"נכון לרגע זה אי אפשר לדעת אם מכבי קריית גת תתקיים"

בזמן ששאר הקבוצות בליגה א' כבר החלו בהכנות לקראת העונה הבאה, התחמשו בשחקנים וחלקן אף מצהירות על עלייה, סביב מכבי קריית גת עדיין יש חוסר וודאות בכל הקשור לפתיחת העונה והמשך קיום המועדון. המאמן שלומי משה: "נכון לעכשיו יש חוסר וודאות, אבל אני מאמין שבע"ה יצליחו להציל את הקבוצה", ארגון הלב הצהוב MKG: "כולנו תקווה שנצא לדרך בראש מורם למען עתיד המועדון"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 09-07-2019
  • 15:39

מכבי קריית גת עברה לא מעט טלטלות בעונה הקודמת, כאשר לקראת העונה הבאה המועדון התבשר על כך שהוא עלול שלא לפתוח את העונה או לחילופין, להתקיים בתקציב קטן מאוד בזמן שקבוצות אחרות בליגה א' כבר החלו את ההכנות ומחתימות שחקנים. כל זאת לאור מצבה הכלכלי של הרשות ואי חתימת העמותה על ניהול תקין, דבר שמקשה על ראשי המועדון ועל רשות הספורט לתפעל את הקבוצה עם תקציב שיכול להתמודד עם האתגרים הצפויים בעונה שצפויה להיות חזקה מאוד בליגה א'. 

 

המאמן שלומי משה ניסה לעשות קצת סדר בבלאגן הסורר סביב המועדון.

 

שלומי, מה קורה במכבי קריית גת, כשמנגד מרבית הקבוצות כבר החלו את ההכנות לעונה הבאה?

"אנחנו יודעים שזה לא מצב אופטימלי לא לפתוח את העונה ולא להתחיל את ההכנות, אנחנו רואים שהקבוצות מחתימות שחקנים והולכת להיות שנה קשה מאוד וליגה א' התחזקה בצורה שהיא אף פעם לא הייתה, מצד שני אנחנו צריכים להסתכל קודם על עצמנו".

 

האם קיים סיכוי שמכבי קריית גת לא תפתח את העונה?

"יש הרבה בעיות בקבוצה, והאמת שנכון לרגע זה אי אפשר לדעת אם מכבי קריית גת תתקיים. אני יודע שאמיר בן שמחון היו"ר וראש העיר אבירם דהרי עושים הכל ומחפשים פתרונות כדי שהקבוצה תפתח את העונה ותמשיך לפעול, מכבי קריית גת זה קבוצה עם שם ועבר! נכון לעכשיו יש חוסר וודאות אבל אני מאמין שבע"ה יצליחו להציל את הקבוצה זה חשוב לכל העיר הזאת".

 

שלומי משה. "אני מאמין שדברים יסתדרו בסוף ונפתח את העונה" (דן יידוב)

 

מה לגבי השחקנים מהעונה הקודמת?

"מרבית השחקנים מהעונה הקודמת רוצים להמשיך, אבל הם רואים שיש פה חוסר וודאות בנושא קיום הקבוצה. אני מקווה שהשחקנים יוכלו להישאר".

 

אם הקבוצה תפתח את העונה הבאה בתקציב קטן, אתה חושב שתצליחו להשתלב בליגה?

"אם יהיה תקציב נמוך יהיה קשה מאוד השנה, אבל אני מאמין שהדברים יסתדרו כמו שבדרך כלל הם מסתדרים".

 

מעבר לאנשים שמנהלים את המועדון, מאחורי מכבי קריית גת עומד ארגון הלב הצהוב MKG שגם מודאג מהמצב של קבוצתו, והאוהדים חוששים שהקבוצה לא תפתח את העונה, ולכן מפרסמים כאות מחאה תמונות של הקבוצה מימים יפים יותר תחת הכיתוב "מכבי קריית גת מאז ולתמיד", מתוך אמונה שלמה ורצון שהקבוצה תפתח את עונת המשחקים של 19/20, ותצליח להשתלב בליגה א' שצפויה להיות חזקה מאוד בעונה הבאה.

 

תגובת ארגון האוהדים ארגון הלב הצהוב MKG: "העונה בשונה משאר העונות בהם שיחקנו בליגה א' דרום, מורגש החוסר ודאות לגביי עתיד הקבוצה. זה שנים רבות עיריית קרית גת בראשות ראש העיר מר אבירם דהרי דאגו לתקצב את המועדון יחד עם סגנו בעבר דודו בן לולו ז"ל שחסרונו מורגש בכל נושא תפעול וקיום המועדון. אנחנו עדים למסע הרכש של רוב קבוצות בליגה ומתפללים וסומכים על ראש העיר, נכבדי המועצה וחברי העמותה שנושא ניהול התקין ייחתם ויועבר תקציב ראוי לתפעול המועדון העונה! נמשיך בכל יום בדף האוהדים להביע את מחאתנו, אך שוב כולנו תקווה שנצא לדרך בראש מורם למען עתיד מועדון מכבי קרית גת!".

האם מכבי קריית גת תפתח את העונה הבאה? (צילום: אלעד ירקון)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חשב מלוה (קרית גתי 09-07-2019, 16:17)
    עיריה בגירעון עצום.חשב מלוה מונה לעיריה.ענפי ספורט של הבוגרים סל.ורגל.מרוסקים.רק איש עסקים רציני יכול להציל אותה מהסוף שלה.אין מגרש.ראוי.הכול חרטא כול עונה זה חוזר על עצמו.בקיצור רוצים לקבור את מכבי והם עושים את זה לאט. כך שלא יהיה רעש חבל זה היה מעסיק הרבה אוהדים .במקום להסתובב סתם בעיר.זה היה נותן להם שמחה בלב.חבל שזה כך ניגמר
  2. יש איחוד עם בית''ר ק.גת (רועי 09-07-2019, 16:45)
    סגל מקומי שיאבק על חייו בתחתית ליגה א'
  3. שיתפרקו (דלי 09-07-2019, 19:42)
    מי צריך כדורגל בקריית גת שישקיעו בחינוך עדיף העיר מתחרדת