ויקטור גניש מתכונן למפגש עם האקסית נורדיה

ביום שישי ירמיהו חולון תארח את בית"ר נורדיה במסגרת המחזור ה-23 בליגה א' דרום. מאמנה המוביל של חולון יפגוש את האקסית אותה אימן בעבר, כשהמפגש הקודם בין הקבוצות בסיבוב הראשון הסתיים בניצחון של חולון. ויקטור גניש: " נורדיה קבוצה טובה עם סגל שחקנים איכותי", שי ניסים: "אנחנו מתכוננים למשחק בצורה מאוד ממוקדת"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 05-03-2020
  • 08:45

ירמיהו "גריל טאון" חולון היא אחת מקבוצות הליגה הטובות העונה, עם ניהול נכון בהובלתם של מוסא בן חיים וויקטור גניש ויחד עם סגל שחקנים איכותי, היא מצליחה להציג יכולת טובה וכדורגל איכותי כשהיא תופסת את המקום ה-3 בטבלה עם 41 נקודות. אחרי שני הפסדים מאכזבים ליפו ויבנה, חולון חזרה לנצח כשהביסה במחזור הקודם את נועלת הטבלה קריית גת. ויקטור גניש מאמן הקבוצה שנחשב למאמן מנוסה מאוד,יתכונן למפגש מחודש עם האקסית יחד עם סגל שחקניו שכולל את השחקן המנוסה קובי מויאל, ששיחק בליגות הבכירות והצטרף לקבוצה, מאור אסור שכבש 7 שערים מתחילת העונה, מור שקד שחקן עם עבר בליגות הגבוהות, גיא אסרף שכבש שער במחזור הקודם, יוסי סלליך הקשר המוכשר שהצטרף לקבוצה וכבש גם הוא שער נגד קריית גת ובכלל חולון קבוצה מגובשת מאוד ולה יתרון הביתיות.

 

ויקטור גניש מאמנה של ירמיהו חולון אמר לקראת המשחק: "נורדיה קבוצה טובה ויש לה סגל שחקנים איכותי, נתכונן למשחק קשה. יש לנו מטרה ולשם אנחנו מכוונים. יש לי שחקנים וונירים שעושים עונה נפלאה, אנחנו נכנסים לשלב שכל משחק הופך לגמר גביע בעזרת השם ביחד נעשה ונצליח".

 

האם חניכיו של ניסים יצליחו לרשום ניצחון על חולון? (איתן ידגר)

 

מנגד, אפשר לומר שנורדיה היא אחת מהקבוצות המאכזבות העונה, היא נבנתה במטרה להגיע לצמרת ואף להתמודד על עלייה, אך הדברים לא התחברו ובסופו של דבר קיבלנו קבוצת אמצע טבלה טיפוסית, שחרור שחקנים, חילופי מאמנים ותוצאות מאכזבות. מי שקיבל את המושכות לידיים אחרי עזיבתו של ליאור זדה, הוא עוזר המאמן שי ניסים כשהשאיפה המרכזית היא לסיים את העונה כמה שיותר גבוה בטבלה. נורדיה שתופסת את המקום ה-9 בטבלה עם 31 נקודות, תגיע למשחק אחרי שלושה מחזורים ללא ניצחון, כשהקבוצה ערכה הכנות לקראת משחק לא פשוט מול אחת הקבוצות הטובות בליגה. לנורדיה יש את יוסי אסייג, אחד מהשחקנים הטובים ביותר בליגה שכבש עשרה שערים מתחילת העונה, אבירם ברוכיאן אקס בית"ר ירושלים ושחקן מנוסה מאוד שכבש ארבעה שערים מתחילת העונה, עידו גונם הקשר המוכשר שהצטרף לקבוצה בחלון העברות, ניראל מחפוד שחקן מוכשר מאוד ואסף גובזה בהתקפה. נורדיה תחסר את ניר דרור שהורחק במחזור הקודם ותבוא להילחם על המגרש כדי לנסות לקחת נקודות. 

 

שי ניסים מאמנה של בית"ר נורדיה בתגובה לקראת המשחק: "אנחנו מתכוננים למשחק הקרוב בצורה מאוד ממוקדת. זה משחק מאוד חשוב עבורנו שיכול לתת לנו פוש וזריקת מרץ להמשך. חולון קבוצת מאומנת מאוד, מהטובות בליגה, אנחנו לומדים אותם ונבוא הכי מוכנים למשחק בשישי".

 

בסיבוב הקודם המפגש בין הקבוצות הסתיים בניצחון 1-0 של חולון ומעניין לראות איך המפגש בין הקבוצות יסתיים הפעם. המשחק יתקיים ביום שישי, בשעה 13:45 במגרש בחולון.

האם קבוצתו של ויקטור גניש תנצח את נורדיה גם בסיבוב השני? (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק שלומי שלמה צריך להיות המאמן (חולוניה 05-03-2020, 09:56)
  2. שלומי שלמה לא ידרוך במועדון גם אם הוא אופציה אחרונה (שלומי שלמה לא מאמן רק בובה סמורי עושה הכל 05-03-2020, 16:21)
  3. ויקטור (גיל 06-03-2020, 18:38)
    תותח שעושה עבודה בשקט ו ברוגע ומביא תוצאות