"כל משחק באים במטרה לנצח כשהמטרה לעלות ליגה"

הקשר הצעיר סתיו נסיקובסקי, הגיע העונה להפועל מרמורק כחלק מהצהרת הכוונות של הקבוצה לבנות תלכיד שחקנים מנצח שיקשה על שאר הקבוצות בליגה, ובעיקר בשביל לחזק את החלק ההתקפי במטרה לסיים את העונה בעלייה. נסיקובסקי, נחשב לקשר מוכשר מאוד ובמחזור הקודם נגד אזור הוא כבש שער שהביא ניצחון לקבוצתו. בריאיון לאתר 'גולר' סתיו מספר מה הוביל אותו למרמורק " זה מועדון מיוחד שתמיד קרץ לי", ומדבר על ההכנות לקראת המפגש עם הכח עמידר רמת גן שיתקיים אחרי הפגרה.

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 16-11-2019
  • 17:55

סתיו נסיקובסקי, קשר 50-50 גדל במחלקת הנוער של טוברוק ועבר דרך כל נבחרות הנוער והנערים של ישראל. לאחר מכן, שיחק בקבוצת הבוגרים של מכבי הרצליה בליגה הלאומית ושנתיים בכפר סבא, כשאת העונה הקודמת הוא סיים עם עליית ליגה מרגשת בהפועל כפר סבא לליגת העל. נסיקובסקי, שנחשב לקשר צעיר ומוכשר מאוד, הגיע למרמורק העונה כחלק מהצהרת הכוונות של הקבוצה לבנות תלכיד שחקנים מנצח, וכדי לעלות את המועדון בחזרה לליגה הלאומית. 

 

"מרמורק זה מועדון מיוחד שתמיד קרץ לי ותמיד אהבתי לשחק נגדו בגלל האוהדים", מספר נסיקובקי ומוסיף, ״כל שחקן שמח וגאה לשחק במועדון כזה עם קהל כזה וגם זה היה אחד הגורמים שהובילו אותי לחתום במקום הזה".

למרות הספקות לרדת לליגה א' הקשר המוכשר מצא בית חם במועדון האדום שנבנה העונה עם שאיפות ובעיקר דרך. הוא מספר על החיבור והעבודה המאתגר לצד המאמן הצעיר ניב סידי, ומתייחס להכנות במחזור הבא בו יפגשו למפגש מסקרן את הכח עמידר רמת גן.

 

סתיו מה הוביל אותך עונה למרמורק?

"הבנתי את השאיפות והתוכניות הגדולות והרצון הגדול שיש למועדון הזה ואת הרצינות והמקצועיות שבה ההנהלה והאנשים שמאחורי המועדון הזה והרגשתי שזה מקום ששואף לרמות הגבוהות ביותר וזה יכול להיות אתגר מעניין בשבילי, ואני אוהב לקחת על עצמי אתגרים כאלה. מעל הכל הסיבה הראשית שבגללה הגעתי זה בגלל המאמן ניב סידי שדיבר איתי איך שנגמרה העונה, ונוצר בנינו חיבור מיוחד. היו לי ספקות לרדת לליגה א׳, אבל כל הגורמים האלה הובילו אותי לחתום בהפועל מרמורק ואני שמח על המעבר הזה. הפועל מרמורק זה מועדון ענק ששייך לרמת הגבוהות ביותר".

 

כבשת שער במחזור האחרון נגד אזור איך התחושה? 

"תמיד כיף לכבוש במיוחד שער ניצחון, אבל מה שיותר ריגש ושימח אותי זה שהצלחנו שוב להתעלות על עצמנו ולקחנו 3 נקודות נוספות בדרך למטרה שלנו, במשחק מאוד קשה מנטלית ובתנאים לא פשוטים בכלל".

 

איך אתה מסכם את היכולת שלכם עד כה?

