רוצה את הפלייאוף: 1-2 ליפו מול חולון

מכבי יפו אירחה את חולון והמשיכה רצף נהדר של שישה משחקים ללא הפסד רגע לפני ה'דרבי' מול כפר שלם בשבוע הבא, כשלה יש מטרה אחת - להשיג את הכרטיס לפלייאוף, מנגד חולון נעצרה לאחר 3 ניצחונות רצופים ופספסה הזדמנות להתבסס במקום השלישי ולשמור על מרחק סביר מהמוליכות. נתי ארזואן ועידן וקנין כבשו ליפו, יניב בזיני הצליח רק לצמק עבור יפו. מוסא בן חיים הורחק

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 15-02-2020
  • 11:38

לאחר הניצחון בשבוע שעבר מול הפועל אזור, אירחה מכבי יפו את חולון שמגיעה גם היא לאחר ניצחון במחזור הקודם, מול הפועל בקעת הירדן. פתיחת המשחק התעכבה במספר דקות בעקבות חור באחת מרשתות השערים.

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (אבייתר ברק)

 

4 דקות בתוך המשחק אור אילוז מוביל כדור נהדר מאגף שמאל ונכנס למרכז, אילוז בועט טוב אך דניאל שערי יורד טוב והודף לקרן. לאחר כ-3 דקות חולון יצאה למתפרצת מהירה כשאדיר רחמים פורץ מאגף ימין וגיל קיין מכשיל אותו על קו הרחבה. קיין רואה את הצהוב ואדיר רחמים שפרק את הכתף, לא יכול היה להמשיך, פונה לבית חולים איכילוב עם חשש לשבר והוחלף ע״י יוסי סלליך. את הבעיטה החופשית לקח מור שקד שבעט חזק וטוב, וולובלסקי היה במקום למרות הכדור המבלבל והצליח להדוף. חולון החלה להשתלט על המשחק וניסתה להגיע למצבים, אך הנגיעה האחרונה של שחקני חולון לא העילה מדויקת. 

 

משחק שדניאל שערי יעדיף לשכוח... (אבייתר ברק)

 

20 דקות בתוך המשחק כדור מהיר של שוער יפו, בן וולובלסקי מוצא את אור אילוז שבועט חזק למרכז השער, שערי שהיה חייב לקלוט את הכדור, השמיט ונתי ארזואן הגיע ראשון ודחק את הכדור פנימה. 0-1 ליפו בניגוד למהלך המשחק.

 

שחקני יפו חוגגים את השער הראשון (אבייתר ברק)

 

למרות השער של יפו השליטה של חולון המשיכה שחיפשה את השוויון. בדקה ה-32 טל משען, הבולט בשורות חולון מגביה כדור נהדר למרכז הרחבה, סלליך המחליף היה חייב להגיע לכדור ולכבוש, אך סלליך מפספס את הכדור ויפו ניצלת משוויון. עוברות 5 דקות ויפו הגיעה למצב נהדר להכפיל את היתרון, אילוז מכניס כדור טוב לארזואן שבועט בנגיעה, ושערי הפעם במקום והודף טוב לקרן.רגע לפני הכניסה לתוספת הזמן, כדור חופשי ארוך של אור אילוז עובר את כל שחקני השדה, שערי נשאר בשערו והכדור כמעט וחודר פנימה. יפו יצאה לעוד התקפה ואילוז משאיר כדור ענק לעידן וקנין שמשאיר אותו מול שערי, וקנין לא מתבלבל וגלגל פנימה מתחת לידיו של שערי. 0-2 ליפו שיורדת למחצית עם יתרון כפול ומבטיח. 

