אוהד רון מארח את שלומי משה: תחזית ליגה א׳ דרום מחזור 5

השבוע החלטתי לארח את חברי הטוב שלומי משה. שלומי אימן בקריית גת בשנים האחרונות והעונה נמצא במו"מ עםפ מספר קבוצות. שלומי מכיר את הליגה הן כשחקן והן כמאמן וחושב שהשבוע במשחק העונה נורדיה ומרמורק יסיימו בתיקו. כפר שלם תנצח את הבקעה ותצמד עליהן..אבל מה התחזית שלו לגבי שאר המשחקים? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 10-10-2019
  • 19:01

ונעבור למשחקים:

בית"ר נורדיה - הפועל מרמורק

אוהד: משחק העונה כבר במחזור החמישי, נורדיה יודעת שהיא לא מרשימה עד כה העונה, מתוך 4 משחקים יש להם הפסד ותיקו וזה מאכזב לאור העובדה שנבנתה קבוצה חזקה להתמודד חזק על העליה. מנגד מרמורק נראית נהדר, היא מושלמת ומוכיחה כל שבוע את הכוח שלה ויכולות שלה. נורדיה יודעת שהפסד נוסף והם כבר 8 נקודות מהמקום הראשון וזה אולי סוף הסיפור מבחינתה כבר במחזור החמישי. מרמורק תשמח עם תיקו. ההימור שלי: תיקו.

שלומי: משחק המחזור ללא ספק.. ארז המאמן הכי טוב בליגה נגד מרמורק הקבוצה הכי טובה בליגה, אומנם נורדיה עדיין לא התחברו אבל כשהם יתחברו יהיה קשה לעצור אותם. במשחק כזה עם חלוצים כמו אסייג אדלשטיין עידו ושוער כמו אבי איבגי צפוי משחק ברמה גבוהה מאוד. ההימור שלי: תיקו עם שערים.

 

ניצחון של סידי מול נורדיה ירחיק את נורדיה מהמאבק על הכרטיס ללאומית (יוסי סוריק)

 

הפועל אדומים אשדוד - עירוני קריית גת

אוהד: אדומים לא ניצחו שבוע שעבר את יבנה אבל נראו טוב והיו שווים ניצחון, יש להם חלק התקפי מצוין ששווה בכל משחק שער. קריית גת אומנם פתחה את העונה שבוע לפני הליגה, אבל לא מובסת כפי שחשבו כולם. האדומים יכולים להביס את קריית גת וזה גם מה שיהיה. ההימור שלי: ניצחון לאדומים זה בטוח.

שלומי: ליבי עם קרית גת אבל קבוצה בלי תקציב לא יכולה לשרוד בליגה א' ונגד אשדוד וחיים לוי מאמן מצוין והתקפי אין להם סיכוי. אדרי, שריקי וברוכיאן יחגגו. ההימור שלי: אשדוד תנצח.

 

הפועל אזור - מכבי יבנה

אוהד: יש קצת אי סדר באזור, יוסי חכים שהוביל את המועדון בשנים האחרונות להצלחות החליט לעזוב ושחקנים לא יודעים מה יעלה בגורלם כי המועדון רוצה להתחזק בצורה רצינית. יש שמועות שיש הרבה כסף שיש ספונסר גדול שהגיע לתמוך בקבוצה אבל את זה נדע בימים הקרובים כשנראה שחקנים חדשים וטובים שיחתמו. יבנה יש הרבה אכזבה משחקנים שאומנם עלו הרבה כסף אבל לא מצדישים בשלב זה את עצמם. אזור בבית עדיפים אבל מעבר לתיקו לא רואה אותם לוקחים. ההימור שלי: תיקו.

שלומי: שתי קבוצות שמאכזבות עד עכשיו. יבנה עם סגל של ליגה לאומית ושחקנים מצוינים שצריכים להיות בחלק העליון ולהילחם על עליה. יוסי חכים בנה באזור קבוצה טובה וכלום לא הולך שם, בינתיים יוסי חכים עזב אבל לא הוא הבעיה, למרות זאת אזור ינצחו כמו שקורה בדרך כלל כשמאמן מתפטר. ההימור שלי: ניצחון לאזור.

