"אנחנו באים מוכנים כמו לכל משחק וגם נחזור עם הנקודות"

מוחמד בדיר נחשב לאחד הקשרים הטובים והמנוסים בליגה א' דרום, ואת העונה הנוכחית הוא פתח במדי הפועל "אדומים" אשדוד שנבנתה במטרה להגיע לצמרת הליגה, בדיר צפוי להיות אחד השחקנים הבולטים שיובילו את הקבוצה להצלחה. בריאיון לאתר 'גולר' הוא מספר מה הוביל אותו לאדומים "זה הצעד הכי טוב שעשיתי בשנים האחרונות", ומדבר על ההכנות לקראת המחזור השני מול בקעת הירדן " קבוצה טובה עם מאמן מנוסה".

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 19-09-2019
  • 20:13

מוחמד בדיר, שחקן מנוסה מאוד ואחד הקשרים הטובים ביותר בליגה א' דרום שיחק בעבר במ.ס כפר קאסם ובשמשון כפר קאסם ובעונה הנוכחית הגיע להפועל "אדומים" אשדוד, שבנתה תלכיד שחקנים בצורה שקולה יותר בניגוד לעונה הקודמת שבה הקבוצה נבנתה במטרה לעלות ליגה, אך בסופו של דבר סיימה במקום הרביעי. הגעתו של בדיר לקבוצה זוהי הצהרת כוונות של המועדון לבנות תלכיד שמשלב בין שחקנים  צעירים למנוסים ושיהיה ניתן לרוץ איתו קדימה לצמרת הטבלה.

 

מוחמד, מה הוביל אותך לאדומים אשדוד? 

"חיים לוי ויאיר אזולאי שאני מעריך מאד פנו אלי בפגרה, ראיתי את התשוקה שלהם לראות אותי בקבוצה ויחד עם המקצוענות של יאיר לא חשבתי פעמיים וחתמתי. אני חושב שזה הצעד הכי טוב שעשיתי בשנים האחרונות".

 

ספר לנו על הקבוצה שנבנתה העונה?

"נבנתה קבוצה צעירה ליד שחקנים מנוסים כמו עידן שריקי, אבירם ברוכיאן, לישי ביטון, וצ'קול. אנחנו עדיין בשלב של בניית קבוצה שתהיה ראויה ומכובדת לליגה א ואנחנו נהיה".

 

מוחמד בדיר "להגיע לאדומים אשדוד זו ההחלטה הכי טובה שעשיתי" (צילום: מדיה האדומים)

 

איך אתה מסכם את המחזור הראשון שהסתיים בתיקו מול הכח? 

"בטח שרצינו לפתוח עם נצחון ביתי, אבל שחקנו נגד קבוצה טובה שתעשה צרות להרבה קבוצות. נקודה להמשך הדרך זה גם טוב ואנחנו עם הפנים למשחק הבא".

 

מה המטרות ברמה האישית והקבוצתית?

"המטרה האישית שלי זה לתת את מה שאני יודע ולעזור לקבוצה שלי להיות בחלק העליון של הטבלה,פליאווף עליון זו המטרה שלנו בע"ה".

 

 

מוחמד בדיר "אני רוצה לעזור לקבוצה להיות בחלק העליון של הטבלה" (צילום: מדיה האדומים)

 

מה דעתך על ליגה א׳ דרום העונה? 

"לשחקן שנמצא עונה שישית בליגה א' דרום זו העונה שתהיה הכי מעניינת ומסקרנת, יש קבוצות שהשקיעו הרבה כסף והביאו שחקנים ברמה מאד גבוהה,האוהדים יהנו כל שבוע מחדש בליגה א' דרום".

 

במחזור הבא אתם צפויים לפגוש את בקעת הירדן איך תתכוננו למשחק?

"בקעת הירדן זה המשחק הכי קשה שיכול להיות לקבוצה, ראיתי אותם נגד נורדיה והם קבוצה טובה עם מאמן מהכי טובים בליגה א. אנחנו באים מוכנים כמו לכל משחק גם לנו יש קבוצה מצוינת ובעזרת השם נחזור עם כל הנק'".

 

מוחמד בדיר, חיזוק מצוין לאדומים אשדוד (צילום: מדיה האדומים)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אתם קבוצה זבל (חחחח 19-09-2019, 20:37)
    ‏לא ישלמו לך נראה אותך מדבר
  2. כוכב כדורגל (מוחא אוהבים אותך 19-09-2019, 21:53)
    שחקן גדול אוהבים אותך סמוכים ובטוחים בך יאללה הפועל ❤️❤️❤️
  3. עד המשכורת החמישית ובורח (בדיר 20-09-2019, 09:23)
  4. מוחמד בדיר זה חיקוי של מוחמד גדיר? (מעלותי 20-09-2019, 13:32)