אוהד רון מארח את יוסי חכים: תחזית ליגה א' דרום - מחזור 7

השבוע החלטתי לארח את חברי הטוב יוסי חכים. יוסי אימן 5 שני ברצף את הפועל אזור ועזב לפני שבועיים. המאמן מכיר את ליגה א שנים רבות וחושב שהכח ר"ג תפסיד לראשונה העונה להרצליה. מרמורק והאדומים יסיימו בתיקו וכפר שלם תצמצם פער. אבל מה עם אזור? ומה עם שאר המשחקים השבוע? שווה לראות..

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-10-2019
  • 15:20

ונעבור למשחקים:

הפועל אדומים אשדוד - הפועל מרמורק

אוהד: המשחק המרכזי של המחזור! האדומים נראים טוב מפתיחת העונה, סיימו בתיקו מכובד מול נורדיה ומראים הרבה אופי במשחקים שלהם. מנגד מרמורק הקבוצה הכי טובה בליגה עד שלב זה (ויסלחו לי הכח ר"ג). מרמורק מציגים סגל רחב, שחקנים איכותיים והתוצאות טובות לפתיחת עונה. האדומים בבית שווים ניצחון בכל משחק, אבל לנצח את מרמורק זה לא משימה קלה ולכן המשחק יסתיים בתיקו רק נקווה שיהיו שערים... ההימור שלי: תיקו.

יוסי: מדובר בשתי קבוצות מצוינות עם סגל מצוין! אשדוד היו טובים מאוד שבוע שעבר מול נורדיה, ואילו מרמורק עם סגל מצוין נמצאת בדרך הנכונה, המשחק יוכרע על הדברים הקטנים ובכל זאת הייתי מסמן תיקו במשחק הזה. ההימור שלי: תיקו.

 

ירמיהו "גריל טאון" חולון - עירוני קרית גת

אוהד: איזה ניצחון גדול עשו חולון שבוע שעבר על יבנה, מעבר לניצחון הם הוכיחו הרבה אופי וכוח נפשי של קבוצה חזקה ומנטלית, שיכולה לנצח משחקים קשים. קרית גת זו בושה שפתחו את העונה במתכונת הנוכחית, ממועדון אחד הגדולים בליגה א', עם מאות אוהדים, נשאר בקושי סגל למשחק. מקווה שימשיכו לחטוף תבוסות כדי שבעל הקבוצה יחזיר את הקבוצה לעירייה וישיקעו בקבוצה שיקרה לכולנו... ההימור שלי: חולון בכל הכוח. 

יוסי: חולון אחרי ניצחון גדול ביבנה עם מאור אסור המצוין ורונן פרץ. הם לא יתקשו מול קרית גת שליבי ליבי איתה על המצב שלה. ההימור שלי: ניצחון לחולון.

 

מאור אסור בתקופה נהדרת (דדי ברק)

 

הפועל כפר שלם - מכבי יבנה

אוהד: כפר שלם עם עוד הפסד בשבוע שעבר, הפעם בדרבי מול מכבי יפו ועושה רושם שהמאמן שלהם עומר פרץ לא מסוגל להביא אותם למשחק טוב אחרי התצוגה הגדולה שעשו שבוע לפני כן שהביסו את בקעת הירדן 6-1. עם הסגל שיש לכפר שלם, המאמן היה צריך למצוא את הנוסחה ולהביא את שחקניו לרמת מוכנות גבוהה ונראה שאולי התפקיד גדול על המאמן של הכפר. מנגד ביבנה מונה רפי כהן למאמן הקבוצה. הם הפסידו שבוע שעבר לחולון ומאמן חדש מביא אנרגיות חדשות ולרוב ניצחון במשחק הראשון.  קרב שקול יהיה בשכונת התקווה ונקווה שהכפר ידעו לצאת מהמיני משבר ראשונים ולנצח. ההימור שלי: ניצחון לכפר שלם.

יוסי: לכפר שלם יש קבוצה מדהימה, משחקת כדורגל מצוין, ולמרות התקלה בשבוע שעבר היא אחת משלום המועמדות הבכירות לעליית ליגה. מנגד יבנה נמצאת בנפילה קשה, זה לא מה שציפו ביבנה שבנו את הקבוצה! ההימור שלי: ניצחון לכפר שלם.

 

מכבי שעריים - מכבי קביליו יפו

אוהד: שתי הקבוצות שבעבר היו יכולות בשקט למלא את המגרש בשעריים (לא שזה בעיה גדולה - כולה כמה מאות אוהדים נכנסים למגרש), מגיעות לאחר ששתיהן ניצחו אבל שעריים יכולים לצאת לדרך חדשה, יש להם סגל שחקנים ששווה פלייאוף בטח עם החיזוק שעשו שבוע שעבר. מנגד מכבי יפו קבוצה צעירה ומאומנת היטב, עם שחקנים סופר מוכשרים אבל חסר להם כמה שחקנים בכירים שיובילו אותם לצמרת ולהתמודדות אמיתית על העליה. ופה אני לא מבין את ההנהלה של יפו שבמקום להביא ספונסר גדול, הם לא יודע מה עושים אבל עובדתית הם לא הביאו את הספונסר שידחף אותם קדימה. ורק לראות את הקבוצות באזור שלהם ולהבין שאזור, חולון ואפילו כפר שלם, יכולות למשוך אנשי עסקים רציניים ויפו לא?? משהו פה מוזר. ההימור שלי: שעריים עדיפים בטח בבית והם גם ינצחו.