 

יוסי חכים עוזב את אזור, אילו עוד שינויים מתכננים באזור? (אלעד ירקון)

 

ירמיהו "גריל טאון" חולון - מכבי יפו

אוהד: חולון בתקופה פחות טובה, מפסידה משחקים שהם עדיפים והשיא היה בהפסד לבית"ר ר"ג מליגה ב' במשחקי הגביע שהיו השבוע. מנגד, במכבי יפו כולם מדברים שיש קבוצה צעירה ומוכשרת שיכולה לנצח הרבה קבוצות בליגה. קבוצה חזקה יפו וטוב לליגה א' אם הקבוצה הזאת תיצמד לצמרת. חולון יותר מנוסים ויותר חזקים מהם פיזית, אבל לא נמצאים במומנטום חיובי ויפו מסוגלים להפתיע אותם. ההימור שלי: ניצחון לקביליו שידחוף אותם לצמרת הגבוהה. 

שלומי: משחק בין שתי קבוצות שוות. יפו באים אחרי ניצחון וחולון אחרי הפסד. מגיע לקהל של יפו קבוצה טובה שתילחם למעלה ולא נראה שזה יקרה העונה, מנגד חולון קבוצה עיקשת ומאומנת. ההימור שלי: יפו ינצחו 1-0. 

 

הפועל כפר שלם - הפועל בקעת הירדן

אוהד: כפר שלם ספגו מפלה גדולה נגד הכח ר"ג, זה אומנם היה משחק יוקרתי יותר לשחקני הכח לנצח את מאמנם אשתקד עומר פרץ, אבל עדיין כפר שלם היו צריכים לנצח ונקווה שמאמנם יפיק לקחים ויוציא את קבוצתו לדרך חדשה, ומול בקעת הירדן זה יכול להיות ניצחון קל וחשוב. הבקעה נראים נפלא העונה ואורי קרגולה הבטיח שהוא הולך להפתיע והוא כבר מפתיע עד היום ושאפו ענק מגיע לו על כך. אבל כפר שלם עדיפים השבוע עליהם והם גם ינצחו. ההימור שלי: ניצחון לכפר שלם.

שלומי: כפר שלם קיבלו מכה בכנף שבוע שעבר אבל אני סומך על עומר המצוין ואיתן שישדרו שקט ויחזירו את הקבוצה למסלול הניצחונות. בקעת הירדן בתקופה מצוינת, אבל זה לא יספיק נגד כפר שלם. ההימור שלי: ניצחון לכפר שלם.

 

עומר פרץ רוצה לחזור למסלול הניצחונות (דדי ברק)

 

מכבי שעריים - הכח ר"ג

אוהד: איזה סגל שחקנים יש בשעריים, לפי הסגל הם חייבים להתמודד בצמרת אבל כנראה שאין מאמן ברמה המתאימה והמנהל המקצועי שהביא אותו, לא ברור כמה ניסיון וידע יש לו באימון ליגה א', זאת התוצאה. סגל שחקנים טוב ככל שיהיה לא יוכל להוביל את עצמו - חייב דמות על הקווים ולא ברור למה בשעריים לא עושים שינוי על הקווים או לפחות בניהול המקצועי... מנגד הכח בהצלחה מעל ומעבר לסגל השחקנים שיש להם. אומנם שחקנים צעירים ומוכשרים יש להם, אבל הם חסרי ניסיון ויש לי תחושה שהסגל של שעריים יוכל לנצח את הצעירים של הכח ר"ג. ההימור שלי: ניצחון לשעריים.

שלומי: בשעריים יש לחץ מטורף. ראיתי את המחצית השנייה במשחק נגד אשדוד בשבוע שעבר וקבוצה ביתרון מספרי הולכת אחורה ומנסה לשמור על תיקו וכמעט סופגת. רון ומני חייבים לעשות שינויים והם יעשו ויוציאו את שעריים מהמקום הזה. מנגד הפתעת העונה עד עכשיו - הכח רמת גן, קבוצה מצוינת ומאומנת עם שחקנים כישרוניים, אבל אחרי ניצחון גדול תגיע מעידה. ההימור שלי: תיקו.

