ניצחון האקסים: 0-2 לחולון מול כפר שלם

לא פחות מחמישה שחקנים שאפשר להגיד נזרקו ע"י עומר פרץ מאמן כפר שלם, הוכיחו לקבוצתם לשעבר שהם שווים הרבה יותר. אדיר רחמים, טל משען, מאור אוחיון, ירין דג'ני וגם מאמנם ויקטור גניש שאימן אשתקד בכפר ניצחו משערים של מאור אסור ואדיר רחמים שהקפיד לא לחגוג אחרי שכבש. מוסא בן חיים: "המשחק הכי טוב שלנו העונה", ויקטור גניש: "עשינו ניצחון חשוב"

  • על ידי: אוהד רון
  • 14-12-2019
  • 11:08

ירמיהו "גריל טאון" חולון אירחה את הפועל כפר שלם במסגרת המחזור ה-12 בליגה א' דרום. חולון נחשבת לקבוצה מצוינת, אך לא מושקעת מבחינה כספית כמו כפר שלם שהצהירו שרוצים לעלות בכל הכוח.

 

המשחק נפתח בקצב מצוין, כאשר כבר בדקה ה-8 מאור אסור מקבל כדור על הקו, חותך לאמצע ובועט באלכסון בעיטה מצוינת אותה פשכצקי מוציא בקושי לקרן. בדקה ה-20 דסה מחולון יוצא לעוד התקפה בסיומה הוא מרים היטב לראשו של אדיר רחמים שנוגח היטב לקרקע ופשכצקי שוב הודף טוב לקרן. 

 

 

שלוש דקות עוברות וקיבלנו החמצה כפולה ענקית לכפר שלם, קדוסי עם ההזדמנות הראשונה והכדור חוזר לשון מלכה שבועט, אך הגנת חולון הייתה במקום ומנעה שער. דקה לאחר מכן, קדוסי מוצא את שון מלכה שבועט מצוין כדור שמכניע את שוער חולון, אך יצחקי הבלם בהצלה ענקית שער בטוח.

 

הזדמנות נהדרת לאוהד קדוסי (דדי ברק)

 

בדקה ה-30, יניב זיני מחולון מנצל טעות איומה של מגן כפר שלם שגיא סולומון ומכניס כדור ענק לאדיר רחמים שמול פשכצקי מגלגל פנימה וקובע 0-1 ענק לחולון. אדיר לא חוגג את השער מכבוד לכפר, מעניין שהכפר או לפחות מאמן הכפר שחרר את אותו אדיר רק לפני כמה שבועות... איפה שם היה הכבוד?

 

שחקני חולון חוגגים את השער הראשון (דדי ברק)

 

לאחר השער, חולון המשיכו לשחק ביכולת הגבוהה שלהם, קיבלו בטחון ולא עשו הנחות לכפר שלם ועד המחצית חולון היו יכולים להגדיל את התוצאה אך החמיצו מספר מצבים והמחצית מסתיימת ביתרון 0-1 מוצדק לחולון.

 

שתי הקבוצות יורדות להפסקה כשחולון ביתרון של 0-1 (דדי ברק)

 

למחצית השנייה חולון עלו יותר נחושים וטובים בהרבה מכפר שלם שאפשר לציין לטובה רק את הרכש החדש שלהם שון מלכה. בדקה ה-47, אדיר רחמים מוצא בכדור גדול את יניב זיני שמגיע לבד מול פשכצקי, אך האחרון הודף לקורה והחוצה. מן העבר השני, שון מלכה שהיה מאד פעלתן, הרים כדור גדול לסתיו זלאיט שנוגח טוב לקורה. הזדמנות טובה לכפר שלם.

 

שערי מנע משחקני כפר שלם לקבוע שוויון (דדי ברק)

 

חלוצה של חולון, מאור אסור הגיע לעוד מספר מצבים טובים ובדקה ה-60 לערך הוא גם כובש. בן זיני מוצא את מאור אסור עם כדור ענק שעם הגב מסתובב מצוין על מגן הכפר, אליאס זאנה, ובועט חד לפינה וקובע 0-2 מוצדק לחולון.

 

מאור אסור חוגג את השער השני של חולון! (דדי ברק)

 

עד הסיום חולון היו יכולים לכבוש שערים נוספים כשמאור אסור עם עוד סיבוב ענק על אליאס זאנה פוגש את הקורה ובן זיני עצמו יכול היה לכבוש גם הוא. בסיום 0-2 מוצדק לחולון, שעם קצת יותר מזל המשחק יכול היה להסתיים בתבוסה גדולה. 

