לאן מועדות פניה של מ.ס דימונה בעונה הבאה?

מ.ס דימונה אומנם רשמה עלייה מוצלחת לליגה א', אך עדיין לא מצליחה להתאפס ולהכין את עצמה כראוי לקראת העונה הבאה. האוהדים מצד אחד ממתינים בסבלנות, ומצד שני זועמים על כך שאין שום החתמה ראויה. המו"מ מתנהל באי סדר מוחלט ויושבים בו מעל חמישה אנשי הנהלה שלא מצליחים להגיע לעמק השווה עם שחקנים. שחקן שהגיע למו"מ: "בחיים לא ראיתי בלאגן כזה בקבוצת כדורגל"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 18-06-2020
  • 11:53

אי סדר מוחלט מתנהל בעולה הטרייה מ.ס דימונה, בזמן שקבוצות אחרות כבר מתכוננות לעונה הבאה. להנהלת המועדון שהובילה את הקבוצה בעונה הקודמת להצלחה, התווספו אנשים נוספים. ההנהלה שהייתה נתונה לחסדיה הכספיים של עיריית דימונה, ככל הנראה בחרה שלא לנהל את המו"מ העונה עקב הקיצוצים המשמעותיים, ומי שמנהל אותו הוא סגן ראש העיר ארמונד לנקרי שאינו קשור לכדורגל ואמור להחליט על החלטות כספיות, אך לא ברור אם לוקח חלק בהחלטות מקצועיות.

 

מחזיק תיק הספורט של דימונה אסי איפרגן לא בדיוק פעיל בהחלטות הקבוצה, וההנהלה המכהנת שלא באים מעולם הכדורגל ולא מכירים מקרוב את ליגה א' החזקה לא סגורים לאן מועדות פניה של הקבוצה. מאמן הקבוצה שמעון ביטון דיבר על הרצון להשאיר את הסגל הקיים מהעונה הקודמת, שמרביתם שחקנים שמשחקים כבר כמה עונות בדימונה והפכו לשחקני בית, אבל בפועל הם מקצצים את המשכורות בצורה משמעותית ובוחרים להגיע להסדר עם שחקנים מסוימים בלבד ומאמן הקבוצה כלל לא נוכח במו"מ. במקום לסמוך על השחקנים שהעלו את הקבוצה ליגה או שחקנים תושבי המקום, מאמן הקבוצה מזרים פליטים ממחלקות הנוער של באר שבע, ולא ברור אם המאמן חסר הניסיון בליגה א' והשחקנים החדשים והצעירים יצליחו לעמוד מול הניסיון רב השנים של השחקנים בליגה.

 

האוהדים האמינו אמונה שלמה בהנהלת הקבוצה שהעלתה אותם ליגה, אך מנגד לא רואים שמשהו מתקדם ושמתחיל להיבנות שלד שיתאים לליגה א' בעונה הבאה והם זועמים ורוצים לראות התפתחויות.

 

שחקן ששיחק בדימונה והגיע למו"מ בתגובה: "דימונה זה הבית שלי, וכל הקסם שהיה בקבוצה פשוט פג. הרגשתי ניכור ואף אחד לא סגור על עצמו, הנהלת הקבוצה לא מדברת, ארמונד לנקרי מנהל את הכל ואין עם מי לדבר."

שחקן נוסף שהגיע למו"מ: "אני בחיים לא ראיתי בלאגן כזה בהנהלת קבוצה, נאמרו לי תנאים מסוימים בטלפון וכשהגעתי כאילו לא הייתה שיחה קודמת בכלל! יושבים שם מעל לחמישה אנשים וההנהלות הזויה."

