליגות האלה ובכללי,היינו באמת כמו משפחה אחת גדולה.וכמובן ששמעון הכין אותנו כמו שצריך למשחקים"

 

"אני מסתכל על כל שנה בפני עצמה ורוצה לעבור אותה בהצלחה ולהתקדם ולהשתפר מיום ליום ומאימון לאימון,אני מקווה שעם דימונה נוכל להתקדם קדימה עם השנים ולהגיע עם המועדון להישגים יפים,כי הוא ראוי לכך. סיכם הקשר והוסיף: "אני צפוי להמשיך בדימונה כן,מתנהל בנינו משא ומתן שאני מאמין שהשבוע כבר יסגר,אבל אף פעם אי אפשר לדעת מה יהיה. מקווה להמשיך בדימונה לעוד שנה של הצלחות"

הוסף תגובה
תגובות