למה מכבי קריית גת לא מאפשרת לשחקנים להשתחרר מהקבוצה?

אחרי הסאגה סביב המשך קיומה של הקבוצה, ולמרות שהספיקה להירשם בהתאחדות ברגע האחרון הבעיות במכבי קריית גת לא מפסיקות לצוץ. הקבוצה עדיין לא העמידה תקציב לעונה הבאה, ובזמן שקבוצות אחרות כבר החלו את האימונים ומוכנות לפתיחת הליגה קריית גת עומדת במקום, ולמרות המצב לא מאפשרת לשחקני הקבוצה שכבר מצאו קבוצות אחרות להשתחרר. השחקנים בתגובה: "פוגעים לנו בפרנסה אנחנו שבויים של המועדון״

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 28-08-2019
  • 19:43

למרות שמכבי קריית גת הספיקה להירשם בהתאחדות לכדורגל ברגע האחרון, עדיין לא ידוע אם המועדון יפתח את העונה הבאה משום שהקבוצה טרם העמידה תקציב ועדיין לא ערכה אימונים. לאור המצב, שחקני הקבוצה ירדן מגידיש, עמית ביטון, אייל אליאס ודין תורג'מן מצאו קבוצות אחרות ואף חתמו בהן, אבל לא יכולים לפתוח את העונה כי מכבי קריית גת מסרבת לשחרר אותם.

 

שלומי משה מאמן הקבוצה בתגובה: "כל עוד אנשי העמותה לא יעבירו את הקבוצה לעיריה גם לשחקני הבית תהיה בעיה וגם לאוהדי הספורט בקרית גת.
זה עצוב מאוד ששחקני כדורגל מקרית גת שמתפרנסים מזה צריכים להיות במצב כזה שבוע וחצי לפני הליגה.
אני מקווה מאוד שאנשים יתעשתו בזמן הקרוב ולא ימחקו את מכבי קרית גת".

 

ירדן מגידיש בתגובה: "בחיים לא היינו במצב כזה של אי ודאות. כל שנה יש בלאגן עם קריית גת אבל דבר כזה עוד לא קרה, כל אחד מפיל את האשמה על מישהו אחר ואנחנו בלי תשובות זה פשוט בושה וחרפה מה שקורה פה, תופסים אותנו "בביצים״ זו הפרנסה שלנו, אנחנו רוצים תשובות. אם אין קבוצה שישחררו, אם יש קבוצה שיגידו וישבו איתנו על חוזה".

 

עמית ביטון בתגובה: ״כל מי שקשור לספורט ולכדורגל בפרט בקרית גת, עובר ימים לא פשוטים ובכלל אנחנו שחקני הבית של המועדון עוברים קיץ לא פשוט עד היום הזה. אין תשובות ברורות, אין למי לפנות וגם אם יש אז מנסים לברוח מאחריות. מנסים למרוח אותנו עד כמה שאפשר וכל זה בגלל פוליטקה ודברים לא סגורים בין אנשי העירייה לאנשי העמותה

. אנחנו השחקנים ממש בני ערובה, אך לא נוותר ונשחק איפה שירצו אותנו. אני אישית חתמתי בהפועל אזור ומחכה לשחרור מקרית גת. אני מקווה שהכל יסתדר בימים הקרובים ואוכל לשים את כל הסיפור הזה מאחוריי".

 

עמית ביטון חתם בהפועל אזור ועדין לא מקבל שחרור מקריית גת (צילום: יח"צ)

 

השחקנים רצו להמשיך לשחק במועדון גם העונה, אבל כשראו ששאר הקבוצות כבר החלו את ההכנות הם עמדו במצב של אי וודאות. וכששום דבר לא התקדם עם קריית גת הם החליטו למצוא את מקומם בקבוצות אחרות, "זו הפרנסה שלנו, אנחנו לא יודעים היכן נשחק בעונה הבאה ומה קורה עם קריית גת" אמרו השחקנים. בינתיים הזמן עובר והם לא מקבלים שחרור וגם לא תשובות מראש העיר של קריית גת ומיו"ר ומחברי העמותה בנוגע למצב, וחלק מהקבוצות האחרות שכן רצו לקלוט אותם כבר החתימו שחקנים אחרים על העמדות שלהם. "אנחנו שבויים של המועדון אין לנו למי לפנות כולם בורחים מאחריות". בעוד שבוע יתחילו משחקי גביע המדינה בליגה א', ועדיין לא ידוע מה יעלה בגורל המועדון מכבי קריית גת.

 

ירדן מגידיש ממתין לשחרור ממכבי קריית גת (צילום: יח"צ)

 

אייל אליאס בתגובה: "כל שנה יש בלאגן במועדון, אבל בחיים לא היינו במצב הזה, אף אחד לא נותן לנו תשובות זה פשוט בושה וחרפה מה שקורה פה. אם יש קבוצה שיתחילו לבנות אותה ולשבת איתנו על חוזה ואם לא שיתנו לנו שחרור ויאפשרו לנו לשחק בקבוצות אחרות".

 

דין תורג'מן בתגובה: "בושה וחרפה ההתנהלות של המועדון מול השחקנים, מועדון שכל חברי ההנהלה בורחים מאחריות והנפגעים היחידים מכל המצב אלה שחקני הבית שבמילה אחת שבויים!! אין מילה אחרת לתאר את המצב, שחקנים חותמים בקבוצות בשלב כזה של העונה שבשבוע הבא מתקיים משחק ואנו יושבים בבית משוחררים מהקבוצות שבהם היינו מצב כזה לא ייתכן. פנינו לעורכי דין, ההתאחדות לכדורגל, חברי הנהלה, חברי מוצעת העיר אבל כולם מתנערים מאחריות. במצב הנוכחי עדיף שהקבוצה תלך לפירוק כדי שנשתחרר מהמועדון".

מדוע קריית גת לא מאפשרת לשחקנים להשתחרר ולמצוא קבוצות אחרות? (צילום: אלעד ירקון)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא סתם רצו להתאחד עם מלאכי (שחקן 28-08-2019, 20:31)
    מצא מין את מינו לומדים מהאפסים של מלאכי.. בושה מה שקורה בשני המועדונים האפסיים האלו. שיתבעו אותם כמו ששחקנים עשו במלאכי וזכו.
  2. למספר 1 (א.א 28-08-2019, 22:48)
    יא אפס מי תבע את מלאכי כולם קיבלו עד השקל האחרון יממורמר תתעסק בקבוצה שלך חבל שאחד כמוך מביא שינאה אז אפס שכמוך תישאר במירמור שלך
  3. תגובה (משה דהן 28-08-2019, 23:06)
    רציתם דהרי קיבלתם בתקופתו ניסגר הכדורסל ניסגר כדורגל קבוצה שהיתה בליגת על ניצחה את מכבי חיפה 0:4 הולכת להימחק כי למה דהרי רוצה את הקבוצה אליו חבל כואב מבייש את העיר ממתי ראש עיר רוצה קבוצת