"עם סגל מלא ללא פציעות, היינו הקבוצה הכי חזקה בליגה"

כך אמר פיליפ חיאכ, בלמה של אדומים אשדוד שנבחר לנבחרת הטובה של העונה בלידה א' דרום. פיליפ מדבר על קבוצתו שעברה את חילופי המאמנים, על משבר הקורונה שגרם להתאחדות לעצור את הליגה, וגם: האם קבוצתו הייתה יכולה לעלות ליגה?

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 03-05-2020
  • 14:17

פיליפ, מברוק על בחירתך לנבחרת העונה של ליגה א' דרום...
"תודה רבה על הבחירה לנבחרת העונה, מבחינה אישית הייתה לי עונה מצוינת וזה מושפע מזה שהייתה לנו קבוצה חזקה מאוד לליגה א' ".

איך אתה מסכם את העונה שלכם? כולל ההחלטה לשחרר את חיים לוי ולהביא את יובל נעים...

"הייתה החלטה של הבעלים לטווח הארוך, כשיש אופציה להביא מאמן כמו יובל נעים אז אפשר להבין את ההחלטה. שניהם מאמנים מצוינים, בתקופה עם חיים לוי הסגל היה קצר מדי ועם יובל לצערי הייתה מכת פציעות שהרבה זמן לא ראיתי בכדורגל".

 

פיליפ חיאכ, "עברנו מכת פציעות שלא ראיתי המון זמן" (מדיה אדומים)


מה אתה חושב על החלטת ההתאחדות לכדורגל לסיים את העונה?

"לדעתי הייתה החלטה פזיזה להפסיק את הליגה, אני לא רואה הבדל בין ליגה א' לליגה הלאומית - אם שם ימשיכו את הליגה. המון קבוצות בליגה השקיעו הרבה מאוד כספים ומן הראוי היה להמשיך את העונה ושהחלטות של העולות והיורדות היו מוכרעות במגרש".
במידה ולא היו עוצרים את הליגה, אתה חושב הייתם יכולים לעלות ליגה העונה?

"כן ללא ספק! אני באמת חושב שעם סגל מלא שלנו היינו הקבוצה הכי חזקה בליגה ואם לא מכת פציעות של מעל 7-8 שחקנים למשך לא מעט זמן, היינו יכולים לעלות דרך הפלייאוף והוכחנו את זה בגביע שניצחנו שתי קבוצות מאמצע הטבלה בליגה הלאומית".

מה קורה איתך לקראת שנה הבאה? האם יש כיוון מסוים?

"יש הרבה מאוד זמן עד תחילת עונה הבאה... אין עוד כיוון, אני כמובן אחפש להתקדם לליגה יותר גבוהה ואם לא אז קבוצה לעליה בליגה א' ".
לסיום אמר פיליפ: "מקווים לחזור כמה שיותר מהר למגרשים ושנעבור בשלום את התקופה הזאת של הקורונה, הבריאות של כולנו מעל הכל".

 

פיליפ חיאכ מכוון לליגה גבוהה יותר (דוברות אשדוד)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (עירוני אשדוד 03-05-2020, 15:08)
    חזקה מה היה בדרבי אח שלי אדומים קבוצה של שקל וחצי נקודה
  2. גונב דעת שכמוך (בלולו 04-05-2020, 08:37)
    מה אתה מבלבל את המוח חייבים לסיים את הליגה הבריאות לפני הכול זיין שכל שכמוך
  3. למגיב מס 1 (שי 04-05-2020, 08:41)
    מה מצחיק אני לא מבין? איך אתה בכלל יכול להשוות? אז ניצחתם בדרבי... נו ו.....? תכלס אתם מאוד חלשים והפועל עם הפסד אחד בודד. זה אומר הכל. לכו תתעסק בקבוצה העלובה שלכם יקנאים
  4. למגיבים מס' 3 ו -1 (העוקץ שנעקץ 05-05-2020, 14:12)
    חברים, חבל על הויכוח. מס' 3 אומר שעירוני מאוד חלשים ושהפועל עם הפסד אחד. הוא כמובן מתעלם מהעובדה שלמרות הטיעון המוחץ שלו, שתי הקבוצות תשחקנה בעונה הבאה באותה ליגה, רק שאחת מהן זרקה 3 מיליון פלוס והשניה שמרה על מספרים שפויים. מגיב 3 גם ממליץ למגיב מס' 1 להתעסק בקבוצה שלו. זה בדיוק מה שעשה מס' 1 כשהתייחס לשתי הסטירות שקיבלו האדומים בדרבי, שממשיכות 30 שנה בהן האדום לא גבר על הצהוב. שי מתגובה 3, מבין את כאבך הגדול. ככל הנראה, בפעם האחרונה שהפועל ניצחה את עירוני, עוד לא היית בתכנון.