"הייטק באצטדיון הכדורגל"

אבירם סימן טוב (46), מנהל האצטדיון באור יהודה, בהכשרתו מנהל לוגיסטי מחברות הייטק. בעבר שחקתי סימן טוב במחלקת הילדים והנוער של הכח רמת גן, כשמי שאימנו אותו היו משה שבת, שמעון שוחט ולתקופה קצרה בבוגרים היה זה דב רמלר. ב-3 השנים האחרונות סימן טוב עובד בעיריית אור יהודה וכאמור מנהל את אצטדיון הכדורגל. "שדרגנו את מתחם האימונים הצמוד לאצטדיון. יש לנו מתקן אימונים ומשטח דשא אשר לא מבייש מגרשים בליגת העל"

  • על ידי: אוהד רון
  • 05-06-2020
  • 09:07

אבירם סימן טוב מספר לנו מה למעשה חודש באצטדיון: "בתור מי שהכיר את המגרש לפני השדרוג, אני יכול להגיד שבוצעה מהפכה של ממש. היתרון שלנו תושבי העיר, שראש העיר שלנו באה מבית שחי ונושם כדורגל ושרואה לנגד ענייה שהספורט הוא חלק בלתי נפרד מהחינוך, ובהתאם לכך מתקצבת את המגרש בהתאם. בתקופות של חורף, המגרש היה מוצף, היו הפסקות חשמל ולא היה ניתן לקיים אימונים ברמה המקצועית. הותקנו במגרש מערכות ספיגה של מי גשמים ובורות שאיבה עם תאי ניקוז. בחורף הקשה האחרון, מגרשים הפכו לאגמים (כולל בלומפילד) וקבוצות פנו אלינו שנשכיר להם את המגרש בכול מחיר. מלבד זה התקנו העונה תאורת לד חדשה, אשר עומדת בקריטריונים המחמירים של ההתאחדות ברמות הלוקסים אשר מאפשר משחקים ושידורים ישירים גם בערבים".

 

האצטדיון הנהדר באור יהודה

 

עוד מוסיף סימן טוב: "התקנו עמדת שידור עם סיבים אופטיים אשר מאפשרת שידורים בשיתוף ערוץ הספורט ובזק, ולראשונה אחרי 40 שנה שודר בפעם הראשונה בתולדות המועדון שידור ישיר בערוץ הספורט משחק של אור יהודה מול הפועל מרמורק ואין ספק שזה עורר התרגשות גדולה בקרב האוהדים והתושבים בעיר. בנוסף עדכנו באצטדיון מערכות חכמות המאפשרות שליטה ובקרה דרך הטלפון הנייד, הפעלת  הממטרות (השקייה וצינון הדשא), כיבוי והדלקת התאורה של האצטדיון דרך הטלפון הנייד. בנוסף המתקן מרושת ב-20 מצלמות שנשלטות דרך הטלפון הנייד שגם כיבוי והדלקת הדודים מתאפשרים דרך הנייד".

 

מתי אור יהודה תגיע לליגה הלאומית כפי שראש העיר שואפת?

"כמו בכול דבר בחיים, ברגע שיש תשתית טובה ובסיס טוב להצלחה, גם התוצאות תגענה. בשנה שעברה הקבוצה עלתה מליגה ב' לליגה א', היו חגיגות  שלא זכורות כאלה בעיר המון שנים, ראש העיר העניקה את צלחת האליפות בבימת יום העצמאות לעיניי 10,000 תושבים".

 

ספר לנו מה עוד חדש באצטדיון שלכם...

"כיום האצטדיון באור יהודה הוא המתקן המוביל בכול בקעת אונו. בקרוב יציע חדש יהיה מוכן, אשר יכיל את כל הקהל של הקבוצות האורחות עם חנייה חדשה, כשהמתקן יכפיל ואף יותר את כמות הקהל כיום, מלבד משחקי כדור מתוכננים גם דברים נוספים לתושבים".

 

כיצד שיפוץ האצטדיון עזר לאור יהודה?

"מועדון הכדורגל באור יהודה צועד קדימה בכל המובנים. בהיבט המקצועי יש כיום אקדמיה לכדורגל וקרוב ל-12 קבוצות ילדים, נערים ונוער. יש נהירה גדולה של שחקנים חדשים מחוץ לעיר, אשר רוצים להתקבל לקבוצות השונות במחלקה". 

 

מילה לסיום: "נתראה בעונה הבאה. בריאות והצלחה לכל האוהדים והקבוצות בליגה א' ".

אבירם סימן טוב דואג לכל דבר באצטדיון!

הוסף תגובה
תגובות
  1. עירית רחובות (הוגה דעות 05-06-2020, 10:03)
    יש לכם ממי ללמוד
  2. י (י 05-06-2020, 11:36)
    עייי
  3. קידום הספורט (סופר 05-06-2020, 12:19)
    כל הכבוד לעוסקים במלאכה ולראש העיר שעושה הכל שהכדורגל באור יהודה יתקדם נקווה שהשנה נתקדם ונצעד קדימה במעלה הטבלה
  4. קידום הספורט (סופר 05-06-2020, 12:19)
    כל הכבוד לעוסקים במלאכה ולראש העיר שעושה הכל שהכדורגל באור יהודה יתקדם נקווה שהשנה נתקדם ונצעד קדימה במעלה הטבלה
  5. קידום הספורט (סופר 05-06-2020, 12:19)
    כל הכבוד לעוסקים במלאכה ולראש העיר שעושה הכל שהכדורגל באור יהודה יתקדם נקווה שהשנה נתקדם ונצעד קדימה במעלה הטבלה
  6. קידום הספורט (סופר 05-06-2020, 12:19)
    כל הכבוד לעוסקים במלאכה ולראש העיר שעושה הכל שהכדורגל באור יהודה יתקדם נקווה שהשנה נתקדם ונצעד קדימה במעלה הטבלה
  7. זה אותו אחד שהתבכיין על הקונפטי שמלכלך לו את הדשא. (אפי אפי 05-06-2020, 13:10)
    נראה לי שהוא שכח שזה מגרש כדורגל ולא אולם אופרה . ובכדורגל האוהדים שמחים אז משתמשים במוצרי עידוד שגם מלכלכים. אז במקום לבכות שליכלכו לך תפרגן לאוהדים ולקבוצה .
  8. אבירם מנהל אצטדיון (דורית 05-06-2020, 13:34)
    אתה תותח! אין עליך ! כל משימה שאתה לוקח את עושה אותה על הצד הטוב ביותר! והתוצאות נראות לעיין האצטדיון הפך להיות הכי שווה ומבוקש באזור וגם מחוצה לו אין כמוך אלוף
  9. אבירם איש נעים הליכות (REHAVYA 05-06-2020, 15:50)
    האיש הנכון במקום הנכון, עושה עבודה מקצועית ורואים זאת מהרגע הראשון שמגיעים למתחם האצטדיון.
  10. כדורגל (פלוני אלמוני 31-10-2020, 10:18)
    למגיב מספר 7 אתה צודק בהחלט הוא כבר בלתי נסבל כל דבר מפריע לו