"יש הרבה כישרון במרמורק נתחבר ונעבוד קשה כדי לעלות ליגה"

מעטים השחקנים שמצליחים למשוך קריירה עד גיל מאוחר, אבי איבגי הוא אחד מהם אצלו הגיל לא משחק תפקיד והוא נחשב להצגה של איש אחד. בעונה הקודמת הוא הצליח לרוץ עם הפועל נוף הגליל (נצרת עילית) וכמעט לרשום עלייה, אך לבסוף קבוצתו נעצרה ברגע האחרון. למרות שחשב לפרוש, הוא החליט להצטרף העונה לסגל של מרמורק שמכוונת לעלייה ואף יענוד את סרט הקפטן בעונה הבאה

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 01-09-2019
  • 13:55

השוער אבי איבגי נחשב לכישרון גדול שרק משתבח עם השנים. איבגי הספיק לשחק בלא מעט קבוצות במהלך הקריירה הארוכה שלו. השוער, שכמעט רשם עלייה לליגת העל בעונה הקודמת עם נצרת עילית, חשב לפרוש מכדורגל, אבל בסופו של דבר החליט להמשיך לעונה נוספת ולחתום בהפועל מרמורק שירדה לליגה א',זאת  אחרי שהיה מחוזר ע"י מס' קבוצות. "יש לי הרבה מזל כי הגעתי למקום טוב", מספר השוער שיענוד את הקפטן בעונה הבאה ויתרום מניסיונו לסגל הצעיר יותר, "הסרט עצמו זה סמל, אבל האישיות עצמה היא שקובעת".

 

הפועל מרמורק נבנתה העונה כדי לעלות ליגה בחזרה, ולשם כך הוחתמו כישרונות מהליגות הנמוכות. "אספו לקבוצה שחקנים בכירים עם קבלות", אומר השוער. איבגי וקבוצתו יפגשו בעוד כשבועיים את מכבי הרצליה במסגרת גביע המדינה והם מתכוונים לעשות הכל כדי לפתוח את העונה ברגל ימין, "זה לא משנה ליגה או גביע, נפתח את העונה כמו שצריך".

 

אבי מה הוביל אותך העונה למרמורק?

"היו כמה שיקולים, הייתי בטוח שאני אסיים ב'קלאסה' את הקריירה שלי ואפרוש אחרי עלייה עם נצרת עילית אבל זה לא קרה, והחלטתי לבוא למועדון מסודר. היה לי הרבה מזל אני מאמין בה' והוא כיוון אותי רק למקום טוב. הייתה לי הערכה גדולה למקום והאמון בי זה מה שגרם לי לרדת ליגה למרמורק".

 

אבי איבגי, "יש במרמורק בעיקר חומר אנושי טוב והרבה כישרון" (יוסי סוריק)

 

אומרים עלייך שאתה "משתבח עם השנים".

"אני משתדל להיות צנוע גם כשיש מחמאות וגם בביקורת, אני עובד מאוד קשה ואני יודע שהכל השגתי במהלך הקריירה בעבודה קשה, אם אני אגיע לאימון בלי אנרגיה ובלי אדרנלין אין לי מה לעשות בתחום, כל מה שקורה איתי זה מאהבה למקצוע".

 

אתה צפוי לענוד את סרט הקפטן העונה איך התחושה?

"הייתי קפטן בהמון קבוצות בעבר לא מעט פעמים, הסרט עצמו זה סמל של אבל האישיות עצמה היא שקובעת, גם אם אני לא ענוד אותו אני אשמש כמנהיג ואעזור".

 

איך אתה תורם מהניסיון שלך לשחקנים הצעירים יותר?

"בשנים האחרונות אני חווה הרבה שחקנים צעירים שמשחקים איתי ואחד מהדברים החשובים ששמתי לב הוא שכל מה ששחקן צעיר צריך זה מילים מפרגנות, עידוד ודחיפה קדימה. כמובן הניסיון המקצועי שלי זה בונוס, אני מדבר איתם בגובה העיניים השחקנים של היום הם חכמים והם לוקחים דוגמא אישית ממני".

