ירמיהו "גריל טאון" חולון פותחת עונה

ערב גיבוש נערך אמש ב"גריל טאון" לצוות המקצועי ולשחקני ירמיהו "גריל טאון" חולון שנהנו מערב משובח של שירה בשרים ואלכוהול, רגע לפני שיפתחו עונה מאתגרת בליגה א'. מאמן הקבוצה, ויקטור גניש: ״אני רוצה להודות לצוות ולכל מי שארגן את ערב הגיבוש", ליאור שולמן: ״תודה מעומק הלב לכל מי שנתן וטרח כדי שנעמוד היכן שאנחנו נמצאים״ רונן קנפו:"אין ספק כדי להצליח בליגה הזאת צריך חיבור בין השחקנים". יום שישי יארחו את בקעת הירדן למשחק אימון.

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 28-08-2019
  • 12:24

רגע לפני שיפתחו עונה נוספת בליגה א' דרום, שחקני ירמיהו "גריל טאון" חולון ערכו ערב גיבוש מהנה במיוחד שכלל בשרים, אלכוהול ושירה עם הזמר ליאור כהן ואירוח מפנק ביותר אצל רונן כנפו מגריל טאון. שחקני הקבוצה שיבחו את הערב המהנה, וסיפרו כי היה ערב גיבוש ברמה שלא רואים אפילו בליגת העל, כי אין ספק שבשביל להצליח בליגה הזאת ובכלל בכדורגל צריך קבוצה מגובשת.  עד כה ירמיהו "גריל טאון" חולון שיחקה כמה משחקי אימון בהם תרגלה מערכים שונים בשילוב של שחקנים צעירים וטובים,  ולמרות שלקבוצה אין תקציבים כמו לקבוצות שהשקיעו כספים רבים היא מתכוונת לפתוח עונה בלי לחץ עם שיטה והרבה מוטיבציה כדי להוכיח שיש על הדשא חבורה של גברים.

 

רונן קנפו הספונסר הראשי בתגובה:״במהלך החודש האחרון ראיתי איך מתגבש צוות נהדר של שחקנים מוכשרים וצוות אימון מהשורה הראשונה, השיא היה אתמול בערב ראיתי בלבן של העיניים של כל שחקן את הרעב והרצון להצליח ואת החיבור בין הקבוצה. אין ספק שבשביל להצליח בליגה הזאת ובכלל בכדורגל צריך קודם כל קבוצה מגובשת, ולדעתי יש לנו את הקבוצה הכי מגובשת בליגה. ואני מבטיח שיהיו עוד כמה הפתעות בהמשך גם בפן השיווקי וגם בפן המקצועי ויחד עם עיריית חולון וסגן ראש העיר שהבטיח באופן אישי לעזור לקבוצה העונה.״.

שחקני הקבוצה בערב הגיבוש (צילום: יח"צ)

 

מעבר לשחקנים ולצוות המקצועי שהגיעו לערב הגיבוש כיבדו והגיעו סגן ראש העיר זוהר נויימן, שחקן העבר יעקב בוזגלו שהגיע עם אשתו חני העניק הרצאה מרתקת לשחקנים והילה שירזי מאמנת לאורח חיים בריא שהסבירה לשחקנים על תזונה שמתאימה לספורטאים לקראת העונה שבפתח. אחרי ההרצאות המסקרנות הרים את הערב הזמר לירון כהן שביצע דואטים עם שחקני הקבוצה.

 

מוסא בן חיים, המנהל המקצועי של חולון בתגובה:"אחרי חודש של אימונים היה חשוב לגבש את הקבוצה בצורה שונה , ערב של הרצאות על ספורט בשרים משובחים וקריוקי רוצה להודות לרונן שאירח אותנו אצלו בעסק ודאג לערב מושלם”.

 

רועי דיין קפטן הקבוצה: ״היה ערב מיוחד ובאווירה משפחתית, שתרם המון לחיבור ולגיבוש הקבוצה והצוות, מקווים לתת להנהלה עוד הרבה סיבות השנה לחגיגות מהסוג הזה״.

 

יעקב בוזגלו הגיע עם אשתו חני והרצה בפני שחקני הקבוצה שבקרוב יפתחו עונה (צילום: יח"צ)

 

ליאור שלומן יו"ר ירמיהו גריל טאון חולון בתגובה: "יותר מנרגש לומר שיוצאים לדרך חדשה עם הקבוצה מ.כ ירמיהו גריל טאון חולון , הסגל חזק ובהחלט יכול להגיע להישגים , כל שנשאר זה לתת למאמן את הבמה להדביק את התלכיד ולהוביל את הקבוצה להצלחה, תודה מעומק הלב לכל מי שנתן וטרח כדי שנעמוד היכן שאנחנו נמצאים , היידה חולון".

 

ויקטור גניש מאמן הקבוצה סיפר על הערב: ״אני רוצה להודות לצוות ולכל מי שארגן את הערב גיבוש, לרונן כנפו שעשה ערב מושלם אצלו בגריל טאון, לליאור שולמן ומוסא בן חיים שעושים הכל שתהיה קבוצה טובה בחולון ובעזרת השם שנעשה ונצליח".

 

מוסא, רונן מגריל טאון וליאור שלומן.  אירוח "מפנק" אצל רונן (צילום: יח"צ)

ערב מהנה אצל רונן כנפו מה"גריל טאון"....

הוסף תגובה
תגובות
  1. השחקנים אכלו המון תרנגולים (זכריה אוהד מרמורק 28-08-2019, 14:36)
    בטח הספונסר של תרנגולי חולון פתח לשחקנים שולחנות של תרנגולות עלות התרנגול 1.90 ש"ח קמצן הבעל הבית
  2. השחקנים אכלו המון תרנגולים (זכריה אוהד מרמורק 28-08-2019, 14:36)
    בטח הספונסר של תרנגולי חולון פתח לשחקנים שולחנות של תרנגולות עלות התרנגול 1.90 ש"ח קמצן הבעל הבית
  3. חה חה (המוכתר משעריים 28-08-2019, 16:59)
    זכריה אתה מדבר על קמצנים יא תימני מרמורקי,אתה עושה על האש רק עור של תרנגולת.והדבר היחיד שאתה שוחט לחג זה אביטיח.לך תאכל ג'חנון יא תימני עושה שבת בארבע שקל,קג קמח ועגבניה מגורדת
  4. צלחות חד פעמיות?? (יוסי 28-08-2019, 17:54)
    ולזה קוראים ארוחת יוקרה?? חחחח
  5. למוכתר משעריים אתה תמני מפזר כסף (זכריה אוהד מרמורק 28-08-2019, 20:21)
    ימוכתר משעריים לך תספר לחירש שאתם קונה דברים בלי חשבון. אתה אוכל ג'חנון כל השבוע בלי ביצה כי הביצה עולה 1.50 ש"ח חבל לך
  6. לזכריה (גיל 29-08-2019, 13:52)
    בתור אחד שאוכל ג' חנון רק לארוחה מפסקת אתה צריך להתבייש ! תלך כפרה על רונן כנפו ועל כל חולון !!!
  7. קנאים (הנמר 29-08-2019, 16:59)
    לכל המלעיזים תזהרו הקנאה תגרום לכם להתקף לב.מאחל לכם שיהיה לכם במערכת אחד כמו רונן כנפו.