 

עידן וקנין מעלה את יפו ליתרון כפול (אבייתר ברק)

 

להזדמנות הראשונה במחצית השנייה הגיעה יפו, כשסתיו טוריאל מוביל את הכדור טוב ומקו ה-16 בועט, אך דניאל שערי קולט בקלות. דקה עוברת וחולון מגיעה למצב מצוין לחור למשחק, מאיר אוחיון פורץ טוב באגף שמאל ומרים כדור מדוד, סלליך הגיע לכדור והיה חייב לכבוש, אך סלליך לא מגיע טוב לכדור ובועט גבוה. בדקה ה-60 מאיר אוחיון עושה פריצה אדירה באגף שמאל, עובר שחקן בקלות ונכנס לרחבה, אוחיון נותן כדור מדוד ליניב בזיני שמול וולובלסקי כובש ומחזיר את חולון למשחק. 1-2.

בדקה ה-67 שופט המשחק מגיע לספסלה של חולון ומרחיק את מוסא בן חיים לאחר שלטענתו בן חיים אמר לו מספר מילים לא במקום.

 

מוסא בן חיים הורחק מספסלה של חולון (אבייתר ברק)

 

נראה היה שדווקא בדקות אלה חולון הייתה צריכה את הניסיון על המגרש, וקובי מויאל שחתם בקבוצה באמצע השבוע, יכול היה לתת לה את הניסיון ולנסות לדחוף את חולון לשוויון עם הניסיון הגדול שלו, אך גניש בחר להשאירו על הספסל ולתגבר את ההתקפה.

 

קובי מויאל יחכה לבכורה במשחק אחר (אבייתר ברק)

 

חולון המשיכה לחפש את השוויון ובדקה ה-75 צ׳יקו מרזייב מוביל התקפה יפה מאוד של חולון, מוסר ימינה לסלליך שבוע טוב, אך סלליך לא מוצא את המסגרת. יפו יוצאת להתקפה משלה כשגלעד עוזיאל המחליף, משאיר כדור לניקו לסדמן שבועט מחוץ לרחבה ומפספס את המסגרת במעט. בדקה ה-85 יפו צריכה הייתה לגמור את המשחק כשגלעד עוזיאל משאיר כדור טוב לעידן וקנין בצד שמאל, וקנין בועט לבדו מול שערי שיורד מצוין לכדור ומונע שער בטוח.

 

ויקטור גניש מאוכזב מאוד (אבייתר ברק)

 

בסיום יפו משיגה ניצחון חשוב מאוד, ניצחון שמעלה אותה למקום השישי כשהיא רחוקה רק 4 נקודות בלבד מחולון שנמצאת במקום השלישי. מנגד, חולון פספסה הזדמנות לבסס את מעמדה בשלישיית הצמרת לאחר הפסדה של הכח וכעת נראה שחולון תתמקד במטרה להגיע לפלייאוף בצורה הטובה ביותר. 

בשבוע הבא יפו תתארח אצל מוליכת הטבלה - הפועל כפר שלם שכזכור בסיבוב הקודם ניצחה יפו והפתיעה את כפר שלם. חולון תנסה לחזור למסלול הניצחונות כשתארח את מכבי יבנה שנלחמת על חייה ולא תעשה לחולון חיים קלים.

 

שחקני יפו חוגגים ניצחון שמקרב אותם לפלייאוף (אבייתר ברק)