לסיכום: למה בעיר דימונה לא מסיקים מסקנות משנים עברו, רק לפני שתי עונות הקבוצה ירדה ליגה לאחר השקעה מסיבית בתקציב והם ירקו דם על מנת להחזיר את הקבוצה בחזרה, כשהבסיס לכך התחיל עוד בעונה הקודמת עם המאמן מוטי דהאן והנהלת הקבוצה המצוינת בראשותם של ישראל אשוש ורועי אמנו. למה פעם אחת ולתמיד בדימונה לא ממנים אנשי כדורגל מנוסים בקבוצה שיכולים להחזיר את דימונה לימים היפים של הכדורגל. כל פעם מחדש עולה העניין של שחקני בית, בגלל שדימונה לא מצליחה להביא שחקנים ממרכז הארץ לעיר, אבל איך קבוצת כדורגל יכולה לפתח שחקנים צעירים אם אותם אנשים נמצאים שנים בסביבת הכדורגל אבל לא אין שינוי, ובעלי תפקידים במועדון הם גם בעלי תפקידים בקבוצת הנוער וגם עובדים בעבודות נוספות? העובדה שחלק מהתפקידים הם התנדבותיים לא משנה את העניין, ליגה א' היא ליגה חצי מקצוענית ואם דימונה רוצה להשתלב בה ולתקוע יתד היא צריכה למנות את האנשים הנכונים לכך.

שחקני מ.ס דימונה בעונות הקודמות (צילום: דן בונבידה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ירידת ליגה (אוהד דימונה 18-06-2020, 13:25)
    תמכתי בהנהלה אבל עוד לא התחילה העונה ואני כבר רואה את דימונה יורד ליגה כמו שעלתה, מה הם מבינים בכדורגל בכלל רק בני ביטון ראה עלייה נכנס לקבוצה וההנהלה הולכת אחריו בחיים לא יהיה בדימונה כדורגל
  2. יורדת בטוחה (אנשים מעולם קדמון 18-06-2020, 17:32)
    אין להם מושג
  3. תגובה לכתבה (רוני 18-06-2020, 20:56)
    איך קבוצה יכולה להצליח עם חוסר נסיון מוחלט בכדורגל אין להם מושג ואפילו הבנת המשחק הפשוט הזה. מה לעשות שכמעט כולם נהגי אוטובוסים ופנסיונרים שכדורגל זה ענף שאין להם מידע עליו.בקיצור שחקנים טובים יש רק צריך מי שינהל ויוביל אותם למחוזות טובים כדי להבטיח הישארות בליגה א... חבורת הנהלה כזו שמתנהלת בחובבניות ובחוסר מקצועיות צריך ראש העיר להפריש אותם לעיסוקים שלה ולמנות אנשי מקצוע שבאים מהענף או מתחום הספורט בכלל..
  4. א (רוני 18-06-2020, 21:33)
    דימונה יירדת בטוחה חזרה לליגה ב יעלו חזרה עוד 100 שנה
  5. תגובה (יחיאל 19-06-2020, 11:57)
    כל דבר שראש העיר דוחף את העף שלו נועד לכישלון רוצה להיות בעל הבית של כל העולם מספיק ריסקתה אותנו פעם אחת אתה וכל הקומבינטורים שעשו קופה אל חשבון הקבוצה תשתחרר תל להנהלה לעבוד על תתארבו
  6. תגובה (גדי 19-06-2020, 14:02)
    לא הבנתי ארמו לנקרי חושב ששחקנים זה עובדי קבלן ביום המלח בקצב הזה דימונה תחליק ליגה ב במהירות של 120
  7. לירן מתוקה כתבה מיותרת (אלי 20-06-2020, 14:39)
    מה אין לך מה לכתוב אמרתי פעם אחת ואומר שוב שהשחקנים יפנימו את המצב זה מה שיש מי שרוצה לשחק הדלת פתוחה ומי שלא רוצה משוחרר לכול שחקן יש מחליף דימונה לא תשלם יותר סכומים בשמיים עלווה רוצה 15 אלף זה נראה לך נורמלי זה ליגה חובבנית לגבי המאמן בעונה שעברה אמרת אין לו ניסיון ועובד העלה אותנו ליגה לגבי ההנהלה יש לכולם ניסיון עוד מליגה ארצית בזמנו אז מספיק עם הלכלוכים ומי שרוצה לשחק ישחק ויחתום