יוסי: שעריים מול יפו זה משחק מאוד מסקרן. שערים אחרי ניצחון גדול בבקעה ויפו אחרי ניצחון ענק על כפר שלם! אני הולך על תיקו, קשה לי לראות ניצחון פה. ההימור שלי: תיקו.

 

יפו מגיעה עם דחיפה אדירה לאחר הניצחון מול כפר שלם (מני בן ארי)

 

מ.כ. אור יהודה - הפועל בקעת הירדן

אוהד: אור יהודה נראו נפלא מול הכח ר"ג בשבוע שעבר ולא היה חסר הרבה שהם גם היו מפתיעים אותם. בקעת הירדן עם הפסד שני רצוף ורואים שקשה להם לצאת מהתבוסה שספגו לפני שבועיים בשכונת התקווה. הם במשבר! אור יהודה קבוצה נפלאה עם הגנה חזקה וחלק התקפי שמתחיל לפרוע שטרות ולהראות יכולות של כדורגל. אור יהודה בבית עדיפים, אבל בקעת הירדן יכולים להרדים אותם ולהפתיע. הימור שלי: אור יהודה עדיפים וינצחו.

יוסי: אור יהודה עם אסי חקק, רביד אשר וכמובן עם מתן בית יעקב, ינצחו את הבקעה שנמצאת במדרון חלקלק. ההימור שלי: ניצחון לאור יהודה.

 

מכבי הרצליה - הכח ר"ג

אוהד: הכח ר"ג הקבוצה הכי אטרקטיבית בליגה א' וזאת כבר עובדה, היא מתארחת בהרצליה אצל הקבוצה שהסדר ממנה והלאה. השבוע החתימו למאמן את החבר הגימלאי ערן קוליק שבגילו יכול להיות סבא של המאמנים בליגה ולא ברור לי למה להביא מאמן כל כך מיושן כשיש לך מאמנים טובים שיושבים על הגדר. דוד מרטן מוביל את שחקניו הצעירים לפתיחת עונה נפלאה והשאלה היא עד מתי? כל העונה הימרתי בכל משחק נגד הכח וכל שבוע שלחו לי הודעות מאנשי הכח שאני אמשיך ללכת נגדם כי זה עושה להם טוב בתוצאות. השבוע אני נותן להם את העדיפות ואת הניצחון. האם הם יפסידו? הימור שלי: הכח ר"ג ינצחו.

יוסי: מכבי הרצליה נמצאת בתקופה קצת בעייתית, אך עם יוסי שבחון שמשתבח עם השנים. מולה תגיע הפתעת העונה עד כה, משחק קשה לשני הצדדים אך אני הולך עם הרצליה. ההימור שלי: ניצחון להרצליה.

 

הכח ר"ג, הקבוצה הכי אטרקטיבית בליגה (איתן ידגר)

 

שמשון כפר קאסם - עירוני אשדוד

אוהד: שי מאור חוזר לכפר קאסם. שי כזכור העלה את כפר קאסם לליגה א' ומאז הספיק להיות יקיר העיר שם. אשתקד הוא העלה את אשדוד לליגה א' ונראה שהוא גם יקיר העיר אשדוד בצד הצהוב כמובן. כפר קאסם בבית חייבת נקודות כדי לברוח מהתחתית וגם אשדוד, אבל כפר קאסם קבוצה יותר טובה בטח בבית. ההימור שלי: ניצחון לכפר קאסם. 

יוסי: שמשון בפתיחת עונה לא טובה למרות ההשקעה הגדולה בקבוצה, לעומתה אשדוד עם ניצחון גדול במחזור האחרון, ועם סגל שחקנים מדהים כמו תומר בן חיים, עמרי כהן ועידן חג'ג אמורים לנצח את המשחק. ההימור שלי: ניצחון לאשדוד.

 

שי מאור, 'יקיר' הכפר חוזר (ארז נעמן)

 

הפועל אזור - נורדיה ירושלים

אוהד: אזור מפציצה בשבועיים האחרונים עם תוצאות ענקיות וכל הכבוד להם על כך. השבוע הם פוגשים את נורדיה ירושלים אחת הקבוצות החזקות בליגה א', עם סגל שחקנים מהטובים בליגה, אבל להגיע למגרש הקשה באזור כשאזור במומנטום אדיר, אני חושב שיהיה קשה לנורדיה לנצח. אזור ינצלו את המגרש הביתי ויסיימו בתיקו מכובד מול נורדיה. ההימור שלי: תיקו. 

יוסי: הפועל אזור בבית היא תמיד מוקש והיא אחרי שני נצחונות. מנגד מגיעה הקבוצה המצויינת של בנודיס, (שיושב שבעה ולא יהיה נוכח) בהזדמנות הזו אני משתתף בצערו על מות אימו. אני הולך על ניצחון דחוק לנורדיה למרות הפינה החמה לאזור. ההימור שלי: ניצחון קטן וקשה לנורדיה.