"אני חושב שתמיד יש מקום לשיפור, קבוצה עם חומר שחקנים איכותי כמו שלנו,צוות מקצועי ברמה כל כך גבוהה ותנאים כל כך טובים שאנחנו מקבלים מצד המועדון, צריכה תמיד לשאוף להשתפר. יחד עם זאת, אני חושב שלהגיע לכל משחק עם כל הלחץ והציפיות שיש עלינו, ולדעת להתעלות על עצמנו ולנצח שבוע אחרי שבוע זה לא דבר של מה בכך ודורש יכולת מנטלית גבוהה וגם כדורגל יעיל וחיובי. אני גאה בחברים שלי לקבוצה על זה. אנחנו מצליחים לעמוד ביעדים שלנו ולעשות את זה שבוע אחרי שבוע ברוך השם,ומקווים להמשיך באותה הדרך".

 

סתיו נסיקובקי חוגג את שער הניצחון מול הפועל אזור (צילום: יוסי סוריק)

 

ספר לנו על העבודה מול ניב סידי?

"העבודה מול ניב מאתגרת ומלמדת מאוד. מהרגע הראשון הבנתי שניב ביחד עם כל הצוות המקצועי נותנים לנו מעטפת, אך גם דורשים ברמות הגבוהות ביותר ויורדים לפרטים הקטנים ביותר. התשוקה, ההבנה והשאיפה שלו למצוינות, זה משהו שמדביק אותנו השחקנים אחריו יחד עם כל הצוות המקצועי ומוציא מאיתנו את המקסימום. אנחנו לומדים ממנו הרבה ומשתפרים מאימון לאימון. ברמה האישית אני מחזיק ממנו מאוד ובטוח שהוא יגיע לרמות הגבוהות ביותר".

 

איך התרשמת מליגה א׳ דרום?

"ליגה א׳ דרום הפתיעה אותי לטובה, מהר מאוד הבנתי שזאת ליגה מאוד איכותית, תחרותית וחזקה עם מועדונים מצוינים והשנה במיוחד עם כל השחקנים האיכותיים שירדו מהליגות הגבוהות, ונמצאים איתי בקבוצה בפרט ובשאר הליגה בכלל. אני לא מרגיש הבדל ברמה בין הליגה הזאת לליגה הלאומית".

 

במחזור הבא אחרי הפגרה תפגשו את הכח עמידר רמת גן איך תתכוננו למשחק?

"נתכונן בשיא הרצינות כמו לכל משחק. הכח עמידר רמת גן קבוצה מצוינת עם מאמן מצוין ושחקנים מעולים. אני בטוח שניב ושאר הצוות המקצועי יכינו אותנו בצורה הטובה ביותר, נבוא במטרה לנצח כמו שאנחנו באים לכל משחק".

סתיו נסיקובסקי רוצה לעלות ליגה עם הפועל מרמורק (צילום: יוסי סוריק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שיחררו של תום ובורלה משדר לחץ (הכל בלוף 16-11-2019, 18:13)
    טעות גדולה לשחרר את טום אתם מיצתירים כחסרי חחס אנוש אתם מקום ראשון בזכות תום עשיתם טעות
  2. סבלנות תשתלם (הוגה דעות 16-11-2019, 18:37)
    במרמורק הנמצאת במקום הראשון התחילו להכנס ללחץ ומתחילים להפעיל רכבת שחקנים.זו טעות ענקית. התגבש הרכב מנצח ואין כל סיבה שלא ימשיך לנצח.כל זעזוע הוא מיותר ויגרום להידרדרות.כדאי לזכור - אין עליה דרך פלייאוף.רק דרך מקום ראשון.יאללה מרמורק
  3. קשקושים (החכם 16-11-2019, 20:10)
    מועדון מיוחד חה חה חה,כמה צביעות ,שנה הבאה ישכח שהמקום העלוב הזה קיים. מקום שמנוהל על ידי סרסור מתודלק על ידי מלבין כספים של סידי
  4. שלומי טוב מנדלה מחפש קבוצה (יוחנן 17-11-2019, 11:50)
    עכשיו יש לך הרבה סמים נריה יא פדופיל יא ערס מ**** ילדות קטנות וגם ילדים לא אוהבים אותך בכפר שלם יא ז