אימון: ירמיהו 'גריל טאון' חולון - הפועל בקעת הירדן 0-2

במשחק אימון שנערך אמש, גברה חולון שנראתה נהדר את בקעת הירדן 0-2 משערים של מאי מזל ורותם שרון. הבקעה נראו בעיקר עייפים ממשחק שני תוך יומיים. מוסא בן חיים: "משחק אימון טוב שלנו אך יש עוד מה לשפר", ויקטור גניש: "הגענו מוכנים, הפנים לקריית גת". אורי קרגולה: "יש הרבה דברים לתקן"

  • על ידי: אוהד רון
  • 31-08-2019
  • 08:32

במשחק ההכנה אחרון לקראת משחקי הגביע שיתקיימו בשבוע הבא, נפגשו ירמיהו 'גריל טאון' חולון והפועל בקעת הירדן. על הנייר מדובר בשתי קבוצות שלאור החיזוק שלהן, היו שמחות לסיים את העונה במקום טוב באמצע הטבלה, אבל במגרש ראינו קבוצה אחת על המגרש, ירמיהו 'דריל טאון' חולון. 
חולון שיחקו נהדר, כאשר רואים שההגנה התייצבה עם דור אלברמן ודוד יצחק שסגרו יפה בהגנה ולא אפשרו לשחקני הבקעה להגיע למצבים. שני המגנים, מאיר אוחיון ועלפי עזרו במשחק ההתקפה וייצרו מצבים, הקישור עם רונן פרץ ואורי כהן סגרו את האמצע ובנו התקפות והחלק ההתקפי של מאור אסור, מאי מזל ורועי דיין נראה מהיר ובכושר נהדר. 
עושה רושם שאורי כהן בקישור מוצא את המקום שלו על המגרש כשהוא נראה נפלא, בונה מצבים לחבריו, שולט באמצע המגרש ובועט לשער שמשם גם הגיע השער הראשון של חולון. בעיטה של כהן ממרחק של כ-20 מטרים שטוח, מצאה את שוערה של הבקעה, גרמי חאובל לא מוכן שהשמיט את הכדור  לא טוב ומאי מזל עט על הריבאונד וקבע 1-0 לחולון. 
השער השני נכבש ע"י רותם שרון מבישול יפה של המגן מוטי עלפי, שהוציא רוחב לאחר התקפה יפה של חולון, שהסתיימה כאמור בשער וקבעה את תוצאת המשחק, 0-2 לחולון. 

 

ויקטור גניש כבר מסתכל לעבר משחק הגביע (יוסי סוריק)

 

חולון נראו נהדר ויכולים ביכולת הזאת לחלום על השגת מקום בפלייאוף, מנגד בקעת הירדן שיחקו ביום רביעי נגד כפר שלם וראו על שחקניו של קרגולה עייפות, אבל זאת תקופת ההכנה ולשם כך עושים משחקי אימון - בשביל להוציא מהשחקנים את כל היכולת. באופן כללי היה קשה לשפוט את שחקני הבקעה, ניתן לראות שיש לבקעה שחקנים נהדרים ובטוח שהשריף קרגולה יידע להוציא מהם את המקסימום.

 

אורי קרגולה יודע שיש לו עוד עבודה לקראת פתיחת העונה 

 

אורי קרגולה, מאמנה של בקעת הירדן אמר בסיום המשחק: "עשינו שני משחקים ביומיים וראיתי מה שהייתי צריך לראות. שיחקנו מול שתי קבוצות טובות, יש הרבה דברים לתקן ונתקן אותם לקראת פתיחת העונה".
לגבי הקבוצה באופן כללי, אמר קרגולה: "כרגע הקבוצה נראית רחוק מאיל שאני רוצה שניראה. אבל בסופו של יום בעבודה קשה נסדר, נתארגן ונגיע לליגה מוכנים".
 

ויקטור גניש מאמנה של חולון אמר: "משחק אימון אחרון שלנו לפני הגביע מול קבוצה טובה וקשה כמו בקעת הירדן. השחקנים שלי באו מוכנים למשחק, היה משחק טוב שלנו ואני שמח שניצחנו. כעת הפנים למשחק הגביע מול קרית גת".
מה אתה חושב על הקבוצה שלך באופן כללי: "מהיום הראשון של האימונים זיהיתי שחקנים נחושים ומשבוע לשבוע נראינו יותר טוב והתחלנו להתחבר. אני שמח שהתוצאה במשחק הייתה טובה ואפשר לומר שמבחינת ההכנה אני מרוצה מאד".

 

מוסא בן חיים מתחיל לראות את חולון מתחברת 

 

המנהל המקצועי של חולון, מוסא בן חיים אמר לאחר המשחק: "משחק אימון טוב שלנו. יש שיפור גדול בכושר של השחקנים ואפשר לראות שהשילוב של הצעירים עם השחקנים שמכירים את ליגה א' מתחיל להתחבר. כמובן שיש עוד הרבה עבודה ואנחנו מצפים לראות עוד שיפור עד תחילת העונה".
 

חולון מנצחת במשחק ההכנה האחרון לפני פתיחת העונה (אלעד ירקון)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חולון ניצחה בגלל הארוחה גיבוש של התרנגולים (שמעיה 31-08-2019, 09:47)
  2. חולון ניצחה בגלל הארוחה גיבוש של התרנגולים (שמעיה 31-08-2019, 09:47)
  3. חולון ניצחה בגלל הארוחה גיבוש של התרנגולים (שמעיה 31-08-2019, 09:47)
  4. נותנים לכם 4 בליגה (יפואי 31-08-2019, 16:58)
  5. נותנים לכם 4 בליגה (יפואי 31-08-2019, 16:58)
  6. יפואי חחחח כל שנה אתם עולים לבורקס ז' ק (יפואי לך שב בפיקוס יא נרקומן 31-08-2019, 17:32)
    עוד סמרטוטון שפתח תפה אתה והאחים איסק ( תת רמה) .
  7. למה אתם לא כותבים על טבריה (טבריניי 01-09-2019, 07:19)
    טבריה ניצחה במשחק אימון את טמרה 2:0 תכתבו על זה
  8. קנאי (הנמר 02-09-2019, 08:33)
    שמעיה תזהר התרנגולות מנקרות עיניים.הקנאה אוכלת אותך יא שמעיה יא יא.