אוהד רון מארח את יריב ארזואן: תחזית ליגה א' דרום מחזור 23

המחזור ה-23 בליגה א' דרום הגיע והשבוע החלטתי לארח את חברי יריב ארזואן, מי שנחשב לאוהד מספר 1 בקרית גת. יריב שמכיר את ליגה א' כבר הרבה שנים ורגע לפני שקבוצתו האהובה נפרדת מליגה א' חושב שמרמורק תסיים שוב בתיקו מול קבוצה מאשדוד, הכח תנצח את שמשון, הרצליה תנצח את הבקעה ויבנה ושעריים תיפרדנה ללא הכרעה...

  • על ידי: אוהד רון
  • 05-03-2020
  • 14:43

ונעבור למשחקים: 

הפועל כפר שלם-עירוני קרית גת

אוהד: כפר שלם הופתעה שבוע שעבר ע"י מכבי יבנה, אבל עדיין עדיפה בצורה משמעותית על קרית גת בכל פרמטר. ההימור שלי: ניצחון ברור לכפר שלם.

יריב: בזמנים אחרים ובעונות שקדמו לעונה זו, בחיים לא הייתי מהמר שקבוצת הפועל כפר שלם ינצחו את מכבי קרית גת. מוליכת הטבלה לאחר שאיבדה נקודות יקרות בשבוע שעבר במשחק החוץ נגד מכבי יבנה, תרצה בשכונת התקווה לנצח ולנסות לשפר את יחס השערים. ליבי ליבי עם מכבי קרית גת. ההימור שלי: ניצחון לכפר שלם. 

 

עירוני אשדוד-הפועל מרמורק

אוהד: עירוני אשדוד עשו ניצחון ענק על שמשון כפר קאסם שבוע שעבר ובבית האשדודים יכולים לעשות צרות לכל קבוצה בליגה. מרמורק סיימה בתיקו שבוע שעבר נגד האדומים לאחר שהקבוצה שיכולה הייתה לעלות לפסגה אם היו מנצחים את האדומים. מרמורק אומנם עדיפה גם על עירוני אשדוד בחוץ אבל נראה שהמשחק יסתיים בתיקו גם כאן. ההימור שלי: תיקו.

יריב: כדאי להגיע לאשדוד רק בשביל לראות את תצוגת העידוד של הקהלים מאשדוד ומרמורק ולהרגיש את האווירה, שלבסוף אשדוד בבית לא תיתן למרמורק לחגוג יתר על המידה על חשבונה. ההימור שלי: תיקו.

 

הפועל אזור-אדומים אשדוד

אוהד: הפועל אזור קבוצה חזקה מאד בבית והאמת שאזור עושים עונה טובה מאד מבחינתם, מנגד האדומים נלחמים על מקום בפלייאוף העליון, למרות שזה נראה אכזבה גדולה לקבוצה כמו אשדוד להילחם רק על הפלייאוף ולא על האליפות. האדומים קבוצה חזקה, אבל מעבר לתיקו אני לא רואה אותם מוציאים מהמבצר של אזור. ההימור שלי: תיקו. 

יריב: תמיד קשה להוציא נקודות מהמגרש באזור. אזור רוצה להתרחק באופן סופי ממלחמות התחתית ואשדוד קצת מגמגמת במטרותיה להידבק לצמרת.
שתי הקבוצות סיימו את משחקן בשבוע שעבר בשוויון וכך יסתיים גם מחר. ההימור שלי: תיקו.

 

אדומים אשדוד, תנצח באזור? (יוסי סוריק)

 

שמשון כפר קאסם-הכח ר"ג

אוהד: כפר קאסם הפסידו שבוע שעבר בהפתעה גדולה לעירוני אשדוד ופספסו הזדמנות גדולה להיכנס לפלייאוף. שמשון קבוצה מצוינת ומגיע לה פלייאוף, אבל מנגד יש את הכח ר"ג. הכח אומנם לא ניצחו את הרצליה, אבל ראינו קבוצה חזקה מאד שגם לה מגיע מקום בפלייאוף. כפר קאסם בבית עדיפים והם גם ינצחו. ההימור שלי: ניצחון לשמשון.

יריב: לשמשון כפר קאסם היהית הזדמנות בשבוע שעבר לנצח ולטפס למקום החמישי בטבלה, ומחר היא פוגשת את הכח שאיבדה אף היא 2 נקודות יקרות נגד מכבי הרצליה. הכח יודעת שחוץ מניצחון מחר, חלום העלייה ללאומית יסתיים העונה. ההימור שלי: ניצחון להכח.

 

דוד מרטן רוצה ניצחון שישאיר אותו קרוב לפסגה (איתן ידגר)

 

מכבי הרצליה-הפועל בקעת הירדן

אוהד: משחק עונה לשתי הקבוצות. את הרצליה ראיתי שבוע שעבר והם נראים נהדר, יש להם קישור ברמה גבוהה מאד והרצליה בכלל התחזקה בצורה נהדרת והם רק צריכים זמן להתגבש. לבקעת הירדן זה עוד משחק עונה, הם חייבים להוציא אפילו נקודה כדי לא לרדת ליגה, כי הפסד שלהם והם מועמדים בכירים לרדת וחבל שכך... אני מאמין שיש לחץ בקבוצה, אבל הם חייבים להעביר את הלחץ למוטיבציה ולנצח או לפחות להוציא תיקו נגד הרצליה. ההימור שלי: הרצליה בבית עדיפים על הבקעה והם גם ינצחו. 