יפו חוגגת ניצחון חשוב מול חולון (אבייתר ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חולון הקבוצה הכי מגעילה (אלי 15-02-2020, 11:44)
  2. יפו לועגת לתחזיות של הפרשן הבכיר שלכם (שמעון כהן רמת השרון 15-02-2020, 12:01)
    ושוב יוצא "הפרשן הבכיר" וידיו על ראשו מהיידה חמת הבושה. תחזיותיו בכל הקשור ליפו נחזות כנבואת בלעם בן בעור מהתנ"ך שרצה לקלל את ישראל ויצא מברך. אז בבקשה תמשיך להמר על הפסדים של יפו ותספר לכולם שיפו בונקרסטית וכרגיל, המציאות תטפח על פניך.
  3. חחח אדון כתב אוהד רון אמר לך מה לכתוב (ליאור יסק 15-02-2020, 12:11)
    לא זכור שחולון היו יותר טובים במחצית הראשונה אם יפו היו קצת יותר מרוכזים במחצית היה צריך להיות 3:0
  4. סיקור סבבה (אברום 15-02-2020, 12:12)
    הבישול בשער השני שייך לטוריאל
  5. יפו קבוצה מוכשרת (יפואי 15-02-2020, 13:47)
    מה שיפה בקבוצה המוכשרת הזאת שהיא לא הפסיקה לתקוף גם ב2-1 וגם עד השריקה יפו ניסתה להשיג את השלישי פשוט תענוג לעניים היה לראות את יפו!! מחצית ראשונה עם קצת פרגון היה נגמר 4-0 ליפו!!! לתשומת ליבכם נגד כפר שלם!
  6. ניצחון (אוהד 15-02-2020, 16:24)
    יפו חבל לכם להגיע שבוע הבא תקבלו4 ותילכו לעשות קידוש אין לכם סיכוי עדיך לא להופיע כפר שלם נותנים לכם בהליכה 5 לא יעזור לכם אתם לא תיהיו בפלאוף עליון
  7. לא נשכח ולא נסלח... (יפואי 15-02-2020, 17:09)
    באיומים אתם גדולים כפר שלם..גם הפעם כמו במשחק הקודם אין סיכוי שתנצחו. אתם גברים?תאשרו שידור טלויזיה
  8. ל 1 (חולוני 15-02-2020, 19:28)
    שב בשקט חתיכת אפס יפו באו לישבור רגליים בעזרת השופט
  9. שקרן (הנמר 15-02-2020, 19:37)
    לאלי אוהד יפו .שב בשקט יא מכוער.חצי שני לא עברתם את החצי.רק נשכבתם על הדשא.השוער שלכם ליצן.כל דקה נו
  10. יוחזר מוצי ליאון לעמדת בלם!!! (נתי 15-02-2020, 20:02)
  11. שופט ביזיון (דוד דולצ׳ב 16-02-2020, 07:53)
    שיפוט גרוע ביותר. חולון עלו על יפו במיוחד במחצית השניה יפו שבאו לשבור רגליים,עם שופט ליגה ז אם לא אדיר רחמים שנפצע הייתם מקבלים 4 חתיכות.
  12. לחולוני ולנמר - תגובות 8 ו-9 (אלי 16-02-2020, 08:29)
    גם אתם מגעילים כמו הקבוצה שלכם!!
  13. לתגובה 11 (אוהד יפו 16-02-2020, 13:25)
    בבכיינות לא תגיעו רחוק. הפציעה של אדיר רחמים חמורה, אבל היא לא קשורה לכלום. זו נפילה לא טובה, לנסיון לא מוצלח של הבלם שלנו להגיע לכדור. הוא נענש על כך, ובכל מקרה שלוחה לאדיר רחמים ברכת החלמה מהירה. איתו או בלעדיו, הייתם נחותים משמעותית מחצית ראשונה וגם במחצית השניה, שבה שלטתם כביכול, לא הגעתם למצבים ממשיים יותר מדי, בהשוואה לאלה שאנחנו הגענו במתפרצות. אתם מדברים כאילו אנחנו עוצמה חולון ואתם ריאל מדריד. אל תגזימו
  14. ל12 ו ל13 (חולוני 16-02-2020, 14:48)
    אלי אתה יותר דפוק מ שניצל לך תאכל בורקס . ולאוהד יפו - הטבלה לא משקרת וכרגע חולון טובה יותר .בנוסף ,כאשר יש חילוף מאולץ בדקה 10 ,תוכנית המשחק משתבשת ואת זה יפו ניצלו עד תום .חבל שאירגון הקבוצה במחצית הספיק רק לשער 1 ואין סוף החמצות
  15. חולוני (אלי 16-02-2020, 16:00)
    ניכר כי מבחינה קוגנטיבית, אתה ברמה מאוד נמוכה, אבל מאחר ואין לי ציפיות ממך אז אין לי גם אכזבות. כל שנותר הוא לאחל לך יום טוב ושבוע נפלא.
  16. תשננו טוב את השם (הנמר 16-02-2020, 20:20)
    אוהדי יפו שישי הבא קדוסי קדוסי קדוסי.איתן אהרון מחכה לכם.