אימון: נורדיה י-ם גברה 0:2 על מכבי הרצליה

נורדיה ירושלים, עדיין ללא יוסי אסייג שרק חתם לפני יומיים במועדון, יצאה למשחק אימון מול מכבי הרצליה וגברה עליה בקלילות 0:2 משערים עידן שטיין הבלם ושער של ניסן דנון ממרחק של 50 מטרים! נורדיה נראים נפלא, לעומתה הרצליה חייבת להשתפר. מומו ניסטל: "אנחנו בינוניים". ארז בנודיס: "יש עוד הרבה עבודה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-08-2019
  • 17:41

רגע לפני שנפתחת העונה, מכבי הרצליה אירחה את נורדיה ירושלים למשחק אימון, כשעל הנייר מדובר בקבוצה מהרצליה שנחשבת לקבוצה חזקה אך לא השקיעה הרבה ביחס לשאר קבוצות הליגה, בעוד נורדיה השקיעה תקציב גבוה מאוד, אולי אחד הגדולים בליגה - במטרה ברורה לעלות.

 

נורדיה כזכור החתימה את יוסי אסייג, מי שהיה מלך השערים של הליגה אשתקד ונחשב לחלוץ הטוב בליגה. במשחק עצמו, אסייג הסתפק באימון כושר בלבד, כמובן מכיוון שרק חתם השבוע. הרצליה שלא התחזקה יתר על המידה העונה, הגיעה למשחק בסגל חסר, כשיוסי שבחון, אסף לוי, דודי הילל ונור ביסאן חסרו בגלל פציעה.

 

קהל נורדיה, מלווה את קבוצתו לכל משחק גם בשלב ההכנה.  צילום באדיבות גלעד אימס.

 

עידן שטיין מעלה את נורדיה ליתרון מוצדק.  צילום באדיבות גלעד אימס.

 

אסף גובזה, לוחץ נהדר וחוטף כדורים, חייב לשפר את הרגל המסיימת 

 

המשחק עצמו היה בשליטה של נורדיה כשהם הגיעו למצבים טובים ורק חוסר מחץ והרבה החמצות של ההתקפה, מנעה מהם לכבוש מספר שערים. לנורדיה יש חלק התקפי שנראה מצוין, גובזה לוחץ וחוטף כדורים, מגיע למצבים אך לא כובש... ניסן דנון ורן רול נלחמים ועושים הרבה בהתקפה של קבוצתם, ויש לציין את ליאור אסמארה המגן שתוקף ובעט פצצה למשקוף. מנגד מכבי הרצליה מציגים קבוצה צעירה כשאדם סולטאן נראה מסוכן, אבל מי שהכי בולט בשורות הרצליה היה גיא רפאלי הקשר שעושה הרבה פעולות חיוביות. רפאלי משחק מצוין בקישור של הרצליה, מייצר מצבים יחד עם אלירן שמש שמנסה לאיים על שערה של נורדיה.
בסיום נורדיה ניצחה 2-0 משער של עידן שטיין מקרוב ושער ענק נוסף של ניסן דנון שכבש ממרחק של 50 מטרים.

 

 

 

ניסן דנון כובש שער נהדר ממרחק של 50 מטרים.  צילום באדיבות גלעד אימס.

 

לסיכום: נורדיה נראים מצוין, מגיעים למצבים וחסרה להם הרגל מסיימת שזאת הסיבה שהביאו את יוסי אסייג. יש להם עומק גדול בספסל והרבה אופציות טובות בהתקפה וללא ספק רואים שנורדיה קבוצה חזקה עם עוצמות שיכולים לעלות ליגה העונה. מנגד, הרצליה היו במשחק לא טוב. מומו ניסטל צריך שהפצועים יחזרו ויעזרו לקבוצה להיראות טוב יותר, כי כמו שהם נראו במשחק אתמול, הם לא יסיימו מעבר למקום השמיני.

 

נבו מזרחי, נראה מצויין מול הרצליה. עושה רושם שחוזר ליכולת הגבוהה שלו.  צילום באדיבות גלעד אימס.

 

ליאור עדיקה, הוסיף הרבה מחץ להתקפה של נורדיה כשנכנס למשחק.  צילום באדיבות גלעד אימס.

 

מומו ניסטל יודע שיש לו עוד המון עבודה עם קבוצתו

 

מאמנה של מכבי הרצליה, מומו ניסטל אמר לאחר המשחק: "משחק טוב של שתי הקבוצות. כרגע אנחנו קבוצה בינונית ואנחנו חייבים להשתפר עד לפתיחת הליגה. ממשיכים הלאה".

 

ארז בנודיס, יודע שקבוצתו צריכה עוד להתחבר אבל ללא ספק הקבוצה נראית מצויין לשלב זה של העונה. צילום באדיבות גלעד אימס.


ארז בנודיס, מאמנה של נורדיה אמר לאחר המשחק: "זה משחק טרום עונה בו מנסים לחבר את השחקנים. יש הרבה שחקנים חדשים, 18 במספר. אנחנו בשלב מאוד מוקדם של העונה ואנחנו משתדלים להכניס את השחקנים למסלול כי יש פגרה מאד ארוכה בליגה א'. יש לנו עוד הרבה עבודה לפנינו".

 

 

שחקני נורדיה חוגגים עם ניסן דנון שער גדול

הוסף תגובה
תגובות
  1. מי אלה מרמורק?? הנקמה של בנודיס באייל גולן בדרך (יואל הירושלמי 24-08-2019, 23:00)
    יאללה נורדיה ללאומית
  2. נורדיה (שלומי 25-08-2019, 15:08)
    ניסן דנון שחקן שחקן