"המדינה נכנסה למצב מלחמה"

כך אמר בר אלסברי, קשרה של בית"ר נורדיה י-ם מליגה א' דרום שמגיב למשבר הקורונה שמשתק את המדינה כולה ואת הכדורגל בפרט. לגבי ההחלטה שצריך לקחת לגבי העונה הנוכחית: "היורדות והעולות צריכות להיקבע אך ורק על הדשא באופן ספורטיבי", לגבי העתיד אמר אלסברי: "אנחנו עם חזק - אנחנו נחזור לעצמנו"

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 05-04-2020
  • 18:26

בר אלסברי, קשרה של בית"ר נורדיה י-ם מליגה א' דרום אמר בנוגע למשבר הקורונה המשפיע על כל חלק במדינה: "נכנסו למצב מלחמה במדינה. אנחנו מדינה שרגילה למלחמות, אבל הפעם זה אויב אחר, אויב מזן אחר. המצב חדש לכולם, כל יום יש הנחיות חדשות והגבלות אחרות. הבריאות לפני הכל ואנחנו צריכים כאזרחים ובני אדם לדאוג אחד לבריאות האחר ולהישמע להוראות".

 

יש כאלה שחושבים שצריך להחליט על סיום הליגות והקפאת היורדות. מה דעתך?

"אני חושב שבמצב כמו שנוצר במדינה, זה בלתי אפשרי לשחק כדורגל ולהתעסק בכדורגל. בסופו של דבר הנהלה, שחקנים וקהל, באים ליהנות מכדורגל וברגע שקורה מצב כזה, הדבר הנכון זה לעצור את הליגה לאלתר ולחכות להמשך. היורדות והעולות צריכות להיקבע אך ורק על הדשא באופן ספורטיבי ולא בבית הדין. אנחנו נמצאים בספורט תחרותי והישגי והכל צריך להיקבע במגרש מכיוון שאנשים השקיעו המון כסף".

 

האם לדעתך נחזור לראות כדורגל בישראל עוד בעונה הנוכחית?

"אני לא יודע אם נשחק כדורגל העונה, אני בהחלט מאוד מקווה שכך יהיה אך צריך לחכות להתפתחויות. זה מצב חדש לכולם, מצב שאף אחד לא יודע עוד מול מה אנחנו מתמודדים. אני מציע לחכות, בכל מקרה הפגרה של שחקני הליגות נמוכות ארוכה ואפשר לקצר את הפגרה ולהמשיך את הליגה במהלך הפגרה במידה וזה יתאפשר".

 

איך אתה חושב שעולם הכדורגל ייראה מבחינה כלכלית לאחר סיום המשבר?

"אין ספק שלגבי המצב הכלכלי כולם נפגעו, גם בעלי הקבוצות, גם השחקנים ובכלל כל המדינה - בעלי עסקים עצמאיים ושכירים. כולם צריכים להתמודד עם המצב ולהבין זה מצב לא רגיל וכולם צריכים להבין ולשאת בתוצאות, אני מאמין שבסופו של דבר אנחנו עם חזק ואנחנו נחזור לעצמנו, שנה, שנתיים או אפילו חמש שנים, אבל בסוף אנחנו נחזור לכוח שלנו".
 

חג פסח שמח וכשר לכולם ורק בריאות !!!

בר אלסברי מנתח את המצב בנוצר בעקבות משבר הקורונה (גלעד אימס)

הוסף תגובה
תגובות