מאמן מהיציע: מכבי הרצליה – עירוני אשדוד

יוסי חכים, מאמנה של הפועל אזור בשנים האחרונות ומי שמכיר את ליגה א' היטב, צפה בשישי האחרון במשחק התחתית הסופר חשוב בין מכבי הרצליה ועירוני אשדוד והביא בפנינו את נקודת המבט שלו לגבי מאבק התחתית שהולך ומסתבך

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-02-2020
  • 18:06

מכבי הרצליה הגיעה למשחק אחרי חזרתו של המאמן המצוין, עידן בראון ועם חיזוק מאסיבי בדמותם של אביעד בורלא, דילמוני ולירוי צעירי. מנגד, אשדוד הגיעה לאחר תקופה פחות טובה, אך עם חיזוק מרשים בדמותם של גל בן דיין, תומס פרינס ויונתן אליאס ועם הקהל המדהים בצהוב.

 

את המחצית הראשונה הרצליה ואשדוד סיימו בצורה פושרת, אך למחצית השנייה עלתה קבוצה אחת בלבד וזו הייתה מכבי הרצליה. שער מהיר של נבו מזרחי נתן ביטחון להרצליה וראינו את מכבי הרצליה לוחצת, נלחמת ומנסה להגדיל את התוצאה. דניאל טסאו הנהדר, הביך פעם אחר פעם את אשדוד ויחד עם המגן בכר הנהדר, שלטו בכל אגף ימין. אביעד בורלא ולירוי צעירי השתלטו על מרכז המגרש והביאו את הניסיון הרב שלהם כדי לנצח משחק חשוב כזה!

 

אלירן שמש, שחקן מצויין ששווה שער בכל משחק. צילום: דוברות עירוני אשדוד.

 

מנגד, באשדוד מלבד כדורים ארוכים לא ניסתה לשחק ולא סיכנה את שערו של בר מנקר. באשדוד ישנם שחקנים מצוינים כמו מאור זוהר, טגניה, עמרי כהן ואלירן שמש. וכעת כשהליגה מגיעה לשליש האחרון וקבוצות התחתית תתחלנה לצבור נקודות, וקבוצות שחשבו שהן בטוחות יכולות בקלות להסתבך , לכן אשדוד חייבים לשנות את הפאזה ולהבין שהם יכולים להסתבך אם לא יתחילו לצבור נקודות, מאידך - הרצליה מסובכת מעל הראש ! אבל כמו שהיא נראתה ביום שישי, עידן בראון יכול להיות מעט אופטימי.

יוסי חכים, אחד המאמנים המוערכים בליגה א.

הוסף תגובה
תגובות
  1. איזה קהל יש בדיוק לעירוני? זה נראה קהל בגלל שאין קהל בליגה הזאת.. (אשדוד 23-02-2020, 18:20)
    עירוני אשדוד מביא בממוצע 500 צופים למשחק, זה קהל? נאמר שהאיחוד נכשל ואלפים יושבים בבית, אז עירוני והפועל קמו ואיפה הקהל? כלום ושום דבר. הכדורגל מת באשדוד... זו עובדה. ה 300 מניות שיש בקבוצה לא מבינים שהם משרתים את אספורמס ובת זוגתו חנוך ארליך שצוחקים עלהם. הקבוצה הזו קבוצת אוהדים וחוץ מרכישת מניות על ידי האוהדים כלל לא מקבלים דין וחשבון על מצב הקבוצה, ככה לא מתנהלת קבוצת אוהדים. לא ירחק היום שאספורמס ובת זוגתו ישארו עם 89 בעלי מניות ואולי מצב שכזה טוב למי שלמעשה הגיע משום מקום לניהול הקבוצה.
  2. יוסי חכים (עירוני אשדוד 23-02-2020, 19:23)
    בדרך לעירוני מאמן ‏שועל קרבות ‏יגאל מאמן חלש מאוד
  3. תביאו לנו את יוסי חכים (עירוניה 23-02-2020, 20:05)
    מאמן מצוין
  4. הביתהה (זריהן היבתה 24-02-2020, 13:15)
    הנה זה מגיע תנו ליוסי להנהיג את עירוניה