אוהד רון מארח את יוסי חכים: תחזית ליגה א' דרום - מחזור 7

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהד רון מנחוס (סגול 24-10-2019, 15:38)
    אדון אוהד רון אנחנו נוכיח לכל הליגה שטעיתם. אל תשים אותנו באתר שלך אתה מביא לנו נאחס!!! למה לא הלכת נגדנו??? מה קרה פתאום אתה מהמר עלינו! בתחילת העונה הורדתם אותנו ליגה
  2. צניעות (הכח 24-10-2019, 15:39)
    צניעות זה שם המשחק!!!! בלי בלבולי מוח וביצים! תמשיכו לזלזל בהכח ואנחנו נזלזל בכם חזרה על המגרש
  3. אתה מנחוס אוהד!!; (הסגול 24-10-2019, 15:49)
    תהמר על הפסד שלנו למה אתה מנחוס.
  4. מתי תבינו? (יפו 24-10-2019, 15:54)
    מכבי יפו היא קבוצת אוהדים. משקיע יכול להיות רק אוהד. להביא אנשים מפוקפקים כמו בירנבאום יביאו אסון
  5. חבר במועדון הגימלאות? (ערן קוליק 24-10-2019, 16:01)
  6. קבוצה של חיזבלה (המוכתר משעריים 24-10-2019, 16:07)
    הכח בהצלחה ,אוהדי שעריים מחזיקים לכם אצבעות בכל משחק,העיקר שהמחבלים לא יעלו.לכל הקבוצות תתאבדו מול מרמורק היהירים שטוענים שיעלו ליגה בדילוגים.לשבור להם את הרגליים
  7. Hakoach (Eli chakimi.ny.usa 24-10-2019, 16:46)
    Behtzlacha,hakoach!!!!
  8. נחום (עמי 24-10-2019, 16:47)
    חכים אין לך מושג בכדורגל קיבלת 4 בוינטר והיה צריך להגמר 8
  9. אזור בלב (אזור בלב 24-10-2019, 16:53)
    יוסי תבוא למשחק תיראה ניצחון של אזור ועל תשכח לאכול תכובע
  10. אוהד רון אוהב את עומר פרץ (הסגול 24-10-2019, 16:57)
    שנה שעברה הימר עלינו בכל משחק ועכדיו מהמר על הכפר וכל שבוע מתבזה.
  11. אי אי אי אנשי אזור הטיפשים (כל הזמן מתפלאים למה לא מפרגנים לכם 24-10-2019, 17:14)
    איך יפרגנו אם אתם אוכלים אחד את השני אתם מלכלכים כל אחד על השני שם תת רמה של אנשים
  12. תרשמו תוצאת סנסציה במחזור (אחד שיודע 24-10-2019, 18:13)
    קרית גת מפסידה רק 5:0 !!! בעונה הבאה הם ירשמו כקבוצת כדור סל פחחח
  13. יוסי איך זה להבין שאתה היית הבעיה (חוסר מודעות זה דבר לא טוב 24-10-2019, 18:24)
    גם מחר אחרי המחזור תבין שוב כשלא נפסיד לנורדיה שאתה היית בעצם הבעיה באזור כמה קל?
  14. קביליו (הרצל 24-10-2019, 18:46)
    אהבתי אנשי עסקים רציניים בכפר שלם,אזור וחולון.
  15. היידה אור יהודה (או יהודה 24-10-2019, 19:24)
    יעלה מחר חייבים ניצחון בעזרת השם לתת מילחמה
  16. יאללה שעריים (אזוריה 24-10-2019, 19:28)
    תנו בראש לקופביליו!
  17. מחר מנצחים (עירוני אשדוד 24-10-2019, 23:13)
    לא יעזור מחר 2,אפס
  18. יאללה אזור אש בעינים היום מלחמת עולם היום באזור (אזורי בדם 25-10-2019, 09:16)
  19. Hakoach (Eli chakimi.ny.usa 25-10-2019, 14:49)
    Daka,90.3:1!! Gvarim!!!!
  20. אוהד-שברת המנחוס!!! (הסגול צהוב 25-10-2019, 15:40)
    הגיע הזמן.שבת שלום
  21. יוסי חכים (סגול ותיק 25-10-2019, 16:04)
    איזה מאמן תותח הבאת שיהמר על משחקים.מי זה בכלל יוסי חכים שמבין בכדורגל?מה הוא עשה בחיים שלו בתחום הז
  22. היום צפינו באזור מנצחת (חחחחח 25-10-2019, 17:39)
    אה לא הם קיבלו 4 , חוסר מודעות זה דבר לא טוב , קרית גת ויבנה נמושות הליגה נתנו לכם להרגיש אבק כוכבים
  23. רק מרמורק באדום (אדום לוהט 25-10-2019, 19:22)
    אדומים אשדוד שתדעו בליגה יש רק קבוצה אדומה אחת וזו מרמורק..השנה אתם ורודים שנה הבאה תהיו אדומים..