יריב: לדעתי כל תוצאה פרט לניצחון של הרצליה נגד הבקעה תהיה הפתעה. הרצליה תתפלל למעידה של יבנה ותרצה לנצח ולחלוף על פניה בטבלה. קל זה לא יהיה נגד הבקעה שגם היא הצטרפה לתחתית הרותחת. שיימן לא יאבד נקודות יקרות בבית. ההימור שלי: ניצחון להרצליה.

 

שלומי שלמה מתכונן למשחק העונה בתחתית (דדי ברק)

 

מכבי שעריים-מכבי יבנה

אוהד: עוד משחק עונה על הישארות בליגה. שעריים בבית עדיפים, מנגד יבנה תחת יוסי זוזוט מציגים יכולת גבוהה וכמו שזה נראה לפי התוצאות האחרונות, יבנה לא תרד. הם התחזקו בצורה משמעותית ואם הם ניצחו את כפר שלם, הם יכולים לנצח כל קבוצה בליגה. שעריים בבית עדיין עדיפים, למרות שיש לי תחושה לתיקו. ההימור שלי: תיקו.

יריב: לדעתי המשחק הכי מסקרן של המחזור! שעריים לאחר הפסד 1:0 במחזור הקודם נגד יפו ויבנה לאחר ניצחון ענק 2:0 נגד כפר שלם, בקרב תחתית מסקרן, שלדעתי יהיה קצבי עם המון מצבים אך יסתיים ללא הכרעה. ההימור שלי: תיקו.

 

ירמיהו חולון-נורדיה ירושלים

אוהד: לא ברור איך נורדיה עם תקציב עצום שלפי הערכות מגיע ל-2.5 מיליון, עדיין לא הביאה מאמן בכיר וכאילו הרימו ידיים ולא ברור לי למה קבוצה שהשקיעה כל כך הרבה כסף, לא מביאה מאמן לחודשיים האחרונים ונשארת עם עוזר המאמן. חולון קבוצה חזקה מאד, קבוצה מחוברת מאד ורואים שהנהלת חולון יודעים מה הם עושים. יש לי תחושה שדווקא ירושלים בלי הלחץ יכולה להפתיע את חולון שחייבת ניצחון כדי להבטיח פלייאוף בעונה מצוינת מבחינתם. חולון בבית עדיין עדיפים על נורדיה שכבר בחרו כפכפים לחוף הים. ההימור שלי: ניצחון לחולון.

יריב: נורדיה התחילה את העונה עם הצהרות יחד עם תקציב ראוי וכולנו היינו בטוחים שנראה קבוצה חזקה שנאבקת בצמרת, אך יש רצוי ויש מצוי, וכרגע נורדיה קבוצת מרכז טבלה בלי יומרות או מטרות. חולון בביתה בראשות גניש והצוות המקצועי, יצליחו לדעתי לנצח ולקחת את הנקודות. ההימור שלי: ניצחון לחולון.

 

האם יפו תחגוג גם באור יהודה? (דדי ברק)

 

מ.כ. אור יהודה-מכבי יפו

אוהד: משחק סופר מעניין צפוי לנו באור יהודה. משחק שאני לא יודע מי ינצח ואיך הוא יסתיים -מה שכן בטוח ששערים יהיו שם. אור יהודה משחקת התקפי ורואים את זה בתוצאות שלהם, יפו מנגד חייבת נקודות כדי להמשיך במאבק שלהם על מקום בפלייאוף. יפו קבוצה צעירה שסה"כ בסגל שיש להם, עושים תוצאות יפות, אבל אני מצפה מיפו להילחם על האליפות כל עונה. אני לא מאמין להנהלה ולסיפורים שלהם שאין כסף, למה אתם בהנהלה אם אין כסף?! זוזו הצידה ותנו למישהו אחר לנהל שמוכן להביא כסף... ההימור שלי: אור יהודה בבית עדיפה על יפו ולכן הם ינצחו.

יריב: אור יהודה חוזרת לביתה לאחר ניצחון חוץ חשוב בבקעה ומארחת את יפו שאף היא ניצחה בביתה את שעריים. משחק שקול בין 2 קבוצות שלדעתי שוות ביכולתן העונה, אך לבסוף יסתיים בניצחון של הבולגרים מיפו. ההימור שלי: ניצחון ליפו.

אוהד רון מארח את יריב ארזואן: תחזית ליגה א' דרום מחזור 23

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה יריב (צהוב בנשמה 05-03-2020, 19:11)
    בנאדם תותח עם לב זהב , אוהד אמיתי של מכבי קרית גת.
  2. אוהד רון צודק.זוזו הצידה תנו לבעל הון לנהל (מושוניקו 05-03-2020, 22:24)
  3. מי יזוז הצידה? (למושוניקו המאותגר 05-03-2020, 23:39)
    האוהדים הם בעלי הקבוצה. אתה רוצה שאוהדים, שהקימו את הקבוצה מחדש, שהחיו אותה, יזוזו בשביל בעל הון? שיבוא בעל הון וייכנס שותף. הוא ינהל, אבל הקבוצה תישאר תמיד של האוהדים. ראינו כבר בעלי הון ולאן הם הביאו אותנו
  4. Hakoach (Chakimi eli.n.y 06-03-2020, 00:21)
    Good luck,hakoach...!
  5. אוהד רון צדקת בתחזית שלך כמו בהרבה מקרים העונה (משה 07-03-2020, 07:43)
    כבוד!
  6. אמרתי לכם לשחק בשישי (רחמו 07-03-2020, 10:33)
    אור יהודה שחקו בשישי ותראו תוצאות טוב שדפקתם את הבולגרים מיפו