 

אבי איבגי, "השחקנים הצעירים לוקחים דוגמא אישית ממני" (יוסי סוריק)

 

מה המטרות ברמה האישית והקבוצתית?

"השחקנים מגיעים בגדר של שמות, אבל חובת ההוכחה עלינו במגרש. בעונה הקודמת ספגתי הכי פחות בליגה לאומית, ולמרות הגיל צריך להיות רעב כדי להצליח. לא מספיק שמות וכישרון, לא משנה איזה קבוצה נהיה החיבור עצמו במגרש ינצח".

 

בעוד כשבועיים תפגשו את מכבי הרצליה במסגרת גביע המדינה, איך התחושה לקראת המשחק?

"בעקבות כל החוקים שיצאו בליגה הלאומית ביניהם גם חוק הצעירים, זה הוביל לכך ששחקנים בכירים ירדו לליגה א' ולכן בשנים האחרונות היא מקצועית יותר, אני קורא לה ליגה לאומית ב'. אם זה ליגה או הגביע צריכים לפתוח את העונה כמו שצריך, ואני סומך על הצוות המקצועי שיכינו אותנו הכי טוב כל אחד יתרום מהניסיון שלו".

 

איזה מסר היית רוצה להעביר לאוהדי מרמורק לקראת העונה החדשה?

"לבוא לליגה א' ולראות קהל כזה זה מפתיע ומרגש מאוד, ראיתי אותם הרבה במשחקים מולי ולא חשבתי שיש להם עוצמה כזאת וזו חוויה לעיניים לראות שיש מסורת לקבוצה שהיא שכונה ברחובות. זה מחמם את הלב לראות כל כך הרבה אנשים שמתחברים לקבוצה אחת, יש הדדיות וכבוד וכמה שכבות של גילאים. אם יש שחקנים שיכול להוסיף לנו זה רק הם, שיבואו לדחוף אותנו לאורך כל העונה. לי זה נותן אדרנלין שיש קהל במשחקים בטוב וברע".

 

לסיכום אומר איבגי: "אני מזמין את כל מי שרוצה לעקוב אחרי מרמורק העונה, לבוא ולהנות מהקבוצה! שתהיה לנו עונה טובה מוצלחת". 

אבי איבגי, מתכונן לפתוח את העונה במרמורק (יוסי סוריק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בלבולי ביצים (החכם 01-09-2019, 14:39)
    כל השחקנים באותה מנגינה לכל מקום שמגיעים ,אומרים הגעתי למקום הכי טוב,הכל צביעות בגלל הכסף,רק חלילה חודש אחד המשכורת לא תידפוק יתחילו הליכלוכים.
  2. בהצלחה (אלוף. 01-09-2019, 14:49)
    שוער גדול מרמורק תעלה זה לא יהיה קל אבל זה יקרה
  3. משעריים (לחכם 01-09-2019, 17:14)
    השנה ניגמר הסרט שלכם זה התחיל בזה שלא קנו מינויים זה המשיך עם 30 אוהדים באימון פתיחה והגרוע ביותר תוצאות משחקי האימון והפחד לשחק מול אשדוד ליגה ב עונה הבא.
  4. קבוצה עם 30 שחקנים (שערוקי קוקי 01-09-2019, 20:03)
    ושוער בן 90 ומאמן בן 13
  5. אחרי הטרגדיה משנה שעברה (מרמורקי חכם 01-09-2019, 21:35)
    הלך על בטוח..השנה יעלה ליגה בטוח..זה כיף לסיים ככה קריירה
  6. חיים בסרט (המוכתר משעריים 01-09-2019, 22:18)
    למס שלוש,הסרט עוד לא התחיל,אנחנו נפתיע את כל הליגה ובדרבי,נרסק אתכם לחתיכות.עם כל הפוזה שלכם
  7. אתר הבית של מרמורק כול שבוע כתבה אוהדת (כחול 02-09-2019, 00:10)
    הכול יתפוצץ לכם בפנים