גונבי החלומות ותופסי החלומות בחיי...

פנינה ספרדי (מנטורית באימון מאסטר NLP), מביאה בפנינו את הכלים איך ניתן להאמין בעצמנו על מנת שנוכל להגשים את החלומות שלנו ולא לראות אותם מוגשמים על ידי הקרובים אלינו. "לא באמת עשיתי את מה שרציתי לעשות, את מה שאני אוהבת", "היום אני נאמנה לעצמי"

  • על ידי: פנינה ספרדי
  • 20-11-2019
  • 10:13

בכל פעם שרצתי בהתלהבות עם חלום / רעיון חדש שרציתי להגשים, ללמוד משהו חדש שמעניין אותי, להתחיל דיאטה חדשה, לרוץ מרתון, להיות קאווצ'רית מאמנת אישית ולעסוק במה שאני אוהבת! לצבוע את השיער באדום אש... לטוס ליפן, ארגנטינה, ברזיל, תמיד היו לי את אותן שאלות/ הערות:

בשביל מה? השתגעת? לא כדאי לך יש מלא מאמנות?

את נראית מצוין גם ככה!

 

לא באמת עשיתי את מה שרציתי לעשות, את מה שאני אוהבת. הם הופיעו כמעט תמיד, "גונבי החלומות שלי" החברות הכי טובות שלי, הדודה שלי, אחותי האהובה, בעלי היקר והאהוב, ואני בכבודי ובעצמי... גונבת החלומות של עצמי, וכולנו עשינו את זה בהמון אהבה ודאגה, ומהמקום הכי טוב שיש, מכל הלב.

כך קיבלתי את כל הספקות, הפחדים, העצלנות, חוסר האמונה, חוסר מוטיבציה, ועוד כל מיני סיבות ותירוצים שלהם, שעצרו אותם, ועצרו גם אותי מלהגשים את החלומות שלי... הרגשתי מבואסת, מתוסכלת, הרגשתי שאני לא ממצה את הפוטנציאל שלי ולא מקשיבה לרצונות שלי, לצרכים ולערכים שלי, לא האמנתי שאני יכולה להגשים את חלומותיי.

 

בשנת 2015 נחשפתי לראשונה לעולם האימון הקאווצ'ינג, מאז ועד היום אני בצמיחה והתפתחות אישית, מנטורית באימון מאסטר NLP ומתמחה באימון למערכות יחסים, מנחת סדנאות לנשים ועוד. עברתי תהליך אימון בעצמי, שבו למדתי להאמין בעצמי, לעצור להתבונן לתוך עצמי, לשאול שאלות

ולבדוק מה אני רוצה, מהם הצרכים שלי, למדתי שזה הכי בסדר להיות קודם "נאמנה לעצמי".

 

לאהוב את עצמי ולעשות מה שאני אוהבת, ועושה לי טוב, היום אני "נאמנה לעצמי" תופסת ומגשימה את החלומות שלי... ואת "תופסי החלומות שלי", שמאמינים בי ומעודדים אותי, שומרת קרוב אלי, אני מזמינה אתכם לבדוק מי הם "גונבי ותופסי החלומות בחיים שלכם".

 

 

ביחד הרבה יותר קל חייגו: 0508557040 מנטורית באימון (קאוצ'ינג) ליווי ואימון אישי

"אם אתה יכול לחלום על זה... אתה יכול לעשות את זה" (וולט דיסני)

הוסף תגובה
תגובות