 

רונן כנפו, האיש החזק בחולון, היה מרוצה מקבוצתו (דדי ברק) 

 

לסיכום: הגנת הכפר ממש לא תפקדה, הייתה חלשה מאד ולמרות שרק איתן אהרון היה חסר בגלל פציעה, ההגנה לא הייתה טובה וכנראה שההשפעה של איתן היא הרבה מעבר ליכולתו כשחקן, כי אפשר היה לראות שלכפר שלם לא היה בעל בית במגרש שלא כיוון את המשחק, בטח כשהמאמן כנראה לא מתפקד... היחיד ששווה אזכור, היה הרכש החדש שון מלכה שניסה לאיים על השער, בישל מצבים לחבריו ונראה שהוא תוספת כוח משמעותית לקבוצתו, אך ביום כמו אמש גם הוא לא עזר. 

 

עומר פרץ, לא מתפקד על הקווים של כפר שלם... (דדי ברק)

 

שון מלכה, ללא ספק תוספת כח לכפר שלם (דדי ברק) 

 

חולון? משחק ענק שלהם. כבשו שני שערים והחמיצו עוד שלושה שערים נוספים. מוסא בן חיים וויקטור גניש פשוט הכינו נהדר את הקבוצה ומגיע על כך שאפו ענק למאמן הקבוצה גניש. מאור אסור היה המצטיין ללא ספק כשגם יצחקי הבלם היה במיטבו.

 

הכנה ענקית של הצוות המקצועי של חולון (דדי ברק)

 

מוסא בן חיים, המנהל המקצועי של חולון אמר בסיום המשחק: "אפשר להגיד שזה המשחק הכי טוב שלנו העונה. היינו במגמת עלייה בכל החודשיים וחצי האחרונים, היום אני חושב שזה היה משחק מאד חשוב שהראה לאן פנינו מועדות. אנחנו ממשיכים עם הצניעות לגבי המשך המשחקים. נעבוד קשה בפגרה ונתכונן לשעריים".

 

ויקטור גניש מאמן הקבוצה עם הכנה נהדרת למשחק אמר בסיום: "אני שמח מאד על הניצחון. כל השבוע דיברתי עם השחקנים ואמרתי להם זה לא משחק של ויקטור גניש מול כפר שלם וזה לא משחק של השחקנים שהצטרפו מכפר שלם לחולון. ברור שזה לא עוד ניצחון בשבילי, עשינו ניצחון חשוב ומגיע כל הכבוד לשחקנים על הנחישות לאורך כל המשחק. הגיע לנו הניצחון. שבת שלום ומבורך לכולם".

 

ויקטור גניש ואדיר רחמים מאושרים בסיום (דדי ברק)

 

אדיר רחמים שכבש ולא חגג למרות שרק לפני כמה שבועות נזרק מכפר שלם ע"י אותו מאמן - עומר פרץ: "אני שמח על הניצחון, כיף לכבוש ולא משנה נגד מי. הכי חשוב זה ההמשכיות".

מאיר אוחיון שגם נזרק מכפר שלם לחולון ע"י אותו מאמן עומר פרץ: "עשינו ניצחון חשוב על קבוצה מצוינת. אני מאחל להם בהצלחה".

טל משען הוותיק אמר בסיום המשחק: "שמח על הניצחון. הפנים קדימה".
צ'יקו מרזייב, עוד שחקן שהגיע מכפר שלם אמר בסיום: "שמח על הניצחון הפנים קדימה".

 

משחק נהדר למאור אסור (דדי ברק)

 

מצטיין המשחק, מאור אסור אמר לאחר הניצחון: "עשינו משחק של קבוצה שרוצה להיות למעלה. משחק של גברים, עמדנו נכון והיינו יצירתיים. יש לנו שילוב של וותיקים וצעירים וזה עובד מושלם. אני גאה להיות חלק מחולון ומהעונה הזאת ואני מקווה שהשחקנים ימשיכו להיות רעבים".

שחקני חולון חוגגים יחד עם מאמנם ניצחון ענק (דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שאפו ענק לאוהד רון (יהודה 14-12-2019, 11:17)
    אוהבים אותך כפר שלם
  2. יעל (כל הכבוד 14-12-2019, 20:43)
    כפר שלם קונים משחקים אבל גם זה לא יעזור
  3. תותחים (גיל 15-12-2019, 06:22)
    קבוצה של גברים וצוות מיקצועי וניהולי הטוב בליגה !
  4. תתביישו לכם (טליר 15-12-2019, 08:52)
    לא יורקים לבאר ששיתיתם ממנו שחקנים כפויי טובה ומאמן מגעיל מה החגיגות האלה תגיעו בסיבו
  5. ואיפה היה הכבוד הזה שאתה מבקש כשהעזיבו את השחקנים והמאמן ? (4 15-12-2019, 12:36)
  6. שאפו (אחד מהעבר 16-12-2019, 08:59)
    אביחי שאפו על הנצחון אוהב אותך נשמה מחברך עודד ילניק