 

פתיחת עונה נהדרת לדוד מרטן והכחהאם זה יספיק מול שעריים? (דדי ברק)

 

מ.כ. אור יהודה - עירוני אשדוד

אוהד: לפני הליגה ראיתי משחק אימון בין אשדוד לאור יהודה ואשדוד ניצחו בעיקר באמצע החזק שלהם. לאור יהודה יש הגנה חזקה מאד, אבל בקישור ובתקפה חסר להם מישהו שידע לקחת אחריות ולכבוש שערים. לאשדוד יש קישור חזק מאד, אך ההגנה שצריכה חיזוק עד שלפחות יחזור עומרי כהן הבלם. אור יהודה בבית בסינטטי לא ירצו להפסיד ואשדוד בחוץ יהיו שמחים עם תיקו. ההימור שלי: יסתיים בתיקו. 

שלומי: אור יהודה בנו קבוצה עם שחקנים ותיקים וניסיון שמשחק תפקיד בליגה הזו, בינתיים התוצאות שלהם סבירות. מנגד אשדוד אחרי תיקו ביתי, תחסר את השחקן הכי משמעותי שלה - מאור זוהר, שהורחק והולכת להילחם במגרש לא קל. ההימור שלי: ניצחון לאור יהודה.

 

מכבי הרצליה - שמשון כפר קאסם

אוהד: הרצליה קבוצה חזקה והם הוכיחו את זה למן פתיחת עונה. קשה מאד לפתח משחק נגדם והם יודעים לעקוץ יפה עם אלירן שמש חלוץ הקבוצה. מנגד כפר קאסם עם פתיחת עונה לא טובה, אני ציפיתי מהם להיות עם יותר נקודות אבל הם ישתפרו. הרצליה עדיפים על כפר קאסם ובטח בבית הם יקחו את הניצחון. ההימור שלי: ניצחון להרצליה.

שלומי: שתי הקבוצות מגיעות אחרי הפסד. מכבי הרצליה הפסידה למרמורק ותרצה לנצח בבית ולהידבק לחלק העליון של הטבלה, מנגד כפר קאסם אחרי הפסד ביתי ירצו לחזור עם תיקו. ההימור שלי: הרצליה תנצח 1-0.

אוהד רון מארח את שלומי משה: תחזית ליגה א׳ דרום מחזור 5

הוסף תגובה
תגובות
  1. המלצה לכתב (הוגה דעות 10-10-2019, 20:30)
    תכנס לאתר של ההתאחדות ותראה את הסגל של מכבי שעריים לפני שאתה כותב שטויות במיץ
  2. הכפר מפסיד ופרץ מפוטר (הסגול צהוב 10-10-2019, 22:28)
    עוד הפסד לכפר ועומר פרץ אומר שלום לכפר, מתחנן לחזור לסגול ומקבל ברקס. תחזית שלי!!!!
  3. שלומי בוא לשערייים (שערייים בנשמה באש ובמים 11-10-2019, 00:23)
    השינוי בשעריים להביא את שלומי משה מכיר את הליגה אחלה מאמן
  4. Hakoach (Eli chakimi.ny.usa 11-10-2019, 08:26)
    Good luck,hakoach...!
  5. סגול (אחד שיודע 11-10-2019, 09:44)
    הכח מגיעים למשחק בלי 4 שחקני הרכב פציעות
  6. תיזהר (לקופרלי 11-10-2019, 10:38)
    הפסד שלך והם מביאים את יוסי זוזוט החתרן
  7. למספר 2 חלומות מתגשמים אבל לא הפעם (נטרלי 11-10-2019, 10:50)
    אני אוהד קבוצה אחרת שערוקי בדם--אין מצב שעומר פרץ הולך הביתה --מאמן ברמה מעל כל הליגה ---ושווה לכבד מאמן על שנה קודמת עם תקציב נמוך --תראה מה עשה מכל שחקן שלכם
  8. Hakoach (Eli chakimi.ny.usa 12-10-2019, 15:57)
    Hasavat,atara,leyosna!!