נבחרת המחזור ה-1 בליגה א' דרום

המחזור הראשון בליגה א' דרום הסתיים, מחזור בו בקעת הירדן של אורי קרגולה השיגה את הפתעת המחזור וניצחה את נורדיה ירושלים, מרמורק וכפר שלם השיגו ניצחונות מול יבנה והרצליה, אור יהודה יצאה לשעריים וחזרה עם ניצחון נהדר ועתידה של קריית גת עדיין לא ברור. אך מי כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הטובה של המחזור?

  • על ידי: אוהד רון
  • 17-09-2019
  • 10:33

שוער:

אופיר קרצו (מ.כ. אור יהודה)

שוערה הצעיר והמוכשר של אור יהודה קיבל הזדמנות בשער והוכיח שיש על מי לסמוך. שוער צעיר עם הבנת משחק של שוער וותיק, יכול להוות אלטרנטיבה בשער. מול מכבי שעריים הוא עשה את המוטל עליו בדרך לניצחון של קבוצתו.

 

הגנה:

יובל שפונגין (הפועל מרמורק)

מגנה הימני של מרמורק היה במשחק נהדר מול מכבי יבנה. שמר בהגנה, הרבה לתקוף והראה הרבה יכולות ובעיקר ניסיון של שחקן מליגה בכירה. שפונגין מוסיף הרבה ניסיון להגנת מרמורק.

 

 

שחף הלמן (הפועל בקעת הירדן)

בלמה של בקעת הירדן עצר את כל התקפות נורדיה ולא נתן להם לכבוש, למעט פנדל שנשרק לטובת נורדיה שלא ברור על מה... שחף בלם מצוין, סגר את התקפת נורדיה שכוללת את ההתקפה החזקה שלה, הנהיג את ההגנה והוכיח שהוא מהבלמים הטובים בליגה.

 

מאור זוהר (עירוני אשדוד)

החל את המשחק כבלם ועזר לקבוצתו בחלק ההגנתי, לקראת סוף המחצית הראשונה עלה לשחק בתפקידו הטבעי - קשר אחורי, כבש את שער הניצחון ועשה הרבה דברים חיובים וטובים לטובת קבוצתו. 

 

קישור:

מאור אסור (ירמיהו 'גריל טאון' חולון)

קשרה המהיר של חולון כבש את שער הניצחון לקבוצתו לא לפני שבישל שער לרועי דיין. מאור פורח תחת מוסא בן חיים, כובש שערים, מבשל ובעיקר עושה עבודה על כל הצד עם הפריצות המסוכנות שלו.

 

 

אלמוג אוחיון (הפועל כפר שלם)

קשרה של כפר שלם היה מצוין מול הרצליה, בישל שני שערים אבל מעבר לבישולים הוא עשה ככל העולה על רוחו במגרש. עבר שחקנים נהדר והכין מצבים לקבוצתו. רק חבל שנפצע ויצא חצי שעה לסיום המשחק, אחרת היינו רואים ממנו עוד מבצעים. 

 

משחק מצוין לאלמוג אוחיון (איתן ידגר)

 

שלומי שקורי (מ.כ. אור יהודה)

משחק טוב היה לשלומי מול מכבי שעריים, משחק שכולל בישול יפה למתן ארביב. שקורי ניווט את המשחק מהקישור האחורי וחילץ הרבה כדורים. שחקן בית שנותן את הנשמה עבור קבוצתו.

 

שחר בלילטי (הפועל בקעת הירדן)

איזה שחקן נהדר שחר וכמה הוא חשוב לבקעת הירדן. הוא המנהיג של קבוצתו בחלק ההתקפי, מוציא את חבריו להתקפות מסוכנות והוכיח המון אופי בשער הניצחון שכבש.

 

התקפה:

אוהד קדוסי (הפועל כפר שלם)

שער ובישול למלך שערי ליגה א' צפון אשתקד, שהגיע למחוז הדרומי והוכיח שהוא חלוץ מעל הליגה. מול מכבי הרצליה שנחשבת לקבוצה טובה, קדוסי כבש שער יפה עם הראש והוסיף בישול לגיא כהן. 

 

אוהד קדוסי, חלוץ מעל הליגה (איתן ידגר)

 

עומרי פרל (מ.כ. אור יהודה)

הקשר-חלוץ של אור יהודה שהגיע משמשון ת"א היה מצוין מול שעריים, כבש שער אחד, בישל שער נוסף והיה מהמצטיינים בקבוצתו והביא ניצחון ראשון לקבוצתו העונה כבר במחזור הראשון. פרל שחקן מוכשר שיכול להתקדם לליגות הגבוהות. 

 

עידו אקסברד - כוכב המחזור של המחזור הראשון! (יוסי סוריק)

 

עידו אקסברד (הפועל מרמורק) - כוכב המחזור!

איזה חלוץ ענק יש במרמורק! כבר במחזור הראשון כבש צמד אדיר מהאוויר, אחד ב'וולה' חזק מהאוויר והשני בטאץ' נדיר ביופיו כשכבש שער מתוך הרחבה. לפני כשבוע הוא כבש צמד בגביע והוא מוכיח לליגה שמרמורק הביאה חלוץ ענק!

 

אורי קרגולה מאמן המחזור של ליגה א' דרום (איתן ידגר)

 

מאמן המחזור: אורי קרגולה (הפועל בקעת הירדן)!

שי מאור עשה ניצחון יפה עם עירוני אשדוד מול אזור בחוץ. יעקב טל עשה ניצחון נהדר עם קבוצתו מאור יהודה על מכבי שעריים החלשה אבל מעל כולם הדהים אותנו אורי קרגולה עם ניצחון מדהים על נורדיה ירושלים - אחת הקבוצות החזקות בליגה! שאפו לקרגולה!

נבחרת המחזור ה-1 בליגה א' דרום

הוסף תגובה
תגובות
  1. שעריים חזקים אם השוער של אור יהודה פה חחחחחחחחחחחח (ליגה א 17-09-2019, 10:47)
    הפוך על הפוך
  2. למס 1 אכן השוער של אור יהודה היה טוב (שערוקי 17-09-2019, 11:47)
    לשעריים אין התקפה. עדיף לתת לצעירים לשחק יכבשו הרבה יותר
  3. תגילת העונה יהיה משעריים (שערוקי 17-09-2019, 12:37)
    תיזכרו את השם אור לוין גומר את העונה עם 15 שערים לפחות רק סבלנות מני כל הכבוד על הבחירה
  4. תגובה ל 3 (הוגה דעות 17-09-2019, 18:50)
    כדי שזה יקרה צריך לתת לו לשחק...
  5. תגובה ל4 (שעריים בנשמה 17-09-2019, 19:08)
    ממתי נתנו לשחקני בית לשחק ?